60%
Obsah
Řidičské dojmy
Otočte klíček a poznámka motoru 1.6 je trochu slabá, ale u 100PS je výstupní výkon standardním svalem pro velikost. Posilovač řízení na modelu 1.6 je jednoduchý hydraulický systém a je tu dostatek volantu. Vozidlo se pohodlně zachází a obětuje nejvyšší ostrost pro dobrou kvalitu jízdy. Není to sportovní vůz a nepředstírá, že je. Ale je to zatraceně dobrý kompromis. S o 50% větším výkonem je 150-litr 2,0 litru zřejmě o něco rychlejší. Ale aby získal magický obrázek 150PS, Mazda si zvolila…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Motory budou 1,4, 1,6 a 2,0 litrovým benzínem plus 1,6 dieselů Common Rail s 90 nebo 110 koní. Američané také dostali 2,3 litru se stejným výkonem 150 koní ve Velké Británii 2,0, ale trochu víc točivého momentu. Jediný britský automat bude mít čtyři rychlosti připojené k 1.6. Ale když dojdeme do Spojeného království v lednu, zatím budeme mít pouze 1.6, 1.6 a 2.0 litru. 1.4 a diesely přijdou později na jaře. Tělesa jsou buď hezký pětidveřový hatchback nebo úžasný čtyřdveřový saloon. Kromě toho, že vypadá skvěle venku, je Mazda 3 pěkná uvnitř, s taškami hlavy a nohou přední a zadní. Pomlčka je příjemná a snadno se ovládá. Volitelný satnav je DVD, takže nese mnohem více informací než systém založený na CD. Rádio má jeden přehrávač CD. Vzduchotěsná odkládací schránka je obrovská a chytře rozdělená s úložným prostorem ve sklopném víku. Dveře jsou hluboce zabudovány do držáků lahví / plechovek. K ruční brzdě je umístěn kombinovaný držák lahví / lahve nebo odkládací koš. A jako u nové Toyoty Avensis, područka mezi sedadly je rozdělena na stupně. Takže tam je někde na všechno. Volant se nastavuje nahoru a dolů, nebo dovnitř a ven. Sedadlo řidiče má výškové nastavení. A velmi rozumně, stejně jako model RX8, nastavení sedadla řidiče se provádí za volantem, takže můžete dostat to správně, zatímco cestující dostane svádění sedadlo, které může být okamžitě skloněno.
Recenze automobilu
Mazda je dobrá a budova atraktivních automobilů a to ukazuje v elegantní Mazda 3. Je to trochu inspirace od ostatních modelů Mazdy, jako je sportovní RX-8 a je to atraktivní vůz. Ale tato krása je víc než kůže hluboká, protože Mazda 3 je také velmi dobré řídit. Je to velmi pohodlné s pevnou, ale odpouštějící jízdou, plus je to víc než schopné na zákrutu s dobře vyváženým řízením a vynikající přilnavostí. A stejně jako všechny Mazdy - Mazda 3 je spolehlivá a dobře postavená. Přidejte spoustu…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Zaměřeno na fokus. Tašky místností a pohodlné jízdy, dobře vybavené, saloon je nejlepší hledáček a nejostřejší manipulace, oslabí pomaleji než Focus 2004.
- Řízení brzkých vozidel s benzínovým benzínem 2,0 nemá postřeh a pozornost Focusu. Starší britská Mazda 3s začínají hrdlo docela špatně.
60%
Mazda 3 na prodej
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 196 432 km
- Cena
- 79 900 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 121 070 km
- Cena
- 269 000 Kč
- Vyrobeno
- 2004
- Tachometr
- 215 930 km
- Cena
- 54 900 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 131 422 km
- Cena
- 169 900 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 143 983 km
- Cena
- 159 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 135 179 km
- Cena
- 89 900 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 81 157 km
- Cena
- 189 900 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 122 632 km
- Cena
- 169 900 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 55 332 km
- Cena
- 129 900 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 141 283 km
- Cena
- 89 900 Kč