80%
Obsah
Řidičské dojmy
Motory jsou řetězový vačkový 115-litrový 1,8-litrový benzin a benzín s objemem 150 litrů o objemu 2,0 litru. Motor, na který čeká automobil, byl Mazda na vývoji 1,6-litrového naftového vačky. Mazda skutečně vzal tento motor na bity a přepracoval ho. V důsledku toho vyvíjí točivý moment 115 PS a 270 Nm od pouhých 1750 ot / min. Velmi významně je díky nové šestistupňové převodovce o 120 kg lehčí než starý motor a převodovka o objemu 2,0 litru. A ve stylové nové generaci druhé generace karoserie Mazda5, pokrývá jízdní hmotnost v rozmezí 13 km / h při průměrné rychlosti 54 ms na kombinovaném cyklu EC s 138 g / km CO2. Údaje o výkonu nečitelně četly, ale užitný točivý moment znamená, že se toto velké auto necítí podtrženo. Překvapivým způsobem je, že mnohem lehčí motor a převodovka zlepšují ovládání. Nyní je na předním konci velmi pevné a dobré jízdy.
Interiér
Samozřejmě, praktičnost je klíčem pro všechny MPV a Mazda 5 je velmi přátelská k rodině. Druhý řádek představuje unikátní systém "Karakuri" společnosti Mazda. Vyklopením levého sedáku směrem dopředu můžete ukládat středový sedák do prostoru pod ním. Potom můžete středové opěradlo spustit směrem dopředu a dozadu pro širokou a pohodlnou středovou lakťovou opěrku nebo vyklopit praktický užitkový box - umístěný pod pravým sedákem - do středového prostoru. Zní to komplikovaně, ale je to…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
V roce 2010 byla Mazda5 vyvinuta s druhou a třetí řadu více nohami, pohodlnými sedadly, nástroji, které jsou jednodušší a vysokou úrovní flexibility a funkčnosti sedadla. Ale velký rozhovor je ten neobvyklý záhyb, který běží dolů po boku - zřejmě je to založeno na vzorech, které se vytvářejí, když vítr vřítí přes vodu. Je to samozřejmě jiné a nové vozidlo Mazda 5 vyniká od jiných dopravců této velikosti. Uvnitř je nový design palubní desky, aby se kabina zdála větší než dříve. Interiér je tišší…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Sedmimístný rodinný dům. Sport má dálkové elektrické posuvné boční dveře. Ekonomický a lehký nový diesel 1,6. Odpovídající závěs překvapivě dobrý na špatných silnicích.
- Sklopné středové sedadlo není tak chytré jako Ford Grand C-MAX.
80%
Mazda 5 na prodej
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 142 150 km
- Cena
- 130 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 155 000 km
- Cena
- 123 000 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 178 250 km
- Cena
- 78 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 152 692 km
- Cena
- 169 990 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 219 715 km
- Cena
- 96 900 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 220 850 km
- Cena
- 69 900 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 285 211 km
- Cena
- 59 000 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 132 707 km
- Cena
- 89 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 133 070 km
- Cena
- 219 900 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 203 000 km
- Cena
- 159 000 Kč