Kromě vysokého výkonu RC F je RC dodáváno ve dvou verzích - 200t nebo 300h. Jak název napovídá, 200t je poháněn 2.0litrovým motorem turbo, který Lexus představil v roce 2015 a je k dispozici také v NX a IS. S napětím 245pp není dostatek energie, ale přesto, že má 350Nm točivého momentu, postrádá střední výkon a nezní to zvláště dobře. Navíc není zdaleka ekonomický s nárokovaným 38.7mpg. Navrhujeme, abychom místo toho šli do hybridu. 300h má daleko větší smysl a je vhodnější pro uvolněnější povahu RC Coupe. Pokud jde o hybridy, nikdo nemá tolik zkušeností jako Lexus (a Toyota) a systém v RC je dobře osvědčený. Využívá 2,5litrový čtyřválcový zážehový motor spolu s elektrickým motorem, který pohání vozidlo převodovkou CVT. Pokud očekáváte výkon turbodieselu, pak budete zklamáni - RC Coupe je velmi odlišné vozidlo od BMW 430d. Nemusí to mít svalovou sílu, ale to, co dostanete, je neuvěřitelná zdokonalení, hladký výkon a relaxační jízda. V normálním režimu je RC 300h v pořádku po celém městě a pro každodenní jízdu, ale pokud budete chtít větší výkon, otáčením kolečka volby režimu řízení na "sport" změníte měřič výkonu na otáčkoměr a dělá RC 300h mnohem citlivější , zejména pokud jde o zrychlení ve středním rozsahu. Převodovka CVT má své obvyklé rozdíly v tom, že zrychlení je doprovázeno nepřerušovaným motorem, ale zvuková izolace je velmi dobrá, takže to není rušivé. Pro ty, které se samozřejmě řídí hybridním motorem Lexus, nebude to nic nového a brzy si na to zvyknete. Kvalita jízdy je vynikající pro kupé této velikosti. Ano, je to pevné, ale také odpouštějící, takže RC je vždy stabilní a hladké, dokonce i na drsných površích. Řízení má obvyklé lehké umělé cítění, které mají všechny modely Lexus, ale RC má roh s dobrou přilnavostí a velmi malým tělem. Ale RC forte nabízí uvolněnou a rafinovanou jízdní zkušenost. Je to mnohem šťastnější, že bez námahy cestujete, než je házet do rohů. Pokud jde o ekonomiku, RC 300h vrací oficiální 57,6mpg (v luxusním trimu) a 56,5mpg ve F Sport a Premier. Při jízdě v reálném světě tohle nebudete vidět - podle NX budete pravděpodobně více vidět v polovině 30. let. Ale nízké emise CO2 znamenají levné VED a cenově dostupnou daň z podnikových vozidel. Horní řada RC F má přirozeně nasávaný V8 s točivým momentem 477PS a 530Nm, který je přiváděn k zadním kolům pomocí osmistupňové automatické převodovky. Na papíře bude V8 pohánět RC F na 62 mph za méně než pět sekund, než dosáhne svého maxima při elektronicky omezené rychlosti 168 km / h. Zatímco Lexus je nepopiratelně schopný a výkonný, zřídkakdy plní svůj mandát supercaru s pomalým středním výkonem. Problémy začínají s dodáním točivého momentu, který téměř neexistuje, dokud se nezobrazí špička při 4800 ot / min; to znamená, že škrticí klapka funguje jako spínač časového zpoždění, buď s příliš malým nebo příliš velkým výkonem. Výsledkem toho je, že předjíždění je frustrující a často neplodné cvičení, protože RC F je příliš pomalý, aby našel nohy a udělal rychlý manévr. Problémy V8 jsou ještě horší než nerozhodná osmistupňová anatomická převodovka, která se cítí jako na nekonečném hledání správného rychlostního stupně. Problémy vznikají jak při vysokých, tak při nízkých rychlostech, protože RC F má neklidnou tendenci k ústupu, protože auto box má čas na to, aby se rozhodl, na jaké zubě chce nebo potřebuje. Se čtyřmi jízdními režimy, z nichž si můžete vybrat - ekologický, normální, sportovní S, sportovní S + - RC F se zlepšuje s sportovně náročnějšími situacemi, protože škrtící klapka a ostřikovací hřídele se zvyšují. Ale i když se tvrdě tlačí, ruční pádla se aktivují a otáčky křikují, RC F se zřídkakdy cítí usazen v přímce. Je to škoda, protože RC F skutečně zpracovává spíše dobře pro auto, které váží 1765 kg. Dokonce firma nastavená a reagující řízení to činí dokonalé vozidlo, které zaútočí na rohy, zvláště s instalací volitelného rozdílu vektorového točivého momentu. RC F je také slušný křižník s vynikající zvukovou a tepelnou odolností, který zabraňuje V8 ve vaření v kabině nebo ohlušování řidiče. Jízdní komfort je také pohodlný, s příjemnou jízdou, která se zřídka cítí drsná.
60%