Na rozdíl od většiny svých konkurentů je Maserati GranCabrio originálním čtyřmístným sedadlem, ačkoli jeho drobná malá střela - měřící pouhých 173 litrů - ji omezuje na dálkové osvědčení. To znamená, že bude snadno nosit čtyři velké dospělé v pohodlí a zadní sedadla jsou dostatečně velké, aby se zdvojnásobily jako skladování kufrů nebo pár sad golfových klubů. Stuhová textilní střecha poskytuje slušnou úroveň zvukové izolace a sklopí se v klidu 28 sekund, až do rychlosti 19 mil za hodinu. Standardní úrovně vybavení jsou v celém rozsahu vysoká, s hliníkovými převodovkami, koženým čalouněním, tempomatem a sedmipalcovým systémem infotainmentu s dotykovým displejem. Je pravda, že několik oblastí interiéru se cítí datováno. Infotainment systém má zablokovanou grafiku a není tam žádný DAB. Navigační systém je také starý a nepřihlíží k britským poštovním směrovacím číslům, pokud jde o vstup do cíle. Nicméně, vzhledem k trochu trpělivosti, funguje to dobře, i když pomalu. Nalezení pohodlné jízdní polohy je jednoduché díky elektronicky nastavitelné sedačce a sklopné opěrce, která sedí mezi sedadly řidiče a spolujezdce. Sedadla jsou také podpůrná, s obojstranným účinkem, který poskytuje pohodlné uložení přes dolní a horní rameno. Většina dveří a středové konzoly jsou pokryta měkkou kůží, která usnadňují odpočinek a odpočinek vašeho loktu na obložení. Palubní deska je pokryta ručně prošitou kůží a má vysoce kvalitní pocit, ale rozložení je trochu hrubé, se spoustou neohrabaně umístěných tlačítek, které se obtížně identifikují za obrovským volantem. Přístrojové číselníky jsou snadno čitelné a proudění vzduchu je dobré, pouze když se po snížení střechy dostal do kabiny pouze podivný závan větru. Věci mohou dostat trochu blustery pro vysoké cestující v zádech na rychlosti dálnice ačkoli. Standardní vybavení: 20-palcová kola z lehké slitiny Trident, xenonové přední světlomety s integrovanými denními světly (DRL), adaptivní systém řízení osvětlení, řadicí páky "Active Shifting", elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, dvojitý, chromovaná přední mlhovky, přední mlhovky, zadní světla LED, polstrování z kůže Poltrona Frau, elektricky nastavitelné přední sedadla s boční opěrkou a M-designem, sklopná přední lakťová opěrka s osvětleným úložným prostorem, zadní loketní opěrka, přístrojové desky Maserati, Dvojzónové automatické ovládání klimatizace se dvěma zadními vývody vzduchu, elektrochromatickým vnitřním zpětným zrcátkem, elektrickým otvíráním pro víko zavazadlového prostoru a dveřím, přední a zadní parkovací senzory, senzory deště, systém Maserati media with (s navigačním systémem, tunerem RDS, jedním přehrávačem CD, pevným diskem 30 GB, hlasovým ovládáním, rozhraním Bluetooth, portem USB a aux-in), TMC Premi dopravního informačního systému a soupravy pro opravu defektů s 12v kompresorem. MC modely přinášejí 20-palcová hliníková kola z titanového vzhledu MC, brzdové třmeny zbarvené červené, přední spoiler integrovaný s aerodynamickými podtlakovými a brzdovými chladicími kanály, aerodynamickými bočními okraji, spoilerem zadního okraje, odvětrávanou kapotou se dvěma zadními výdechovými otvory, sportovní výfukové potrubí s dvojitými centrálně umístěnými výfukovými trubkami v pochromovaném provedení, kožené Poltrona Frau a vnitřním čalouněním Alcantara (perforovaná Alcantara pro sedadla a opěradla a Alcantara pro přístrojový kryt, středovou konzolu a loketní opěrku, područky a rukojeti dveří).
80%