Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Mazda

Recenze a test Mazda 6 2008 - 2012

Recenze automobilů Recenze Mazda Recenze Mazda 6 2008 - 2012

80% Mazda 6 2008 - 2012

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Při prezentaci se Mazda rozběhla o "Kizuna", což znamená "emocionální spojení mezi vozem a řidičem dosaženo kombinací kvality a spolehlivosti a životního prostředí a bezpečnosti". Připomínali nám, že v německém průzkumu spokojenosti JD Power 2006 se stará Mazda 6 objevila nejlépe ze všech aut v prodeji, včetně všech německých automobilů, a v testu Autobild 100 000 kilometrů, zahrnujícím úplný strip-down na konci, stará Mazda 6 se zcela vymykala. Ve srovnání se starým vozem Mazda 6 má nové auto výrazně nižší hluk na silnicích, ve skutečnosti pod úrovněmi generovanými ve vozidlech Vectra, Avensis a Passat. A na cestě byly oba vozy vyzkoušeny velmi tiché. 2.5SL přišel na 18 "slitiny s pneumatikami 225/45, takže přirozeně narazil přes ostré hřbety a výmoly, ale 215/50 R17s na 1.8TS2 byly v pořádku a myslím, že 205/60 R16s na S a TS 1.8 má poměrně užitečnou výkonovou sílu a poskytuje maximální výkon 120 koní při 5500 ot / min a maximální točivý moment 165 Nm při 4 300 otáčkách za minutu. letět do 1. a znamenalo by to i těsné zákoutí, které by mohly být spuštěny dohromady spíše než řezané v řadě výkřiků a drmů. Řízení a manipulace s DSC off byly perfektně vyvážené pro vůz této skromné ​​touhy, řekla bych lépe než je ten nový Mondeo, který opravdu říká něco, nadšený řidiči nebudou zklamáni ani touto nejzákladnější verzí, ani nikoho, kdo usiluje o ticho, refinement a pohodlí, je zaměřen na 25mph na 1000m v 5. a dělá to lepší než něco jiného ve stejné třídě za peníze 2.5SL je méně úspěšný, protože nastavuje své názory mnohem vyšší a ocitne se proti opozici, jako Audi A4 B6, BMW 318i, Honda Accord a SAAB 9-3. Je zřejmé, že nabízí více energie a více vybavení pro peníze než německá opozice a je to tiché, rychlé, pohodlné a slušné jízdy. Hra se však nehýbe dopředu, pokud jde o 1.8S za 5 500 liber méně peněz. Ačkoli jsme mohli řídit pouze 1.8TS2 a 2.5SL, bude existovat rozumný rozsah Mazdy 6s. K dispozici je také 2,0 litrový zážehový motor s 6stupňovou manuální nebo pětistupňovou automatickou převodovkou, šestistupňovou motorovou naftu o objemu 140 koní (od rozumného počtu 15 620 liber). A super vyhlížející nemovitost. TS2 trim je směrem nahoru vybaveno volanty pro rádio, klimatizace, palubní počítač, tempomat, telefon s technologií Bluetooth a satnav (je-li k dispozici), což zřejmě snižuje čas řidiče, takže jeho oči zůstávají soustředěné na silnice. Jedna kritika, která vycházela ze zkušeností čtenářů starého automobilu, jsou světlomety. Alespoň xenonové světla na motoru 2.5SL, které musí být podle právních předpisů ES vybaveny samočinně nastavitelnými elektromotory s výškou potkávacího světla. Pokud jedete na potápěném kroucení zvlněnou silnici, motory prostě nefungují dostatečně rychle a můžete se ocitnout střídavě oslepujícími překvapujícími jezdci poté, než jdete do temnoty.UPDATE: 2.2-litrová nafta Nejnovější inkarnace Mazdy 6 má vždy bylo působivé auto. Velmi pohledný a snadno zmatený v mysli s Honda Accord. Musíte se podívat dvakrát, abyste se ujistili, který z nich je. A vůz Mazda 6 má pravděpodobně nejpříjemnější zadní konec libovolného kombi všude ve světě. Stejně tak řídí a zpracovává. Snadno na stejné úrovni s nejnovějšími Mondeo v nejlepším stavu. Rozsah motoru však nebyl tak silný jako zbytek automobilu. Benzínový motor 1,8 je velmi dobrý 1,8, ale 2,0 litru také nekompromisuje s jinými 2,0 litry, 2,5 vydává příliš mnoho, aby se dostalo na většinu nákupních seznamů lidí v těchto dnech a 2,0 dieselů, byť silných vyvíjel trochu pověst pro turbo potíže ve staré Mazda 6. Takže Mazda se pustila do práce na novém slitinovém bloku, řetězové vačce, vyvažovacím hřídelovém dieselovém motoru, jako je Toyota, která zvyšuje kapacitu na 2,2 litru a nabízí je ve třech různých výkonech 125PS, 163PS a 185PS. Nejen díky tomu, že díky některé chytré technologii a novému typu filtru částic dojde ke snížení emisí CO2 a pouze vysokovýkonný vůz přichází s CO2 nad 150 g / km. Co je opravdu zvláštní, pokud jde o nový filtr částic, je to, že při kombinovaném cyklu běhu je třeba pouze regenerovat polovinu tolikrát a doba regenerace se zkracuje o třetinu. To znamená, že se méně stará o to, že světlo "odlivu" přichází, a lepší spotřebu paliva, protože motor spaluje méně regeneračního paliva. Volvo má své kontrolní světlo pro nevidomé a Mazda přišla s něčím podobným, což nazývá "systém monitorování zadních vozidel". Toto využívá širokoúhlý mikrovlnný radar 24 GHz na obou stranách zadního nárazníku, který monitoruje přítomnost a rychlost všeho, co se v této oblasti blíží. Pokud něco objeví, varuje vás blikajícím světlem a pokud řidič Mazdy signalizuje změnu jízdních pruhů, vydá také varovné pípnutí. Na rozdíl od zrcadel funguje i při silném dešti nebo silné mlze. Je to druh zařízení, které by mělo být namontováno na každý nákladní automobil LHD a dodávka do Velké Británie a každý nákladní vůz RHD a dodávka vstupující do Evropy. Ačkoli Mazda říká, že získáte maximální točivý moment nebo 360 Nm od 1800 ot / min do 3000 ot./min. naše 163. Při zotavení turbo se objevil nápadný katapultový efekt kolem 2300 ot./min. Nicméně, bylo potěšeno, že klesne až na 1000 otáček za minutu a dokonce i zvedne vysoký rychlostní stupeň z nízkých otáček, takže se ukázal být přiměřeným flexibilním přítelem. Já jsem psal o manipulaci dříve, což je vynikající, aniž by se uchýlil k odlišnému nastavení "sportu", "standartního" a "komfortu" jako vysokého speku Mondeo. ESP můžete vypnout, pokud chcete, ale v těchto dnech obecně nechci, přinejmenším na veřejných komunikacích, a systém je rozumný, který nenastane, pokud to auto (a vy) opravdu nepotřebujete . Můžete mít svou zábavu a čistotu. Na vozu se vyznačují praktickými prvky, jako jsou zadní sedadla "Karakuri", které se skládají na zádech západky na straně boty, takže nemusíte se rozbíhat kolem koleček na vrcholcích sedadel. Plocha zátěže je dlouhá a plochá. Kryt zátěže přichází s víkem hatchback. A když je za tašce dost místa, zadní sedadla nabízejí tašky na hlavě a nohy. Následující den jsme se vydali na 185 hatchback, a pokud máte peníze navíc, určitě to jde. Dostanete mnohem více potíží od nižších otáček, ať používáte rychlostní stupně, nebo ne, a tam je velmi málo obětování v ekonomice. Pouze 30 dolarů za rok více daní, a pak jen tehdy, jestliže půjdete na vůz 185PS. 185PS sedan a hatchback zůstávají pod 150g / km. To opravdu je sportovní nafta a možná i nejlepší dieselový vůz typu 'D', který si můžete koupit. Pevně ​​zachytí a řízení je dostatečně informativní, aby vám oznámilo okamžik, kdy konečně začne ztratit přilnavost, abyste mohli podniknout příslušné kroky. Pokud tak neučiníte a necháte ESP vypnuto, systém vám to udělá. A to všechno zvládne s působivým sedadlem a zbaví se komfortu, a to i přes pneumatiky 215/50 R17 (nedoporučuji se jít až na 18 "). Na naší zkušební trase se podařilo uhodit úsek městské silnice, něco v nejvíce socialistických čtvrtich Londýna.

Mazda 6 2008 - 2012

Interiér

Podívejte se na specifikaci modelu S níže a zjistíte, že má všechno, co většina řidičů potřebuje, včetně tří A (slitin a vzduch a CD audio), nemluvě o výškově nastavitelném sedadle řidiče s nastavitelnou bederní opěrkou, výšce a dosahuje nastavitelného řízení, ve skutečnosti tolik přizpůsobení může vyhovět všem od 4 '11 do 6' 11. A naštěstí standardní ovladač Mazdy pro sedadlo řidiče a uvolňovací páku pro spolujezdce, díky čemuž je řidič mnohem jednodušší okamžitě nastavte opěradlo na…

Pokračovat ve čtení interiéru

Mazda 6 2008 - 2012

Recenze automobilu

Toto je příběh dvou aut. Na jedné straně máme vstupní úroveň Mazda 6 1.8S, přicházející za velmi rozumnou cenu 15.100 liber na silnici. Na druhé straně máme audio BOSE, ozdobený kůží 2,5SL, o výrazně těžší 20 680 liber. Vlastně "těžší" je špatné slovo. Protože všechny nové větší a lepší Mazda 6 váží průměrně o 35 kilogramů lehčí než staré auto. Stejně jako u nové Mazdy 2 společnost přestala jíst všechny koláče a přemýšlí ve stejném duchu jako supermodelka. Stejně jako více automobilů…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Mazda 6 2008 - 2012
  • Mazda 6 2008 - 2012
  • Mazda 6 2008 - 2012
  • Mazda 6 2008 - 2012
  • Mazda 6 2008 - 2012
  • Mazda 6 2008 - 2012
  • Mazda 6 2008 - 2012

Závěrečné hodnocení

  • Šikovně stylované modely na základním stupni mají dobrou rovnováhu při jízdě a manipulaci, vynikající vznětový motor o objemu 2,2 litru.

  • Saloon verze není populární, DPF problém s 2.0 diesels může vést k selhání motoru, žádné náhradní, ale plné velikosti náhradní k dispozici na £ 70.

80%

Mazda 6 na prodej

Mazda 6 2.2D Automat Xenon Navi

Mazda 6 Most 2.2, 110 kW, inz_nafta, limuzína

  • Vyrobeno
    2014
  • Tachometr
    187 600 km
  • Cena
    289 000 Kč
Mazda 6 2.2, 95kW, Attraction

Mazda 6 Karlovy Vary 2.2, 95 kW, inz_nafta, limuzína

  • Vyrobeno
    2010
  • Tachometr
    162 204 km
  • Cena
    185 000 Kč
Mazda 6 2,2D SPORT 95KW KŮŽE XENON SERVIS T

Mazda 6 Písková Lhota 2.2, 95 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2011
  • Tachometr
    191 201 km
  • Cena
    135 000 Kč
Mazda 6 Kombi 1.8 16V MZR  TOP STAV

Mazda 6 Frýdek-Místek 1.8, 88 kW, inz_benzin, kombi

  • Vyrobeno
    2010
  • Tachometr
    225 505 km
  • Cena
    163 900 Kč
Mazda 6 2.2 D ATTRACTION NAVI

Mazda 6 České Budějovice 2.2, 110 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2012
  • Tachometr
    92 000 km
  • Cena
    269 900 Kč
Mazda 6 2.0 CITD

Mazda 6 Praha 9 2.0, 89 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2006
  • Tachometr
    211 300 km
  • Cena
    80 000 Kč
Mazda 6 2,0

Mazda 6 Ostrava 2.0, 100 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    2003
  • Tachometr
    222 800 km
  • Cena
    48 000 Kč
Mazda 6 MPS 2.3i Turbo AWD 191kW

Mazda 6 Chrudim 2.3, 191 kW, inz_benzin, sedan

  • Vyrobeno
    2006
  • Tachometr
    128 696 km
  • Cena
    179 900 Kč
Mazda 6 2.0 16V Exclusive Bi-Xenon

Mazda 6 Chrudim 2.0, 114 kW, inz_benzin, kombi

  • Vyrobeno
    2011
  • Tachometr
    152 049 km
  • Cena
    239 900 Kč
Mazda 6 2.5i 141kw Revolution TOP

Mazda 6 Náchod 2.5, 141 kW, inz_benzin, sedan

  • Vyrobeno
    2016
  • Tachometr
    64 250 km
  • Cena
    405 000 Kč

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„1“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2324 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1338 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 852 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 799 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 716 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2324
    • Škoda Fabia 1338
    • Volkswagen Golf 852
    • Volkswagen Passat 799
    • Škoda Superb 716
    • Ford Focus 491
    • Hyundai i30 464
    • Volkswagen Touran 435
    • Škoda Kodiaq 370
    • Škoda Karoq 348
    • Hyundai Tucson 326
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Kia Cee´d 320
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 292
    • Škoda Rapid 289
    • Ford Transit 285
    • Opel Astra 285
    • Ford Mondeo 283
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 267
    • Dacia Duster 252
    • Kia Sportage 241
    • Peugeot 308 240

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7517
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1715
    • Hyundai 1489
    • Renault 1350
    • Citroën 1210
    • Opel 1204
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 908
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing