Na rozdíl od mírných hybridů, které využívají dodatečný výkon elektromotoru pro zvýšení výkonu benzinového motoru, je RX 450h skutečně plně hybridní, schopný provozu v benzínových i elektrických režimech samostatně nebo v kombinaci obou. V podstatě tak kombinuje palivovou účinnost a snižuje emise hybridů řady s výhodami zrychlení paralelního hybridu. Celkový výkon motoru RX 450h činí 295 koní a dává tak impozantní zrychlení 0 až 62 mph na 7,8 sekundy. Automatická převodovka CVT (která je dodávána standardně - není k dispozici žádná ruční volba) může zřejmě někdy zvyknout. Je to opravdu lepší, pokud budete jemně zrychlovat - pokud jste agresivní nebo když vystoupíte z pedálu, Lexus má tendenci trochu roztáhnout. Chytit rovně také upozorňuje na další slabost RX 450h, nedostatek přilnavosti. Navzdory tomu, že vozidlo s pohonem všech kol je čtyřkolky, tolik točivého momentu způsobuje, že Lexus má na nohou trochu světla a může se cítit jako by se snažil přenést celou silu na silnici, a to zejména na mokru. Skutečný motor je benzinová jednotka o objemu 3,5 litru, která je založena na modelu použitém v modelu RX 350, ale byl speciálně upraven pro použití v hybridním pohonu. Vyrábí maximálně 246 kb / s spolu s 317 Nm točivého momentu a také tři hybridní motory Lexus, které optimalizují úsporu paliva - cyklus Atkinson, chlazení recirkulace výfukových plynů (EGR) a výfukové teplo (EHR). Výsledkem je, že model RX 450h má jednu z nejnižších údajů o spotřebě paliva u všech velkých 4x4 vozidel s průměrem 44,8 mbar, zatímco emise jsou jen 148 g / km CO2. Existují tři jízdní režimy - Eco, EV a Snow. Režim EV umožňuje vozidlo řídit jen s elektrickým napájením, s minimálním hlukem a nulovými emisemi CO2 a výfukových plynů NOx až do rychlosti 25 mph. Ideální ve městě nebo v pomalu se pohybujícím provozu. Na náročnějších silnicích se RX 450h cítí velmi spolehlivě. Je málo v cestě řízení "pocit", především kvůli tomu, že má elektrický posilovač řízení, který i přesto, že váží na vyšších rychlostech, stále se cítí docela bez života. Ale je to pozitivní a ostrý v nárožích a jistě vám dává spoustu důvěry. Je také mimořádně stabilní a tichý při vyšších rychlostech a toto vylepšení činí z modelu RX 450h skvělé dálkové auto, které bez problémů pokrývá dálniční míle. Jízda se může zdát trochu rozrušená na drsných površích. Paradoxně je to lepší na modelech SE a SE-I, které jsou dodávány se standardním zavěšením, včetně dvojitého zadního závěsu. Špičkové modely SE-L a SE-L Premier přicházejí s elektronicky řízeným vzduchovým odpružením, které překvapivě není tak odpuštěné.
80%