80%
Obsah
Řidičské dojmy
Při jízdě na silnici je základním motorem benzín 105 PS s pětistupňovým manuálem potěšením řídit. Je to pohodlné, jízda dobře, pevné uchopení, napájí zpět to, co se děje s řidičem a obecně se vám na tváři usmívá v mezích 105PS benzínového motoru. Model 109PS, nyní užitečné 119g / km, má mnohem více točivého momentu, takže je mnohem šetrnější a hospodárnější. Je to tentýž model Ford / PSA, který se nyní nachází pod kapotami nejrůznějších vozů, včetně velkého vozu Volvo S80. Nejpozoruhodnějším…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Vnitřek vozů získává pěkný nový vzpřímený pomlček s možností nízkonákladové sady SD karty s přímou viditelností, což znamená, že řidič se nikdy nemusí znovu zaměřit na použití. Všechny ovládací prvky jsou jasné a intuitivní k použití. Sedadla jsou pohodlná a nastavitelná vícekrát, v levnějších modelech jsou uloženy knoflíky Mazdy pro opěradlo řidiče a rychloupínací páku pro spolujezdce. Volant se nastavuje dovnitř, ven a nahoru a dolů v širokém rozsahu. Zadní opěradla sedadel obou sedadel a salonků skládají 60/40 pro zvýšení kapacity zavazadlového prostoru. Ale když jsem do tohoto testu přidal interiérové rozměry, za použití mého roku 2006 staré Mazdy 3 jako proformu jsem si všiml, že hlavu a nohy uvnitř nového vozu je o něco méně.
Recenze automobilu
Vývoj vozů Mazda 3 a Ford Focus vždycky šel ruka v ruce. Sdílejí motory, zavěšení a řízení, ačkoli nejsou vzájemně spojeny. Někdy Ford měl před sebou jednu součástku. Někdy Mazda. Nedá se popřít, že obě auta se neustále zlepšují. A teď, pro novou Mazdu 3, je Mazda na řadě, aby byla první s vylepšeným odpružením. V horní části je montážní rozsah zvýšena o 20 mm, byla zavedena silnější příčníková věž, příčné rameno bylo silnější a průchodka byla optimalizována pro lepší boční tuhost. Kolem zadní…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Stylový vzhled. Vynikající řízení a manipulace. Kvalitní interiér. Impozantní vznětový motor s řetězovým vačkem o objemu 2,2 litru. Facelifted pro rok 2012 a ještě lepší.
- Méně prostornější než starý benzín Mazda 3. 1.6 dává běžný výkon. Mnoho problémů s injektorem se vyskytuje u modelu Ford 1.6 turbodiesel.
80%
Mazda 3 na prodej
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 196 432 km
- Cena
- 79 900 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 121 070 km
- Cena
- 269 000 Kč
- Vyrobeno
- 2004
- Tachometr
- 215 930 km
- Cena
- 54 900 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 131 422 km
- Cena
- 169 900 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 143 983 km
- Cena
- 159 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 135 179 km
- Cena
- 89 900 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 81 157 km
- Cena
- 189 900 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 122 632 km
- Cena
- 169 900 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 55 332 km
- Cena
- 129 900 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 141 283 km
- Cena
- 89 900 Kč