Tento RX je o něco delší než model, který nahrazuje, a má také větší rozvor. Co to pro vás znamená? No, tam je více nohy pro ty v zádech, aniž by zasáhly do prostoru zavazadlového prostoru. Sedadla jsou také nižší než předtím, což znamená lepší prostor a všechny tři zadní sedadla mohou být skloněny. Pokud ti v zadní části chtějí odložit. Montáž dětské sedačky je snadná díky snadnému přístupu k bodům Isofix s gumovými kryty, spíše než skrz mezi opěradlem a základnou. Zadní dveře se otevřou pěkně a široce, takže je snadné se dostat a dostat drobné. Bota je přiměřeně velká, ale pokud je to přímá nosnost, chcete nejlépe hledat jinde. RX může nést 453 litrů všeho, co byste chtěli vrhnout, ale Jaguar F-Pace dokáže vydržet 650 litrů. Pokud se vydáte do Evropy s dětmi ve vlečce - tento nedostatek místností na odkládací místnost by mohl být opravdovou záležitostí. Neexistují žádné kousky nad kvalitou interiéru. Lexus se cítí jako vysoce kvalitní produkt se skutečnou pozorností k detailu a plyšovému pocitu ze všech použitých materiálů. Všechny modely (s výjimkou modelu S, který je k dispozici pouze jako 200 t) mají kožené sedačky, jak byste očekávali, vyhřívaný a větraný pro vaše potěšení přirozeně. Co není tak dobré, je vnitřní uspořádání. Chybí styl a soudržnost podobných prémiových SUV. Například postrádá pocit špičky Audi Q7 nebo jednoduchost Jaguar F-Pace. Existuje spousta tlačítek a ovládacích prvků, z nichž mnohé jsou ukryty v koleni, zatímco některé z tlačítek by nebyly na desetileté Toyotě mimo místo - je to pěkný příklad. Co se Lexus zlepšilo, je navigační a infotainmentový systém. Je to obrovské širokoúhlý displej s vysokým rozlišením, pokud se vydáte na luxusní model nebo na výšku - 12,3 palců, pokud měříte - a sedí na špičce. RX se drží s ovladačem typu myši, nikoliv s voličem nebo dotykovým panelem, ale Lexus usnadnil jeho používání, ačkoli se stále ještě trochu zvykne. Na Lexusu ještě není digitální rychlost - něco, co vypadá poměrně nepochopitelně, protože je to na většině malých rodinných vozů. K dispozici je head-up displej, který projektuje rychlost - a je to největší na světě podle Lexusu - ale přichází pouze na modelech Premier. Mezi další užitečné funkce patří bezdrátová nabíjecí podložka pro smartphony na luxusních modelech a výše. Nemůžete se však hádat s komfortními úrovněmi. RX má vynikající a přesto pohodlné sedadla a navíc je zde působivá zvuková izolace a velmi málo hluku v kabině - dokonce i při rychlostech na dálnici, díky akustickému sklu a novým těsněním dveří. Standardní vybavení: S je k dispozici výhradně s pohonem na přední nápravě a má dvojzónové ovládání klimatizace, zadní bezpečnostní sklo, vyhřívané přední sedadla, Lexus Navigation s osmipalcovým displejem, audio systém s devíti reproduktory s DAB, reverzní kamerou, LED světlomety, střešní lišty a výfuky s dvojím chromem. SE vychází z plné hybridní řady s přidaným automatickým stmíváním zpětného zrcátka a zpětných zrcátek, hladké kožené čalounění, osmiprocentní výškově nastavitelné vyhřívané / větrané přední sedadla a nastavení paměti pro volant, sedadlo řidiče a vnější zpětná zrcátka . Střešní lišty nejsou součástí specifikace SE. Luxusní modely jsou vybaveny pohonem všech kol, koženým čalouněním, vyhřívanými a větranými předními sedadly s nastavením paměti, Lexus Premium Navigation s 12,3palcovým displejem a DVD přehrávačem, 20palcovými hliníkovými koly, elektrickým zámkem zavazadlového prostoru s "no-touch" otvorem, LED světlomety "triple-L", bezdrátovou nabíječku smartphone a automatické stmívání vnějších zpětných zrcátek s nastavením paměti. Modely F Sport mají různé přední vřetenové mříže a doplněk specifikací F Sport, včetně vyhrazených předních a zadních nárazníků, černých skříní zpětných zrcátek, 20-palcových slitin F Sport a (na 200t) dvojitých výfukových systémů F Sport. Ošetření F Sport pokračuje v kabině s předními sedadly a volanty F Sport, čalouněním z perforované kůže, vyvrtaných hliníkových pedálů a specifickým osvětlením pro přístrojový panel a dveře. Stejně jako ostřejší vzhled mají modely F Sport také výhody dynamických jízdních, manipulačních a ovládacích prvků, včetně Adaptive Variable Suspension, integrovaného systému řízení sportovních vozidel Lexus a sportovně nastaveného elektrického posilovače řízení. V ostatních ohledech mají modely F Sport stejný impozantní výbavu jako luxusní řada, plus nízkorychlostní mlhové světlomety a sluneční clony na zadních dveřích. Třída Premier je exkluzivní do modelu RX 450h a doplňuje polokombinované kožené čalounění s 10-ti směrovými předními sedadly. Oba sedadla řidiče a spolujezdce na předním sedadle mají nastavení paměti a nastavitelnou, výkonnou bederní opěrku pro maximální pohodlí. K dispozici je také barevný head-up displej, přehrávač Mark Levinson s 15 reproduktory, prostorový zvukový systém, 360-stupňový monitor a vyhřívaný volant. Zákazníci si mohou zvolit svou výhodu střešního okna nebo (otevření) panoramatické střechy. Stejně jako F Sport, je RX 450h Premier vybaven systémem Adaptive Variable Suspension a nízkorychlostní zatáčky.
80%