Lexus popisuje RC jako "2 + 2", což v podstatě znamená, že máte dvě velké sedadla vpředu a dvě malé na zadní straně. Výsledkem je, že zadní část RC nebude nikdy pohodlným nebo příjemným místem pro čtyři dospělé, kteří budou trávit čas, i když malé děti budou mít za to, že zadní sedadla jsou perfektní. Zadní sedadla stranou, interiér je působivý, s hlubokými a pohodlnými sportovními sedadly vpředu a množstvím vysoce kvalitních a měkkých dotykových materiálů. Všechny kožené švy mají velkou pozornost k detailu a všem rozváděčům je uklidně drahý pocit. A co víc, jako Lexus, kabina má pocit, jako by byla spojena se smyslem dlouhověkosti. Mohlo by se tvrdit, že palubní deska je trochu těžká, ale nikdy se necítí přeplněná nebo matoucí. Ve skutečnosti má jednoduché uspořádání, s jasnými ovládacími prvky pro informační systém a klimatizaci. Sedmipalcová multimediální obrazovka je také snadno čitelná, i když je srovnávací dotyková podložka příliš citlivá, což znamená, že ukazatel obrazovky skočí po obrazovce. To dělá poněkud frustrující použití při pohybu. Naštěstí existují jednotlivé tlačítka pro většinu ovládacích prvků do auta, což znamená, že se většinu času můžete vyhnout dotykové ploše. Přístroj obsahuje velký, centrálně namontovaný otáčkoměr, který se mění podle jízdního režimu s digitálními a analogovými otáčkami. Zatímco RC je vybaveno spoustou moderních technologií, existují některé staromódní prvky, zejména nožní parkovací brzda, která se cítí v rozporu se zbytkem interiéru. Standardní vybavení: Luxusní řada je výhradní pro plný hybridní RC 300h a zahrnuje 18palcové slitiny, tempomat, sklopná / vyhřívaná zpětná zrcátka, stěrače čelního skla, LED světlomety a denní světla, parkovací senzory, dvouzónový automatický vzduch klimatizace, audiosystém s šesti reproduktory s přehrávačem CD, DAB, Bluetooth a dvěma USB porty, sedmipalcovou multimediální obrazovkou s otočným ovladačem Remote Touch, elektricky nastavitelnými vyhřívanými předními sedadly s nastavením paměti na straně řidiče, hladkým koženým čalouněním, zadní sedadlo, elektrické nastavení sloupku řízení a automatické stmívání zpětného zrcátka. Bezpečnostní a asistenční prvky zahrnují Integrovaný management Lexus Dynamics Vehicle, osm airbagů, Pop-up Hood a Hill Assist Control s držením brzdy. RC má také možnost výběru režimu jízdy Lexus, která přizpůsobuje výkon podle podmínek nebo předvoleb řidiče v režimech Eco, Normal a Sport. F Sport má silnější opakování mříže vřetena Lexus, 19-palcových hliníkových kol s více spicemi, hluboké přední a zadní nárazníky a LED světlomety v podpisovém "trojitém" uspořádání (s automatickou funkcí High Beam). V kabině jsou přední sedadla F Sport, hliníkové desky a sportovní pedály. Také získá Adaptivní variabilní odpružení a na 200t F Sport s diferenciálem Torsen s omezeným skluzem. Systém režimu výběru jízdy přidává čtvrtý režim Sport S +, který zavádí další řízení podvozku pro ještě sporější jízdu. Mezi další funkce klíče patří kamera s výhledem na zadní stěnu a výstraha při odjezdu z jízdního pruhu. Premier je na vrcholu řady RC a přidává standardní prvky luxusu s přidáním 19 palcových slitin, Lexus Premium Navigation, prostorovým zvukovým systémem Mark Levinson se 17 reproduktory, LED světlomety "triple-L" s automatickou funkcí High Beam, Monitor slepých bodů, výstražný signál pro zpětný provoz, upozornění na odchod z jízdního pruhu a kameru pro zadní pohled. Modely RC F mají 19-ti centimetrové kované hliníkové kolečka, tempomat, stěrače, bezklíčové vstupy a starty, bezrámové automatické stmívání zpětného zrcátka, dvouzónové ovládání klimatizace s automatickou recirkulací, sportovní přední sedadla s vysokým opěradlem, -anilinová kožená čalounění, 10 reproduktorů Pioneer zvukový systém s CD a DVD přehrávačem, tuner DAB, Bluetooth, LED světlomety s automatickým dálkovým světlem, sada pro opravu pneumatik. RC F Carbon dodává diferenciál pro točení točivého momentu, čalounění Alcantara, 17 levých značek Mark Levinson premium hifi, karbonovou střechu CFRP, kapotu a zadní spoiler.
60%