GranCabrio je nabízena pouze s jedním motorem - 4.7-litrovým V8, který je dodáván s Ferrari - napájen na zadní kolo šestistupňovou automatickou převodovkou. Ve svém standardním provedení bude benzin V8 dodat točivý moment 450PS a 510Nm, ačkoli to může být zvýšeno o 10PS a 10Nm tím, že specifikuje obrys GranCabrio v MC. Automatická převodovka ZF není nejlepší, s občasným záměrem zmatku, na jakou rychlost si přeje, ale GranCabrio je extrémně snadná jízda s pohodlnou jízdou, která se šťastně vyrovná s rychlými nárazy a hrnci. Existují dva jízdní režimy, z nichž si můžete vybrat - normální nebo sportovní - s tím, že bývalý lenoší zážitek z GT, s nízkými otáčkami a pomalými změnami rychlosti. Ve sportovním režimu nabízí Maserati sportovní vozy s rychlými změnami rychlosti a ostrými reakcemi na škrtící klapky, díky nimž je snadné odemknout značnou sílu V8. Automatická převodovka ZF stále trpí podivným závratným okamžikem, ale v sportovním režimu má mnohem lepší práci s rychlými změnami. Může být zcela vynechán sadou ručních lopatek, které jsou připevněny k sloupku řízení, což umožňuje řidiči provést impresivní rychlost. Navzdory elegantnímu vzhledu a pohodlnému interiéru se GranCabrio cítí velmi podobně jako sportovní vůz s pevnou jízdou, která poskytuje spoustu zpětné vazby prostřednictvím volantu a pedálů. Výsledkem je snadné vybudování důvěry a pochopení limitu vozu, ačkoli se věci můžou dostat trochu do mokrého záběru s pohonem zadních kol a dvěma tunami, které mají vliv na manipulaci. GranCabrio není tak spíše jako Jaguar F-Type nebo Mercedes-Benz SL, ale je to pohodlné a jízda se nikdy necítí příliš tvrdě nebo nepříjemně. Ti, kteří hledají vzrušení, se mohou rozhodnout pro verzi MC s o něco více energie a tvrdšího odpružení, ačkoli je uchycení všech modelů bohaté. Brzdy jsou také vynikající. Neexistuje žádný skrytý obrovský rozměr GranCabrio - je to pět metrů dlouhý a dva metry široký - a parkování může být náročné, vzhledem k tomu, že je těžké vidět okraje auta.
80%