80%
Obsah
Řidičské dojmy
Při prezentaci se Mazda rozběhla o "Kizuna", což znamená "emocionální spojení mezi vozem a řidičem dosaženo kombinací kvality a spolehlivosti a životního prostředí a bezpečnosti". Připomínali nám, že v německém průzkumu spokojenosti JD Power 2006 se stará Mazda 6 objevila nejlépe ze všech aut v prodeji, včetně všech německých automobilů, a v testu Autobild 100 000 kilometrů, zahrnujícím úplný strip-down na konci, stará Mazda 6 se zcela vymykala. Ve srovnání se starým vozem…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Podívejte se na specifikaci modelu S níže a zjistíte, že má všechno, co většina řidičů potřebuje, včetně tří A (slitin a vzduch a CD audio), nemluvě o výškově nastavitelném sedadle řidiče s nastavitelnou bederní opěrkou, výšce a dosahuje nastavitelného řízení, ve skutečnosti tolik přizpůsobení může vyhovět všem od 4 '11 do 6' 11. A naštěstí standardní ovladač Mazdy pro sedadlo řidiče a uvolňovací páku pro spolujezdce, díky čemuž je řidič mnohem jednodušší okamžitě nastavte opěradlo na…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Toto je příběh dvou aut. Na jedné straně máme vstupní úroveň Mazda 6 1.8S, přicházející za velmi rozumnou cenu 15.100 liber na silnici. Na druhé straně máme audio BOSE, ozdobený kůží 2,5SL, o výrazně těžší 20 680 liber. Vlastně "těžší" je špatné slovo. Protože všechny nové větší a lepší Mazda 6 váží průměrně o 35 kilogramů lehčí než staré auto. Stejně jako u nové Mazdy 2 společnost přestala jíst všechny koláče a přemýšlí ve stejném duchu jako supermodelka. Stejně jako více automobilů s nižší hmotností je to také mnohem efektivnější. Malé dotyky, včetně drobného nástavce, které vypadá jako koně kopyta před každým předním kolem, se táhnou do velmi působivého Cd 0.27. To z něj činí klidnější a úspornější, což znamená, že vydává méně CO2, takže budete platit méně daní, ať už jste soukromý motorista nebo řidič společnosti. Jedna z faktů, které Mazda na nás zapůsobila, byla skutečnost, že zatímco předchozí 1.8i znamenalo, že jste byli zdaněni na BIK 24% z ceny vozu, nová 1,8 přichází na 19%. Ačkoli jsou ceny mírně vyšší (vyvážené o mnohem více modelů na každý model), předpokládají, že průměrný řidič společnosti zaplatí 20 liber měsíčně méně za auto, ať už jde o motorovou naftu 1,8i nebo o objemu 2,0 litru. Mazda 6 2008 Test Road Test Mazda 6 2008 Test vozů Mazda 6 2.2 Mazda 6 Road Test a Video Mazda 6 2010 Facelift Road Test a Video
Závěrečné hodnocení
- Šikovně stylované modely na základním stupni mají dobrou rovnováhu při jízdě a manipulaci, vynikající vznětový motor o objemu 2,2 litru.
- Saloon verze není populární, DPF problém s 2.0 diesels může vést k selhání motoru, žádné náhradní, ale plné velikosti náhradní k dispozici na £ 70.
80%
Mazda 6 na prodej
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 187 600 km
- Cena
- 289 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 162 204 km
- Cena
- 185 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 191 201 km
- Cena
- 135 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 225 505 km
- Cena
- 163 900 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 92 000 km
- Cena
- 269 900 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 211 300 km
- Cena
- 80 000 Kč
- Vyrobeno
- 2003
- Tachometr
- 222 800 km
- Cena
- 48 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 128 696 km
- Cena
- 179 900 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 152 049 km
- Cena
- 239 900 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 64 250 km
- Cena
- 405 000 Kč