Nejprve jeďte s ním a je těžké uvěřit, že jste v japonském aute. Řídí a ovládá téměř stejně dobře jako Mondeo, jenom trochu pomáhá volantu. Nastavení sedadla je v pořádku. Volant jde dovnitř a ven, stejně jako nahoru a dolů. Okamžitě se aklimatizujete a ucítíte vysoký točivý moment přímého vstřikování přímého vstřikování u vznětového motoru Common-Rail s přímým vstřikováním 310 Nm / 136ps. Bohužel se jedná o motor s pásovými kamerami. Ale je to také nejdůležitější, otočila se o 10,4 sekundy 0-60, překonala se rychlostí 122 mph a projížděla v pomalé rychlosti 30 mph za 1000 otáček za minutu v 5. místě. Obávám se, že jsem to neudělal dost daleko, abych se přesvědčil, že to je 44,1 mpg. Takže to jde dobře, jde dobře, sipí palivo, nerozbíhá, je plné přemýšlivých dotyků a vypadá milion dolarů. Mondeo majetek má velmi vážného konkurenta. Ne to, že se Ford obává, samozřejmě. Vzhledem k tomu, že Ford nyní vlastní 33,4% Mazdy, což stačí k ovládání společnosti. Ale kdybych byl hlavním honcem u Vauxhall / Opel, byl bych opravdu velice vyděšený. O něco později jsem dostal šanci řídit benzínový motor Mazda 6 Sport AWD Activematic o objemu 166 litrů o objemu 2,3 litru. A docela jistě, Yorkshire hodil vše, co bylo možné u auta, v mokrém a mlhavém zimním dni. Takže to byla perfektní zkouška pro auto, které se Mazda zdálo, že přímo směřuje proti pozemkům Subaru Legacy a Forester, přímo u davu ponyclubu. Mohu vám říci, že na nejvzrušnější, nejvíce zaplavené silniční zkušební cestě, která je známa člověku, to nezmešká. Pětistupňový autobus Activex typu Tiptronic pracuje správným směrem: vpřed, aby se změnil a zpět se změnil. 2. je dobré za 65 mil za hodinu, což je trochu vysoko pro vytahování přívěsů nebo karavanů z rýže a 5. má 30 milisekund za 1 000 otáček za minutu, takže karavanáři budou muset zvolit čtvrté kolo nebo vypálit měniče točivého momentu. Ovšem manipulace je bezpečná a opravdu bezpečná, s velmi malou nedotáčivostí může být Legacy náchylná. Také jsem měl vyzkoušet AWD mimo silnici, v tak nasládlém poli jste utrpěli stoupající vlhkostí, právě když jste kráčeli k autu. Zatímco to nebyl žádný Range Rover, ani Audi All Roader, bylo dost dobré, aby se nevykopalo, protože by to určitě mělo nějaké normální auto. Takže to je dobré auto. Mělo by to být docela dobré tažné vozidlo (tažné omezení užitečné 1600 kg). A je to hezčí cesta než Legacy. Ale nebude to tahat pony z mimořádného pole. A je to proti novému Foresterovi i Legacy. Aktualizace: facelift roku 2005 Na facelifted Mazda 6 je 785 technických změn. Ale většina z nich je skrytá z dohledu. Naštěstí Mazda nezaujala svůj dramatický vzhled. Jen pár malých vylepšení. Místo toho se tým týmu Seichi Omoto soustředil na opravdu důležité bity. Takže získáváme výkonnější a rafinovanější vznětové motory, nyní EU4 s filtry částic bez údržby. Silnější a úspornější zážehové motory. Nová šestistupňová manuální převodovka. Nový pětistupňový automat. Pod kůží auta je tužší, silnější struktura. Mimo to jsou změny tak jemné, že je těžké zjistit. Tmavě šedé rámečky kolem světlometů, lehce zatemněné kryty zadních světel, drobné změny mříží, dvě nové barvy těla: Phantom Blue slída a brilantní karbonová šedá slída. Uvnitř tkanin sedadel vypadá lépe a "dýchá" lépe, rádio CD multiplayer je nyní klavír černý, přístrojové voliče mají chromové obložení a nyní je k dispozici bezklíčový vstup a imobilizér, který umožňuje otevřít dveře dotykem a spusťte motor tak dlouho, dokud máte kartu ve vaší kapse. Jemné vylepšení, ať jste kdekoli. Testovali jsme nový 6-rychlostní vznětový motor 145PS. Je to dost dobrý, protože můj původní test byl pětitaktní motorová nafta o objemu 136PS. Tak jak se vylepšuje nové vozidlo? Jednou z mála kritiky původní Mazdy 6 byla nedostatečná zdokonalení. Vždy se s nimi zacházelo dobře, ale více silničních nárazů a zejména silnic vedených přes kabinu než z koleček Mondeo. Takže jsem potěšen, že Seichiho tým roztřídila to, a s potěšením vám řeknu, že auto zvládlo ještě lépe. Testovací vůz byl levostranný a trasa byla poměrně úzká, zvlněná, velmi zkroucená dvoukruhová silnice s mnoha zaslepenými koutky. Za těchto podmínek nemůžete natočit zatáčky. Musíte říkat celou stranu cesty. Poslední věc, kterou chcete, je nedotáčivost, která se opírá o bílou čáru na výjezdech, protože nikdy nevíte, co přichází. Takže si to nejprve ujistěte, aniž byste příliš silně tlačili auto a postupně zjistili místo, kde se nevyhnutelně začne vymývat. Pak se vrátíte, použijete převodovku a točivý moment motoru a snažte se udržet vše čisté a uklizené a na straně vozovky. Jsem rád, že motorová nafta Mazda 6 se chovala jako pravá plnokrevník. Převodovka, zvláště třetí, a velmi silný točivý moment motoru od 1750 ot./min vyndal z ohybu bez dráhy vůbec. Při 40-ti stupňových teplotách zkušebního dne by nebylo příliš příjemné, kdyby se vyhnul potu jen z řízení auta. Na závěr jsme se oba objevili na suchu a, prosím, věřte mi, to není normální případ, kdy je vaším úkolem najít limity automobilu. Mnoho dalších vlastností vozu, zejména brilantní skládací systém zadních těsnění "Karakuri" na obou stranách, jsou popsány v původním Mazda testu www.honestjohn.co.uk/road_tests/index.htm? id = 64 Vzhledem k tomu, že Mazda 6 byla původně zahájena, opozice vzrostla. Vectra je nyní mnohem lepší než kdy předtím. Nová Toyota Avensis dorazila. Honda Accord. Volvo S40 a V50. A nejnovější VW Passat. Nemluvě o působivém Mondeu, který vypadá, že se zrychluje a zlepšuje. Ale pokud se vám líbí vzhled (který většina lidí dělá) a oceníte pohodlné, ostré manipulační vozidlo, které může dát vášnivému řidiči nějaké opravdové potěšení, pak je rozhodně stále vůdce balíčku. Pravděpodobně nebudete schopni udělat takovou dohodu na jednom, jak můžete na Mondeu, ale dostanete více na zadní straně, protože Mazda 6 drží své peníze mnohem lépe. Ještě jsem viděl na aukci opravdu levný, a to i za 70 000 mil pod koly. Takže jednoznačný palec pro Mazdu 6.
60%