Při prezentaci se Mazda rozběhla o "Kizuna", což znamená "emocionální spojení mezi vozem a řidičem dosaženo kombinací kvality a spolehlivosti a životního prostředí a bezpečnosti". Připomínali nám, že v německém průzkumu spokojenosti JD Power 2006 se stará Mazda 6 objevila nejlépe ze všech aut v prodeji, včetně všech německých automobilů, a v testu Autobild 100 000 kilometrů, zahrnujícím úplný strip-down na konci, stará Mazda 6 se zcela vymykala. Ve srovnání se starým vozem Mazda 6 má nové auto výrazně nižší hluk na silnicích, ve skutečnosti pod úrovněmi generovanými ve vozidlech Vectra, Avensis a Passat. A na cestě byly oba vozy vyzkoušeny velmi tiché. 2.5SL přišel na 18 "slitiny s pneumatikami 225/45, takže přirozeně narazil přes ostré hřbety a výmoly, ale 215/50 R17s na 1.8TS2 byly v pořádku a myslím, že 205/60 R16s na S a TS 1.8 má poměrně užitečnou výkonovou sílu a poskytuje maximální výkon 120 koní při 5500 ot / min a maximální točivý moment 165 Nm při 4 300 otáčkách za minutu. letět do 1. a znamenalo by to i těsné zákoutí, které by mohly být spuštěny dohromady spíše než řezané v řadě výkřiků a drmů. Řízení a manipulace s DSC off byly perfektně vyvážené pro vůz této skromné touhy, řekla bych lépe než je ten nový Mondeo, který opravdu říká něco, nadšený řidiči nebudou zklamáni ani touto nejzákladnější verzí, ani nikoho, kdo usiluje o ticho, refinement a pohodlí, je zaměřen na 25mph na 1000m v 5. a dělá to lepší než něco jiného ve stejné třídě za peníze 2.5SL je méně úspěšný, protože nastavuje své názory mnohem vyšší a ocitne se proti opozici, jako Audi A4 B6, BMW 318i, Honda Accord a SAAB 9-3. Je zřejmé, že nabízí více energie a více vybavení pro peníze než německá opozice a je to tiché, rychlé, pohodlné a slušné jízdy. Hra se však nehýbe dopředu, pokud jde o 1.8S za 5 500 liber méně peněz. Ačkoli jsme mohli řídit pouze 1.8TS2 a 2.5SL, bude existovat rozumný rozsah Mazdy 6s. K dispozici je také 2,0 litrový zážehový motor s 6stupňovou manuální nebo pětistupňovou automatickou převodovkou, šestistupňovou motorovou naftu o objemu 140 koní (od rozumného počtu 15 620 liber). A super vyhlížející nemovitost. TS2 trim je směrem nahoru vybaveno volanty pro rádio, klimatizace, palubní počítač, tempomat, telefon s technologií Bluetooth a satnav (je-li k dispozici), což zřejmě snižuje čas řidiče, takže jeho oči zůstávají soustředěné na silnice. Jedna kritika, která vycházela ze zkušeností čtenářů starého automobilu, jsou světlomety. Alespoň xenonové světla na motoru 2.5SL, které musí být podle právních předpisů ES vybaveny samočinně nastavitelnými elektromotory s výškou potkávacího světla. Pokud jedete na potápěném kroucení zvlněnou silnici, motory prostě nefungují dostatečně rychle a můžete se ocitnout střídavě oslepujícími překvapujícími jezdci poté, než jdete do temnoty.UPDATE: 2.2-litrová nafta Nejnovější inkarnace Mazdy 6 má vždy bylo působivé auto. Velmi pohledný a snadno zmatený v mysli s Honda Accord. Musíte se podívat dvakrát, abyste se ujistili, který z nich je. A vůz Mazda 6 má pravděpodobně nejpříjemnější zadní konec libovolného kombi všude ve světě. Stejně tak řídí a zpracovává. Snadno na stejné úrovni s nejnovějšími Mondeo v nejlepším stavu. Rozsah motoru však nebyl tak silný jako zbytek automobilu. Benzínový motor 1,8 je velmi dobrý 1,8, ale 2,0 litru také nekompromisuje s jinými 2,0 litry, 2,5 vydává příliš mnoho, aby se dostalo na většinu nákupních seznamů lidí v těchto dnech a 2,0 dieselů, byť silných vyvíjel trochu pověst pro turbo potíže ve staré Mazda 6. Takže Mazda se pustila do práce na novém slitinovém bloku, řetězové vačce, vyvažovacím hřídelovém dieselovém motoru, jako je Toyota, která zvyšuje kapacitu na 2,2 litru a nabízí je ve třech různých výkonech 125PS, 163PS a 185PS. Nejen díky tomu, že díky některé chytré technologii a novému typu filtru částic dojde ke snížení emisí CO2 a pouze vysokovýkonný vůz přichází s CO2 nad 150 g / km. Co je opravdu zvláštní, pokud jde o nový filtr částic, je to, že při kombinovaném cyklu běhu je třeba pouze regenerovat polovinu tolikrát a doba regenerace se zkracuje o třetinu. To znamená, že se méně stará o to, že světlo "odlivu" přichází, a lepší spotřebu paliva, protože motor spaluje méně regeneračního paliva. Volvo má své kontrolní světlo pro nevidomé a Mazda přišla s něčím podobným, což nazývá "systém monitorování zadních vozidel". Toto využívá širokoúhlý mikrovlnný radar 24 GHz na obou stranách zadního nárazníku, který monitoruje přítomnost a rychlost všeho, co se v této oblasti blíží. Pokud něco objeví, varuje vás blikajícím světlem a pokud řidič Mazdy signalizuje změnu jízdních pruhů, vydá také varovné pípnutí. Na rozdíl od zrcadel funguje i při silném dešti nebo silné mlze. Je to druh zařízení, které by mělo být namontováno na každý nákladní automobil LHD a dodávka do Velké Británie a každý nákladní vůz RHD a dodávka vstupující do Evropy. Ačkoli Mazda říká, že získáte maximální točivý moment nebo 360 Nm od 1800 ot / min do 3000 ot./min. naše 163. Při zotavení turbo se objevil nápadný katapultový efekt kolem 2300 ot./min. Nicméně, bylo potěšeno, že klesne až na 1000 otáček za minutu a dokonce i zvedne vysoký rychlostní stupeň z nízkých otáček, takže se ukázal být přiměřeným flexibilním přítelem. Já jsem psal o manipulaci dříve, což je vynikající, aniž by se uchýlil k odlišnému nastavení "sportu", "standartního" a "komfortu" jako vysokého speku Mondeo. ESP můžete vypnout, pokud chcete, ale v těchto dnech obecně nechci, přinejmenším na veřejných komunikacích, a systém je rozumný, který nenastane, pokud to auto (a vy) opravdu nepotřebujete . Můžete mít svou zábavu a čistotu. Na vozu se vyznačují praktickými prvky, jako jsou zadní sedadla "Karakuri", které se skládají na zádech západky na straně boty, takže nemusíte se rozbíhat kolem koleček na vrcholcích sedadel. Plocha zátěže je dlouhá a plochá. Kryt zátěže přichází s víkem hatchback. A když je za tašce dost místa, zadní sedadla nabízejí tašky na hlavě a nohy. Následující den jsme se vydali na 185 hatchback, a pokud máte peníze navíc, určitě to jde. Dostanete mnohem více potíží od nižších otáček, ať používáte rychlostní stupně, nebo ne, a tam je velmi málo obětování v ekonomice. Pouze 30 dolarů za rok více daní, a pak jen tehdy, jestliže půjdete na vůz 185PS. 185PS sedan a hatchback zůstávají pod 150g / km. To opravdu je sportovní nafta a možná i nejlepší dieselový vůz typu 'D', který si můžete koupit. Pevně zachytí a řízení je dostatečně informativní, aby vám oznámilo okamžik, kdy konečně začne ztratit přilnavost, abyste mohli podniknout příslušné kroky. Pokud tak neučiníte a necháte ESP vypnuto, systém vám to udělá. A to všechno zvládne s působivým sedadlem a zbaví se komfortu, a to i přes pneumatiky 215/50 R17 (nedoporučuji se jít až na 18 "). Na naší zkušební trase se podařilo uhodit úsek městské silnice, něco v nejvíce socialistických čtvrtich Londýna.
80%