Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Mazda

Recenze a test Mazda 6 2002 - 2007

Recenze automobilů Recenze Mazda Recenze Mazda 6 2002 - 2007

60% Mazda 6 2002 - 2007

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (1)

Řidičské dojmy

Nejprve jeďte s ním a je těžké uvěřit, že jste v japonském aute. Řídí a ovládá téměř stejně dobře jako Mondeo, jenom trochu pomáhá volantu. Nastavení sedadla je v pořádku. Volant jde dovnitř a ven, stejně jako nahoru a dolů. Okamžitě se aklimatizujete a ucítíte vysoký točivý moment přímého vstřikování přímého vstřikování u vznětového motoru Common-Rail s přímým vstřikováním 310 Nm / 136ps. Bohužel se jedná o motor s pásovými kamerami. Ale je to také nejdůležitější, otočila se o 10,4 sekundy 0-60, překonala se rychlostí 122 mph a projížděla v pomalé rychlosti 30 mph za 1000 otáček za minutu v 5. místě. Obávám se, že jsem to neudělal dost daleko, abych se přesvědčil, že to je 44,1 mpg. Takže to jde dobře, jde dobře, sipí palivo, nerozbíhá, je plné přemýšlivých dotyků a vypadá milion dolarů. Mondeo majetek má velmi vážného konkurenta. Ne to, že se Ford obává, samozřejmě. Vzhledem k tomu, že Ford nyní vlastní 33,4% Mazdy, což stačí k ovládání společnosti. Ale kdybych byl hlavním honcem u Vauxhall / Opel, byl bych opravdu velice vyděšený. O něco později jsem dostal šanci řídit benzínový motor Mazda 6 Sport AWD Activematic o objemu 166 litrů o objemu 2,3 ​​litru. A docela jistě, Yorkshire hodil vše, co bylo možné u auta, v mokrém a mlhavém zimním dni. Takže to byla perfektní zkouška pro auto, které se Mazda zdálo, že přímo směřuje proti pozemkům Subaru Legacy a Forester, přímo u davu ponyclubu. Mohu vám říci, že na nejvzrušnější, nejvíce zaplavené silniční zkušební cestě, která je známa člověku, to nezmešká. Pětistupňový autobus Activex typu Tiptronic pracuje správným směrem: vpřed, aby se změnil a zpět se změnil. 2. je dobré za 65 mil za hodinu, což je trochu vysoko pro vytahování přívěsů nebo karavanů z rýže a 5. má 30 milisekund za 1 000 otáček za minutu, takže karavanáři budou muset zvolit čtvrté kolo nebo vypálit měniče točivého momentu. Ovšem manipulace je bezpečná a opravdu bezpečná, s velmi malou nedotáčivostí může být Legacy náchylná. Také jsem měl vyzkoušet AWD mimo silnici, v tak nasládlém poli jste utrpěli stoupající vlhkostí, právě když jste kráčeli k autu. Zatímco to nebyl žádný Range Rover, ani Audi All Roader, bylo dost dobré, aby se nevykopalo, protože by to určitě mělo nějaké normální auto. Takže to je dobré auto. Mělo by to být docela dobré tažné vozidlo (tažné omezení užitečné 1600 kg). A je to hezčí cesta než Legacy. Ale nebude to tahat pony z mimořádného pole. A je to proti novému Foresterovi i Legacy. Aktualizace: facelift roku 2005 Na facelifted Mazda 6 je 785 technických změn. Ale většina z nich je skrytá z dohledu. Naštěstí Mazda nezaujala svůj dramatický vzhled. Jen pár malých vylepšení. Místo toho se tým týmu Seichi Omoto soustředil na opravdu důležité bity. Takže získáváme výkonnější a rafinovanější vznětové motory, nyní EU4 s filtry částic bez údržby. Silnější a úspornější zážehové motory. Nová šestistupňová manuální převodovka. Nový pětistupňový automat. Pod kůží auta je tužší, silnější struktura. Mimo to jsou změny tak jemné, že je těžké zjistit. Tmavě šedé rámečky kolem světlometů, lehce zatemněné kryty zadních světel, drobné změny mříží, dvě nové barvy těla: Phantom Blue slída a brilantní karbonová šedá slída. Uvnitř tkanin sedadel vypadá lépe a "dýchá" lépe, rádio CD multiplayer je nyní klavír černý, přístrojové voliče mají chromové obložení a nyní je k dispozici bezklíčový vstup a imobilizér, který umožňuje otevřít dveře dotykem a spusťte motor tak dlouho, dokud máte kartu ve vaší kapse. Jemné vylepšení, ať jste kdekoli. Testovali jsme nový 6-rychlostní vznětový motor 145PS. Je to dost dobrý, protože můj původní test byl pětitaktní motorová nafta o objemu 136PS. Tak jak se vylepšuje nové vozidlo? Jednou z mála kritiky původní Mazdy 6 byla nedostatečná zdokonalení. Vždy se s nimi zacházelo dobře, ale více silničních nárazů a zejména silnic vedených přes kabinu než z koleček Mondeo. Takže jsem potěšen, že Seichiho tým roztřídila to, a s potěšením vám řeknu, že auto zvládlo ještě lépe. Testovací vůz byl levostranný a trasa byla poměrně úzká, zvlněná, velmi zkroucená dvoukruhová silnice s mnoha zaslepenými koutky. Za těchto podmínek nemůžete natočit zatáčky. Musíte říkat celou stranu cesty. Poslední věc, kterou chcete, je nedotáčivost, která se opírá o bílou čáru na výjezdech, protože nikdy nevíte, co přichází. Takže si to nejprve ujistěte, aniž byste příliš silně tlačili auto a postupně zjistili místo, kde se nevyhnutelně začne vymývat. Pak se vrátíte, použijete převodovku a točivý moment motoru a snažte se udržet vše čisté a uklizené a na straně vozovky. Jsem rád, že motorová nafta Mazda 6 se chovala jako pravá plnokrevník. Převodovka, zvláště třetí, a velmi silný točivý moment motoru od 1750 ot./min vyndal z ohybu bez dráhy vůbec. Při 40-ti stupňových teplotách zkušebního dne by nebylo příliš příjemné, kdyby se vyhnul potu jen z řízení auta. Na závěr jsme se oba objevili na suchu a, prosím, věřte mi, to není normální případ, kdy je vaším úkolem najít limity automobilu. Mnoho dalších vlastností vozu, zejména brilantní skládací systém zadních těsnění "Karakuri" na obou stranách, jsou popsány v původním Mazda testu www.honestjohn.co.uk/road_tests/index.htm? id = 64 Vzhledem k tomu, že Mazda 6 byla původně zahájena, opozice vzrostla. Vectra je nyní mnohem lepší než kdy předtím. Nová Toyota Avensis dorazila. Honda Accord. Volvo S40 a V50. A nejnovější VW Passat. Nemluvě o působivém Mondeu, který vypadá, že se zrychluje a zlepšuje. Ale pokud se vám líbí vzhled (který většina lidí dělá) a oceníte pohodlné, ostré manipulační vozidlo, které může dát vášnivému řidiči nějaké opravdové potěšení, pak je rozhodně stále vůdce balíčku. Pravděpodobně nebudete schopni udělat takovou dohodu na jednom, jak můžete na Mondeu, ale dostanete více na zadní straně, protože Mazda 6 drží své peníze mnohem lépe. Ještě jsem viděl na aukci opravdu levný, a to i za 70 000 mil pod koly. Takže jednoznačný palec pro Mazdu 6.

Interiér

To je: airbagy řidiče, spolujezdce, bočních a záclonových airbagů; ABS s EBD; pomoc při brzdění; řízení trakce; dynamická regulace stability; klimatizace; střešní okno; hliníkových kol. Ale bity, které jsem opravdu rád, jsou ve všech Mazdách 6 standardy standardní. K těm patří velké, velké tlačítko rádio / CD přehrávač, který je snadno použitelný; šikovně navržené držáky na nápoje mezi předními sedadly; držáky lahví v zásobnících předních dveří; dvoumístná opěrka; podkládací podlahové úložné…

Pokračovat ve čtení interiéru

Recenze automobilu

Jen se na to podívej, že ne? Projděte si kolem něj a nechte oči přetrvávat na jeho podobě, a zejména na jeho světle. Kdy jste viděli někdy ještě úžasně dramatické auto stejné velikosti a ceny jako Ford Mondeo? Ve skutečnosti se seznam začíná u velmi spravedlivého £ 14,495 pro Estate 2.0S, proti £ 15,965 za nejlevnější 2,0 litru Mondeo majetek. A Mazda trvale vystupuje na vrcholu nebo blízko vrcholů v průzkumech spokojenosti zákazníků ve Velké Británii a Evropě. Musím však přiznat, že auto,…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Mazda 6 2002 - 2007

Závěrečné hodnocení

  • Velmi příjemná jízda, výborná manipulace a některé jemné motory. Velký prostor pro zavazadla. Brilantní sklápění zadních sedadel "Karakuri" poklopu a majetku.

  • Zprávy o spojce a pětistupňových boxech. Dřívější diesely mohou trpět selháním velkého konce. Po 4 letech může zkorodovat v zadních obloucích. Problémy s DPF.

60%

Mazda 6 na prodej

Mazda 6 2.2D Automat Xenon Navi

Mazda 6 Most 2.2, 110 kW, inz_nafta, limuzína

  • Vyrobeno
    2014
  • Tachometr
    187 600 km
  • Cena
    289 000 Kč
Mazda 6 2.2, 95kW, Attraction

Mazda 6 Karlovy Vary 2.2, 95 kW, inz_nafta, limuzína

  • Vyrobeno
    2010
  • Tachometr
    162 204 km
  • Cena
    185 000 Kč
Mazda 6 2,2D SPORT 95KW KŮŽE XENON SERVIS T

Mazda 6 Písková Lhota 2.2, 95 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2011
  • Tachometr
    191 201 km
  • Cena
    135 000 Kč
Mazda 6 Kombi 1.8 16V MZR  TOP STAV

Mazda 6 Frýdek-Místek 1.8, 88 kW, inz_benzin, kombi

  • Vyrobeno
    2010
  • Tachometr
    225 505 km
  • Cena
    163 900 Kč
Mazda 6 2.2 D ATTRACTION NAVI

Mazda 6 České Budějovice 2.2, 110 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2012
  • Tachometr
    92 000 km
  • Cena
    269 900 Kč
Mazda 6 2.0 CITD

Mazda 6 Praha 9 2.0, 89 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2006
  • Tachometr
    211 300 km
  • Cena
    80 000 Kč
Mazda 6 2,0

Mazda 6 Ostrava 2.0, 100 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    2003
  • Tachometr
    222 800 km
  • Cena
    48 000 Kč
Mazda 6 MPS 2.3i Turbo AWD 191kW

Mazda 6 Chrudim 2.3, 191 kW, inz_benzin, sedan

  • Vyrobeno
    2006
  • Tachometr
    128 696 km
  • Cena
    179 900 Kč
Mazda 6 2.0 16V Exclusive Bi-Xenon

Mazda 6 Chrudim 2.0, 114 kW, inz_benzin, kombi

  • Vyrobeno
    2011
  • Tachometr
    152 049 km
  • Cena
    239 900 Kč
Mazda 6 2.5i 141kw Revolution TOP

Mazda 6 Náchod 2.5, 141 kW, inz_benzin, sedan

  • Vyrobeno
    2016
  • Tachometr
    64 250 km
  • Cena
    405 000 Kč

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„1“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2324 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1338 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 852 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 799 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 716 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2324
    • Škoda Fabia 1338
    • Volkswagen Golf 852
    • Volkswagen Passat 799
    • Škoda Superb 716
    • Ford Focus 491
    • Hyundai i30 464
    • Volkswagen Touran 435
    • Škoda Kodiaq 370
    • Škoda Karoq 348
    • Hyundai Tucson 326
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Kia Cee´d 320
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 292
    • Škoda Rapid 289
    • Ford Transit 285
    • Opel Astra 285
    • Ford Mondeo 283
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 267
    • Dacia Duster 252
    • Kia Sportage 241
    • Peugeot 308 240

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7517
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1715
    • Hyundai 1489
    • Renault 1350
    • Citroën 1210
    • Opel 1204
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 908
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing