Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Mazda

Recenze a test Mazda 3 2004 - 2009

Recenze automobilů Recenze Mazda Recenze Mazda 3 2004 - 2009

60% Mazda 3 2004 - 2009

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Otočte klíček a poznámka motoru 1.6 je trochu slabá, ale u 100PS je výstupní výkon standardním svalem pro velikost. Posilovač řízení na modelu 1.6 je jednoduchý hydraulický systém a je tu dostatek volantu. Vozidlo se pohodlně zachází a obětuje nejvyšší ostrost pro dobrou kvalitu jízdy. Není to sportovní vůz a nepředstírá, že je. Ale je to zatraceně dobrý kompromis. S o 50% větším výkonem je 150-litr 2,0 litru zřejmě o něco rychlejší. Ale aby získal magický obrázek 150PS, Mazda si zvolila elektrohydraulický posilovač řízení, který pohlcuje menší výkon motoru a zabraňuje ovládání některé z pocitů z 1.6. Ale je to stále dobré, velmi kompetentní auto, které má dostatek energie pro většinu lidí a rozumný kompromis mezi jízdou a manipulací. Překvapivým rozsahem je automatická verze 1.6. Někdy se dostanete do auta a okamžitě se cítíte přesně. To bylo jedno z těch aut. První věc, kterou jsem viděl, bylo ruční ovládání pro autobox: dopředu, aby se změnil; zpět na změnu: přesně tak, jak má být, ale není to u systémů Tiptronic. Stejně jako indikátorové stopky napravo, je to intuitivní, takže nemusíte přemýšlet před tím, než změníte rychlost, a samotná krabice je radost, mění se krásně hladce. To vám umožní soustředit se na brzdění, oblékat a otočit se do svých rohů dokonale a dává vám velmi uspokojivou jízdu. Ačkoli čísla naznačují, že to je výkonový dunce trio, na cestě je to nejlepší auto řidiče. Jediné nepřátele, které jsem měl, byly drobné, jako je mřížka na roštách a čiré zadní světlo v šedé verzi. Ale jsou to velmi drobné kousky. Pokud bude nový Volvo S40 a nový Ford Focus splňovat slib Mazdy 3, Ford se nebude muset starat o nové vozy Golf a Astra. Aktualizace: 2006 Facelift Mazda 3 dostala diskrétní facelift a generální ladění. Nic nesmírně významného. Pouze dobré vozidlo bylo lépe využíváno pomocí ponaučení získaných na vozidlech Volvo S40 / V40 a Ford Focus, se kterými sdílí své podlahy, zavěšení a hnací ústrojí. Mazda 3 byla druhým vozem po C-Maxu na platformě C1 Ford, která předcházela Volvo S40 / V50 a samotnému Focusu. Takže nová verze využívá tři roky zkušeností získaných se sdílenou technologií. Venku je logo Mazdy v mřížce o něco větší. Poměrně ošklivá volitelná roštová mřížka byla opuštěna. Přední nárazník je vyměněn. Kola z lehké slitiny mají nový design. Existují některé nové barvy: slídoušedá slída, slídka modrá, modrá Aurora a slídová slída. (Naštěstí byla zachována ta nejlepší stará barva, velmi bohatá pevná červená barva.) A je tu ještě jedna nafta: 90PS verze Ford / PSA 1.6 nabízí kombinovanou ekonomiku nad 60mpg. Pod kůži se nastavení podvozku lehce změnilo, aby vozidlo reagovalo lépe, zlepšilo kvalitu jízdy, zdokonalení a snížilo hladinu hluku. Mezi další vylepšení patří systém bezklíčového vkládání karet a tempomat v modelech s vysokým rozlišením, volitelný systém reproduktorů Bose se 7 reprosoustavami a volitelný 20GB pevný disk, který dokáže uložit asi 3 000 hudebních skladeb. Všechny modely nabízejí mírně vyšší spotřebu paliva na úkor přibližně desetiny sekundy z doby zrychlení 0-60. V 2.0 má nyní 6-rychlostní skříň spíše než 5-rychlostní a 1,6 4-rychlostní automatická skříň se také mírně zlepšila. Stejně jako předtím můžete mít stejné peníze za pětidveřový hatchback nebo čtyřdveřový saloon, i když ceny se nyní zvyšují o 500 až 830 liber. Vyzkoušeli jsme 4-dverový model 2.0 Sport 5-dr a 1,6-litrový 109 kW. Elektrohydraulické řízení na 2.0 má o něco více "pocit" než předtím a auto nyní využívá šestistupňovou převodovku. A jeho nová elektronická škrticí klapka a nové sekvenční časování ventilu znamenají, že motor dosáhl špičkového točivého momentu o 500 otáček za minutu dříve, což z něj činí pružnější a obratnější blokování (3. až 5., 4. až 6. atd.). . Je to dost rychlý, příjemně ohebný, nedává vám úzkostné chvíle, které čekají na to, aby se krouticí moment objevil na kruhových objezdích, uchopil, řítil a zpracoval velmi dobře. A Mazda mávla magickou hůlkou nad jízdní kvalitou. Na někdy drsné a pock-značené zkušební trase to nasáklo všechno, co by na něm silnice mohla vrhnout. Jedna podivná věc se však stala. V obou automobilech při rychlosti asi 100 mil / hod došlo k výpadu hluku. Není to varovný bzučák. Pro nás není policejní auto. Diskuse s inženýry společnosti Mazda vedly k závěru, že pneumatiky a povrch vozovky musí být viníky. Velmi zvláštní, ale konzistentní mezi dvěma zcela odlišnými vozy. Ne, že to bude hodně obtěžovat zákazníky ve Velké Británii. V pořadí hromadění a stavových sázech se Mazda 3 hodí mezi Focus (protože je to Ford) a S40 / V50 (protože jsou to Volvos). Prodává se po vzhledu a skutečností, že je to japonská Mazda s velmi působivým záznamem spolehlivosti. Kupte jej pro svůj vzhled, jízdní komfort a jeho spolehlivost a nebudete zklamáni. Duben 2011 1.6 automatický test: Takže je to dobrá volba v porovnání s Focusem, Golfem, Astra, Corolly, cee'd, i30, Auris nebo Civic automatickým? První výhodou je, že pod kapotou najdete robustní řetězový motor Mazda 1.6 MZR 105PS, který řídí přiměřený točivý moment 145 Nm při rychlosti 4000 ot./min. Samozřejmě žádná ohnivá koule. Ale kupující použité 1.6 automatiky nemají přesně v úmyslu vypálit gumu na závodní dráze. Spolu se stejným 4-stupňovým autobox převodníkem točivého momentu najdete na Focusu nebo starém Fiesta 1.6 auto. A dělají dobré společníky. Nejdřív se dostal do dopravní zácpy v Bangkoku a kombinace dokázala vynikající představu o sobě samém. Manuálně můžete posunout řazení pomocí páky logickým způsobem: vpřed pro změnu směrem dolů a zpět pro změnu. (Žádné překvapivé myšlenkové hry Tiptronic, které je třeba překonat.) Systém je zároveň citlivý a šetrný k řidiči. Žádné ošklivé trpaslíky. Žádné nežádoucí nárazy. Prostě to jde. I když musím zdůraznit, že v provozu v Bangkoku, brzdění levého chodidla není jen doporučeno, je to šetřič života. Určitě ušetřilo více zranění motoristického taxikáře a jeho tlustého cestujícího, který mě U otočil zleva doprava, zatímco jsem se otočil správně. Kdybych byla jedna noha brzděna, byli by pod vozem, po kterém bychom všichni dostali T-kořeny třemi pruhy bez vězňů - berouce svár. Sladká jízda v dopravě přináší méně než vzrušující zážitek venku. Musíte se naučit co nejvíce využívat to, co máte a řídit se v jeho mezích. Ale je stále lepší držet ruku z páky a nechat svou pravou nohu a samotnou krabici dělat práci. Tímto způsobem vy a vaši cestující získáte pěkný, hladký pohon a slušnou plavbu o rychlosti 75 km / h. Ne brilantně úsporný. Na první etapu naší cesty jsme průměrně dosáhli jen 33mpg (po úplném naplnění v pondělí nebo v úterý ** zveřejním plnou postavu). A 179g / km - 183g / km CO2 vycházející z výfukového potrubí vás požádá, abyste vydělali 210 až 245 liber za rok, což se říkalo "silniční daň". Řízení mělo občas trochu světla. Ale žádné stížnosti na manipulaci a kvalitu jízdy. Mazda 3 je druhá generace modelu Ford C1 Focus, který je nejlépe ve své třídě. Takže, pokud opravdu chcete, můžete to zahnat za rychlý kout na velmi působivých rychlostech bez jakékoliv odchylky. Kvalita jízdy byla také pět hvězdiček, a to i přes pneumatiky 205/50 R17, které v tomto ohledu normálně nepomáhají. Kromě toho byly sedadla velmi komfortní.

Mazda 3 2004 - 2009

Interiér

Motory budou 1,4, 1,6 a 2,0 litrovým benzínem plus 1,6 dieselů Common Rail s 90 nebo 110 koní. Američané také dostali 2,3 litru se stejným výkonem 150 koní ve Velké Británii 2,0, ale trochu víc točivého momentu. Jediný britský automat bude mít čtyři rychlosti připojené k 1.6. Ale když dojdeme do Spojeného království v lednu, zatím budeme mít pouze 1.6, 1.6 a 2.0 litru. 1.4 a diesely přijdou později na jaře. Tělesa jsou buď hezký pětidveřový hatchback nebo úžasný čtyřdveřový saloon. Kromě toho,…

Pokračovat ve čtení interiéru

Mazda 3 2004 - 2009

Recenze automobilu

Mazda je dobrá a budova atraktivních automobilů a to ukazuje v elegantní Mazda 3. Je to trochu inspirace od ostatních modelů Mazdy, jako je sportovní RX-8 a je to atraktivní vůz. Ale tato krása je víc než kůže hluboká, protože Mazda 3 je také velmi dobré řídit. Je to velmi pohodlné s pevnou, ale odpouštějící jízdou, plus je to víc než schopné na zákrutu s dobře vyváženým řízením a vynikající přilnavostí. A stejně jako všechny Mazdy - Mazda 3 je spolehlivá a dobře postavená. Přidejte spoustu…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Mazda 3 2004 - 2009
  • Mazda 3 2004 - 2009
  • Mazda 3 2004 - 2009
  • Mazda 3 2004 - 2009
  • Mazda 3 2004 - 2009
  • Mazda 3 2004 - 2009
  • Mazda 3 2004 - 2009

Závěrečné hodnocení

  • Zaměřeno na fokus. Tašky místností a pohodlné jízdy, dobře vybavené, saloon je nejlepší hledáček a nejostřejší manipulace, oslabí pomaleji než Focus 2004.

  • Řízení brzkých vozidel s benzínovým benzínem 2,0 nemá postřeh a pozornost Focusu. Starší britská Mazda 3s začínají hrdlo docela špatně.

60%

Mazda 3 na prodej

Mazda 3 1.6 TDi  nová STK

Mazda 3 Nové Dvory 1.6, 80 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    2007
  • Tachometr
    196 432 km
  • Cena
    79 900 Kč
Mazda 3 2.2 D Skyactiv 110KW 1.maj.SRN SERV

Mazda 3 Most 2.2, 110 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    2014
  • Tachometr
    121 070 km
  • Cena
    269 000 Kč
Mazda 3 1.6D

Mazda 3 Ústí Nad Labem - Všebořice 1.6, 80 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    2004
  • Tachometr
    215 930 km
  • Cena
    54 900 Kč
Mazda 3 1.6 16V Active Digiklima

Mazda 3 Chrudim 1.6, 77 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2010
  • Tachometr
    131 422 km
  • Cena
    169 900 Kč
Mazda 3 2.2 MZR-CD 185k GTA

Mazda 3 Velké Meziříčí 2.2, 136 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    2011
  • Tachometr
    143 983 km
  • Cena
    159 000 Kč
Mazda 3 1.6 16V Active Digiklima

Mazda 3 Chrudim 1.6, 77 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2006
  • Tachometr
    135 179 km
  • Cena
    89 900 Kč
Mazda 3 1.6 16V Active 81.200km!

Mazda 3 Chrudim 1.6, 77 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2011
  • Tachometr
    81 157 km
  • Cena
    189 900 Kč
Mazda 3 1.6 16V Al-High Digiklima

Mazda 3 Chrudim 1.6, 77 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2010
  • Tachometr
    122 632 km
  • Cena
    169 900 Kč
Mazda 3 1.6 16V Xenon 55.000km!

Mazda 3 Chrudim 1.6, 77 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2009
  • Tachometr
    55 332 km
  • Cena
    129 900 Kč
Mazda 3 1.6 16V Active Digiklima

Mazda 3 Chrudim 1.6, 77 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2006
  • Tachometr
    141 283 km
  • Cena
    89 900 Kč

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobrý den. Sháním operativní leasing - pronájem vozidla pouze na jeden rok! Typ vozidla SUV např. VW Tiguan. Požadavek pohon 4x4 a automatická převodovka. Děkuji PF“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2324 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1338 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 852 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 799 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 716 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2324
    • Škoda Fabia 1338
    • Volkswagen Golf 852
    • Volkswagen Passat 799
    • Škoda Superb 716
    • Ford Focus 491
    • Hyundai i30 464
    • Volkswagen Touran 435
    • Škoda Kodiaq 370
    • Škoda Karoq 348
    • Hyundai Tucson 326
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Kia Cee´d 320
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 292
    • Škoda Rapid 289
    • Ford Transit 285
    • Opel Astra 285
    • Ford Mondeo 283
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 267
    • Dacia Duster 252
    • Kia Sportage 241
    • Peugeot 308 240

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7517
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1715
    • Hyundai 1489
    • Renault 1350
    • Citroën 1210
    • Opel 1204
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 908
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing