Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Lexus

Recenze a test Lexus RC Coupe 2014

Recenze automobilů Recenze Lexus Recenze Lexus RC Coupe 2014

60% Lexus RC Coupe 2014

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Kromě vysokého výkonu RC F je RC dodáváno ve dvou verzích - 200t nebo 300h. Jak název napovídá, 200t je poháněn 2.0litrovým motorem turbo, který Lexus představil v roce 2015 a je k dispozici také v NX a IS. S napětím 245pp není dostatek energie, ale přesto, že má 350Nm točivého momentu, postrádá střední výkon a nezní to zvláště dobře. Navíc není zdaleka ekonomický s nárokovaným 38.7mpg. Navrhujeme, abychom místo toho šli do hybridu. 300h má daleko větší smysl a je vhodnější pro uvolněnější povahu RC Coupe. Pokud jde o hybridy, nikdo nemá tolik zkušeností jako Lexus (a Toyota) a systém v RC je dobře osvědčený. Využívá 2,5litrový čtyřválcový zážehový motor spolu s elektrickým motorem, který pohání vozidlo převodovkou CVT. Pokud očekáváte výkon turbodieselu, pak budete zklamáni - RC Coupe je velmi odlišné vozidlo od BMW 430d. Nemusí to mít svalovou sílu, ale to, co dostanete, je neuvěřitelná zdokonalení, hladký výkon a relaxační jízda. V normálním režimu je RC 300h v pořádku po celém městě a pro každodenní jízdu, ale pokud budete chtít větší výkon, otáčením kolečka volby režimu řízení na "sport" změníte měřič výkonu na otáčkoměr a dělá RC 300h mnohem citlivější , zejména pokud jde o zrychlení ve středním rozsahu. Převodovka CVT má své obvyklé rozdíly v tom, že zrychlení je doprovázeno nepřerušovaným motorem, ale zvuková izolace je velmi dobrá, takže to není rušivé. Pro ty, které se samozřejmě řídí hybridním motorem Lexus, nebude to nic nového a brzy si na to zvyknete. Kvalita jízdy je vynikající pro kupé této velikosti. Ano, je to pevné, ale také odpouštějící, takže RC je vždy stabilní a hladké, dokonce i na drsných površích. Řízení má obvyklé lehké umělé cítění, které mají všechny modely Lexus, ale RC má roh s dobrou přilnavostí a velmi malým tělem. Ale RC forte nabízí uvolněnou a rafinovanou jízdní zkušenost. Je to mnohem šťastnější, že bez námahy cestujete, než je házet do rohů. Pokud jde o ekonomiku, RC 300h vrací oficiální 57,6mpg (v luxusním trimu) a 56,5mpg ve F Sport a Premier. Při jízdě v reálném světě tohle nebudete vidět - podle NX budete pravděpodobně více vidět v polovině 30. let. Ale nízké emise CO2 znamenají levné VED a cenově dostupnou daň z podnikových vozidel. Horní řada RC F má přirozeně nasávaný V8 s točivým momentem 477PS a 530Nm, který je přiváděn k zadním kolům pomocí osmistupňové automatické převodovky. Na papíře bude V8 pohánět RC F na 62 mph za méně než pět sekund, než dosáhne svého maxima při elektronicky omezené rychlosti 168 km / h. Zatímco Lexus je nepopiratelně schopný a výkonný, zřídkakdy plní svůj mandát supercaru s pomalým středním výkonem. Problémy začínají s dodáním točivého momentu, který téměř neexistuje, dokud se nezobrazí špička při 4800 ot / min; to znamená, že škrticí klapka funguje jako spínač časového zpoždění, buď s příliš malým nebo příliš velkým výkonem. Výsledkem toho je, že předjíždění je frustrující a často neplodné cvičení, protože RC F je příliš pomalý, aby našel nohy a udělal rychlý manévr. Problémy V8 jsou ještě horší než nerozhodná osmistupňová anatomická převodovka, která se cítí jako na nekonečném hledání správného rychlostního stupně. Problémy vznikají jak při vysokých, tak při nízkých rychlostech, protože RC F má neklidnou tendenci k ústupu, protože auto box má čas na to, aby se rozhodl, na jaké zubě chce nebo potřebuje. Se čtyřmi jízdními režimy, z nichž si můžete vybrat - ekologický, normální, sportovní S, sportovní S + - RC F se zlepšuje s sportovně náročnějšími situacemi, protože škrtící klapka a ostřikovací hřídele se zvyšují. Ale i když se tvrdě tlačí, ruční pádla se aktivují a otáčky křikují, RC F se zřídkakdy cítí usazen v přímce. Je to škoda, protože RC F skutečně zpracovává spíše dobře pro auto, které váží 1765 kg. Dokonce firma nastavená a reagující řízení to činí dokonalé vozidlo, které zaútočí na rohy, zvláště s instalací volitelného rozdílu vektorového točivého momentu. RC F je také slušný křižník s vynikající zvukovou a tepelnou odolností, který zabraňuje V8 ve vaření v kabině nebo ohlušování řidiče. Jízdní komfort je také pohodlný, s příjemnou jízdou, která se zřídka cítí drsná.

Lexus RC Coupe 2014

Interiér

Lexus popisuje RC jako "2 + 2", což v podstatě znamená, že máte dvě velké sedadla vpředu a dvě malé na zadní straně. Výsledkem je, že zadní část RC nebude nikdy pohodlným nebo příjemným místem pro čtyři dospělé, kteří budou trávit čas, i když malé děti budou mít za to, že zadní sedadla jsou perfektní. Zadní sedadla stranou, interiér je působivý, s hlubokými a pohodlnými sportovními sedadly vpředu a množstvím vysoce kvalitních a měkkých dotykových materiálů. Všechny kožené švy mají…

Pokračovat ve čtení interiéru

Lexus RC Coupe 2014

Recenze automobilu

Pokud jde o nabídnutí prémiového coupe, Lexus si vzala svou vlastní cestu s RC. Jeho výrazný vzhled, velká mříže a úhlové čáry znamenají, že se nikdy neztratí ani v tlumenějších barvách. Stejná cesta jako soutěž, pokud jde o sílu, také není. Lexus, samozřejmě, nedělá naftu, takže místo toho RC přichází s benzínovým motorem nebo hybridním systémem. K dispozici je také vysoce výkonný model ve tvaru 5,0-litrového V8 poháněného RC F. Takže na povrchu to může být viděno jako závodník BMW řady 4 a…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Lexus RC Coupe 2014
  • Lexus RC Coupe 2014
  • Lexus RC Coupe 2014
  • Lexus RC Coupe 2014
  • Lexus RC Coupe 2014
  • Lexus RC Coupe 2014
  • Lexus RC Coupe 2014

Závěrečné hodnocení

  • Dramaticky vypadající kupé. RC F přišel první s hlasitým motorem V8 a 477PS. Pohodlná jízda s použitelnou botou. RC300h je velmi hladký a rafinovaný.

  • Některé funkce, jako je například nožní parkovací brzda. Nekonečná automatická převodovka na RC F.

60%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„1“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2324 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1338 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 852 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 799 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 716 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2324
    • Škoda Fabia 1338
    • Volkswagen Golf 852
    • Volkswagen Passat 799
    • Škoda Superb 716
    • Ford Focus 491
    • Hyundai i30 464
    • Volkswagen Touran 435
    • Škoda Kodiaq 370
    • Škoda Karoq 348
    • Hyundai Tucson 326
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Kia Cee´d 320
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 292
    • Škoda Rapid 289
    • Ford Transit 285
    • Opel Astra 285
    • Ford Mondeo 283
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 267
    • Dacia Duster 252
    • Kia Sportage 241
    • Peugeot 308 240

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7517
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1715
    • Hyundai 1489
    • Renault 1350
    • Citroën 1210
    • Opel 1204
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 908
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing