Většina modelů RX je hybridní 450h a jeho jemná povaha vám pomáhá při klidném vypnutí v režimu EV. RX je o vylepšení a kvalita jízdy je bezvadná - to cítí každý centimetr luxusního SUV, který je účtován jako. Pokud jedete na model F Sport, máte k dispozici řadu režimů Eco, Normal, Sport, Sport S a Sport S Plus, které drží převodovky na stále vyšší otáčky. Dostanete také pádla za volantem, chcete-li vybrat rychlostní stupně, pokud chcete. Nicméně, RX je auto, které je mnohem šťastnější vlevo ve standardním automatickém režimu, protože je zřídkakdy zjištěno, že chtějí mít sílu. Převodovka CVT znamená nepřetržité a bezproblémové zrychlení, i když je doprovázeno takovým podivným whir, který může být znepokojivý, pokud jste nikdy předtím nepohyboval podobný hybrid. Lexus se však snažil minimalizovat to s lepší zvukovou izolací oproti starému RX a podobně poháněnému GS sedanu. Je to rychlý SUV, pokud chcete, aby byl a nemá problém předjíždět pomalu se pohybující vozíky nebo zabývat se svahy. Ale i jedna větší 20-palcová kola s pneumatikami 235/55 R20 je podstatou RX luxusní. Zatímco se zachází kompetentně a chytne, není nic pro to, aby se nadšení dostali nadšení. Není to žádný Porsche Cayenne nebo Range Rover Sport ve svých cestách. Je lepší užít si podpůrných a pohodlných sedadel pokrytých kůží a zvukovým systémem značky Mark Levinson, než předstírat, že jste řidičem rally. Nechte je řídit tak, jak je to vhodné, a doufáte, že se přiblížíte k oficiálnímu číslu 51.4mp (na 18-palcových kolech). Real MPG však ukazuje, že polovina 30. let je realističtější. Nicméně je to loe CO2, který činí takový atraktivní podnikový vůz, a to za cenu 450 g (120 g / km). Audi Q7 3.0 TDI vydává 150 km. Jako levnější alternativa k modelu RX450h Lexus nabízí RX s 2,0litrovým čtyřválcem s turbodmychadlem a předním nebo čtyřkolovým pohonem - 200t. Ve skutečnosti začíná na 7000 liber méně než nejlevnější 450h pro 2WD verzi s menším vybavením a je to o 4000 liber levnější spec pro spec. Ještě lépe je řídit než jeho menší bratr, Lexus NX a používá konvenční šestistupňovou automatickou převodovku s kroutícím momentem, takže nemá žádný zneklidňující CVT efekt motoru, který předjíždí vůz, který se někdy cítíte v 450h. Nicméně je žíznivý s údajným průměrem pouhých 36,2 mil.
80%