Zatímco CX-5 může vypadat a cítit se obrovsky, není to vlastně ani mnohem větší než průměrný rodinný hatchback, takže je snadné auto žít s každodenním životem, a to i ve městě. Hnací poloha je vynikající, s velkým výhledem na silnici vpřed a dobře umístěnými ovládacími prvky. To znamená, že řízení CX-5 je snadné, ať už ve městě, na venkově nebo na dálnici. Přestože je CX-5 vysokým, vysokozávodním vozem, je poměrně plochý a stabilní v nárožích, což je dobrá zpráva pro ty, kteří žijí ve venkovských oblastech a mají tendenci jednat o zkroucené země. Řízení je pečlivě zváží a je tu spousta uchopení, dokonce i u dvoukolových vozů. CX-5 není dostatečně vzrušující, ale je uvolněný, bezpečný a pohodlný. Mnoho zákazníků v crossoveru stráví spoustu času ve městě a zatímco CX-5 není žádný inteligentní vůz, určitě je to doma v městském prostředí - jeho zavěšení je dostatečné na to, aby pohltilo nejhorší vývrtky a rychlosti nárazů, aniž by narušilo obyvatele. To se říká, že se může otáčet a otáčet se nad velmi rozbitými a zvlněnými povrchy, ale ne tak, aby způsobil problém. Mazda nabízí tři možnosti motoru - motor na základním stupni je benzinový motor o objemu 2,0 litru s výkonem 165 koní a navíc je k dispozici 2,2 litrový nafta s výkonem 150 a 175 koní. Dieselový motor s výkonem 150 k je nejlepší z řady - nabízí skvělý výkon, ale s emisemi 119 g / km a úsporou paliva 61,4 m / s (136 g / km a 54,3 m / s pro pohon všech kol). 0-62 mil / h trvá 9,2 sekundy a maximální rychlost je 126 mil / hod. Vyšší poháněný vznětový model je nabízen pouze ve spojení s pohonem všech kol a oficiálně to není žádný vědec, jako je tomu u motoru o výkonu 150 koní. Nicméně to není opravdu stojí za to utrácet extra hotovost - výkon není příliš odlišný, maximální rychlost je stejná 126 mph a 0-62 mph trvá 8,8 sekundy. Pro většinu odběratelů neexistuje skutečná potřeba vynaložit další peníze na pohon všech kol, zejména ty, kteří žijí ve městech. Nicméně pokud žijete ve venkovských oblastech nebo v oblastech náchylných ke sněhu nebo ledu, volba pohonu všech kol může stát za to. Mějte na paměti, že je určen pro trakci v podmínkách s nízkou přilnavostí, spíše než křížení hlubokých kolejí a stoupání strmých kopců.
80%