S pouhými dvěma sedadly očekáváte stísněnou kajutu a to je přesně to, co dostanete. Hnací poloha je nízká k zemi a zavřená - vůz se cítí téměř jako kuklík zabalený kolem sedadel. Kolena je trochu těsnější a vyšší jezdci se mohou snažit dostat se pohodlně, s omezenou nohou a hlavou, ale pro většinu lidí není těžké najít správnou polohu. Hlavní ovládače jsou uspořádány tak, aby byly intuitivní - volantem je nízká a blízká, páka řadicí páky má krátký hod a kolečko je pečlivě rozmístěno. Tyto faktory přispívají k tomu, že auto, které se cítí přirozenou cestou, přispívá k pocitu zapojení - máte pocit, že jste v autě a máte pod kontrolou. V éře automobilů, které oddělují řidiče od pocitu jízdy, je to velmi vítané. Bohužel, zatímco je řidičská pozice dobrá, materiály se cítí zastaralé, stejně jako standardní audio systém, který vypadá staromódně. Typy horních okrajů mají výhodu dotykové obrazovky navštívené systen, ačkoli to může být jednodušší. Některé z menších ozdobných prvků jsou také trochu za časy, stejně jako trysky pro odvzdušnění. Pracují dobře, ale nejsou v souladu s normami podobných automobilů od jiných výrobců, jako je Volkswagen. Modul MX-5 mohl být v roce 2006 aktuální, ale nyní se trochu začíná a ukazuje se v kabině. Naštěstí se Roadster Coupe cítí trochu modernější než jeho protějšek. Je to mnohem rafinovanější a citelnější - a přichází s přidaným bonusem elektricky sklopného vrcholu. Odemkněte střechu, stiskněte tlačítko a voila, to se skládá do stejné cubby díry za sedadly, jako u auta se skrytou látkou, takže prostor nakládky není ovlivněn. Při objemu 150 litrů se jedná o sotva prostornou obuv, ale od malého sportovního vozu nemůžete čekat mnohem lépe. Je to dost velké pro malou nákupní cestu nebo víkend, a je to stejná velikost, ať už je střecha vzhůru nebo dolů, což znamená, že nemusíte obzvlášť lehké balení, pokud chcete zachytit slunce. Standardní výbava: SE se dodává s klimatizací, elektrickými okny, dálkovým centrálním zamykáním, vyhřívanými zpětnými zrcátky, silným zatahovacím systémem s pevnou horní střechou, audiosystémem s AUX-in, ovládáním na volantu, řadicí pákou a volantem. Sport Tech přidává tempomat, automatické stmívání zpětného zrcátka, Bluetooth, kožený sedák, upgradovaný audio systém. Sport Tech Nav přidává navigaci TomTom.
80%