80%
Obsah
Řidičské dojmy
Motory jsou řetězový vačkový 115-litrový 1,8-litrový benzin a benzín s objemem 150 litrů o objemu 2,0 litru. Motor, na který čeká automobil, byl Mazda na vývoji 1,6-litrového naftového vačky. Mazda skutečně vzal tento motor na bity a přepracoval ho. V důsledku toho vyvíjí točivý moment 115 PS a 270 Nm od pouhých 1750 ot / min. Velmi významně je díky nové šestistupňové převodovce o 120 kg lehčí než starý motor a převodovka o objemu 2,0 litru. A ve stylové nové generaci druhé generace karoserie…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Samozřejmě, praktičnost je klíčem pro všechny MPV a Mazda 5 je velmi přátelská k rodině. Druhý řádek představuje unikátní systém "Karakuri" společnosti Mazda. Vyklopením levého sedáku směrem dopředu můžete ukládat středový sedák do prostoru pod ním. Potom můžete středové opěradlo spustit směrem dopředu a dozadu pro širokou a pohodlnou středovou lakťovou opěrku nebo vyklopit praktický užitkový box - umístěný pod pravým sedákem - do středového prostoru. Zní to komplikovaně, ale je to…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
V roce 2010 byla Mazda5 vyvinuta s druhou a třetí řadu více nohami, pohodlnými sedadly, nástroji, které jsou jednodušší a vysokou úrovní flexibility a funkčnosti sedadla. Ale velký rozhovor je ten neobvyklý záhyb, který běží dolů po boku - zřejmě je to založeno na vzorech, které se vytvářejí, když vítr vřítí přes vodu. Je to samozřejmě jiné a nové vozidlo Mazda 5 vyniká od jiných dopravců této velikosti. Uvnitř je nový design palubní desky, aby se kabina zdála větší než dříve. Interiér je tišší a pohodlnější při vyšších rychlostech. Hluk větru byl snížen o nové pilíře čelního skla, které snižují turbulence vzduchu a hluk větru. Jinde existují širší přední opěradla pro řidiče i spolujezdce a zadní sedadla jsou pohodlnější s doplňkovým polstrováním. Motorová linka při startu sestávala z aktualizovaného benzínu o objemu 1,8 litru o výkonu 115 koní a současně nového dieselového motoru DISI o objemu 2,0 litru. To vytváří výkon 150 koní s kroutícím momentem 191 Nm a také systém stop-start Mazda, i-stop, který šetří palivo vypnutím motoru, když je vozidlo zastaveno v provozu. V roce 2011 byl naftový motor 2.0 nahrazen novým dieselovým motorem PSA 115PS o objemu 1,6 litru a novou 6ti stupňovou manuální převodovkou, jejíž celková hmotnost činí 120 kg a dodává vozu vynikající přilnavost a přilnavost. Na nepravidelných plochách je úžasně náročná. V roce 2012 byl 1.8i 115 nahrazen benzinovým motorem o objemu 150 litrů o objemu 2,0 litru. Dva faktory oddělují Mazdu 5 od většiny jiných dopravců. Jedním z nich jsou posuvné boční dveře, elektricky ovládané na verzi Sport, což usnadňuje nakládání a zajištění dětí. Druhý je výjimečnou kombinací jízdního komfortu, pohlcení nárazu a manipulace - přinejmenším na naftu TS2 1.6 vybavenou pneumatikami Toyo J48 205/55 R16. Mazda 5 1.6D 2011 Dlouhodobý test na silnici Mazda 5 1.6D
Závěrečné hodnocení
- Sedmimístný rodinný dům. Sport má dálkové elektrické posuvné boční dveře. Ekonomický a lehký nový diesel 1,6. Odpovídající závěs překvapivě dobrý na špatných silnicích.
- Sklopné středové sedadlo není tak chytré jako Ford Grand C-MAX.
80%
Mazda 5 na prodej
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 142 150 km
- Cena
- 130 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 155 000 km
- Cena
- 123 000 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 178 250 km
- Cena
- 78 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 152 692 km
- Cena
- 169 990 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 219 715 km
- Cena
- 96 900 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 220 850 km
- Cena
- 69 900 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 285 211 km
- Cena
- 59 000 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 132 707 km
- Cena
- 89 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 133 070 km
- Cena
- 219 900 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 203 000 km
- Cena
- 159 000 Kč