Vzhledem k tomu, že se jedná o jeden z nejmodernějších technologických vozů na silnicích a je zabalen technologií, je interiér trochu oslabený. Ano, je to velmi dobře provedené a cítí se, že to bude trvat, ale je to málo ve stylu stylů a zdá se být nevýrazné ve srovnání s jinými 4x4s na této ceně. Porovnejte jej například s Range Rover Sport - který má výrazný a špičkový dojem v kabině - a model RX 450h se nezdá být ve stejné třídě. Některé staromódní prvky, jako je tradiční automatický převodový stupeň (kde většina prémiových značek nahradí to něco modernějšího) a nožní parkovací brzda, kde byste očekávali, že bude elektrická. Pak je na středové konzole poměrně datovaný displej s digitálními hodinami a nějaký zvláštní vzhled dřevěného obložení. V interiéru však existuje spousta pozitiv. Díky elektrickému nastavení sedadla a sloupku řízení je snadné se pohodlně dostat za volant a zvednutá poloha poskytuje skvělý výhled. Sedadla jsou pohodlná, i když někteří řidiči mohou najít trochu postranní podporu. A ti v zádech mají spoustu nohou a hlavního prostoru, takže je skvělý pro přepravu cestujících na dlouhé cesty. Kožené čalounění je standardem u všech modelů, jako je dvouzónová klimatizace a vyhřívané sedačky, takže získáte spoustu peněz. SE-I modely a vyšší si sednout nav standardně (je to volitelné v SE, ale na takovém autě je to něco, co kupující očekávají, že stojí za to dostat), který je dodáván s novým systémem Remote Touch control. Lexus je ekvivalentní systému BMW iDrive a pracuje na stejných základních principech jako počítačová myš. Je navržen tak, aby byl rychlý a intuitivní, s ikonami prezentovanými na centrální multi-display obrazovce, která umožňují přístup k úpravám zvuku, navigace, ventilace, telefonu a nastavovacích systémů. Zdá se však, že je příliš komplikované a vyžaduje spoustu pozornosti, která vás může odvézt od cesty. To je docela ironické vzhledem k tomu, že až do nedávné doby, systém Lexus sat nav by vám nedovolil vstoupit do cíle, pokud jste nebyli stacionární. Dalším problémem je to, že když jste na cestách, nárazy a otřesy znesnadňují pohyb myši. Standardní vybavení od startu (červenec 2009) SE je základním stupněm a získává vlastnosti včetně koženého čalounění, vyhřívaných a elektricky nastavitelných předních sedadel, dvouzónové klimatizace, tempomat, Bluetooth, devíti reproduktory se šesti CD měnič, 18-palcová hliníková kola, 10 airbagů, HID světlomety, zadní parkovací monitor a automatické stěrače. Balíček Lexus Navigation System a Premium ICE jsou k dispozici jako volitelné příslušenství. Modely SE-I dodávají ovládací prvek Remote Touch, elektricky ovládané zadní výklopné dveře, přední a zadní parkovací senzory, navigační systém Lexus, audio systém s 12 reproduktory a 19palcová kola z lehké slitiny. Možnosti zahrnují střešní okno, prémiový balíček ICE, audio DAB a dřevěné vložky interiéru. Verze SE-L je dodávána s pneumatickým zavěšením, semi-anilinovým koženým čalouněním, vyhřívanými a odvětrávanými předními sedadly, LED světlomety, osvětlenými předními destičkami, inteligentním bezklíčovým ovládáním a stiskem tlačítka, kamerou s bočním náhledem, zvukem Mark Levinson s 15 reproduktory měnič šesti disků DVD a modul DAB pro příjem digitálního rádia. Možnosti zahrnují dřevěný balíček, střešní okno a prémiovou ICE. Model SE-L Premier doplňuje bezpečnostní systém předběžné havárie společnosti Lexus a systém Adaptive Cruise Control, střešní okno a head-up displej s volitelným dřevěným balíčkem.
80%