Stejně jako u ostatních modelů Lexus v NX není k dispozici žádná nafta - místo toho je možnost volby hybridního motoru NX 300h nebo benzinu NX 200t, který dorazí v březnu 2015. Hybridní model je nejoblíbenější a je to stejný systém, Lexus IS a RAV-4. To znamená 2,5-litrový čtyřválcový zážehový motor vedle elektrického motoru, který kombinuje 197PS. To je méně než model IS 300h, který má 223PS a NX je asi o jednu sekundu pomalejší, když zrychluje z 0-62mph za 9,3 sekundy. Přesto, díky nynějšímu kroutícímu momentu 270 Nm od elektromotoru, který je k dispozici po zastavení, NX 300h bez námahy vytáhne. Lexus doladil hybridní systém v NX tak, aby poskytoval lepší odezvu a vylepšil ho na dlouhých svazích. K dispozici je nová funkce kick-down pro rychlejší předjíždění s použitím dodatečného elektrického výkonu, zatímco otáčky motoru byly zvýšeny ve vztahu k urychlovačům, aby se vytvořil pocit řazení dolů. Cílem je poskytnout přirozenější pocit zrychlení, ale je to trochu smíšená taška. Stejně jako u všech hybridních modelů Lexus má NX 300h epicyklickou převodovku CVT a to je to, co dokazuje hlavní bod lepení. Je to v pořádku při nízkých rychlostech, ale zbytečně k vlastním zařízením, dokonce i mírné zrychlení je splněno s množstvím hluku motoru při kontinuálním rozteči, které zhoršuje smysl pro zdokonalení. Pokud nepoužíváte pádla k udržení nižších poměrů, znamená to, že předjíždění není tak uvolněné ani snadné, jako v naftě. Mohlo by být odpuštěno, kdyby výkon byl silný, stejně jako u GS 450h, ale připadá mu to, jako by mu chyběly námahy z rychlosti asi 50 km / h, což je zvláštní vzhledem k točivému momentu, který by měl být dostupný jak u benzinového motoru, tak u elektromotoru. Věci jsou ještě víc ve verzi F Sport. To je ten, co se vydává, pokud jde o vzhled, a navíc dostane jiný systém zavěšení, ale také přidává podivný umělý výfukový šum. Cílem je, aby bylo sportovní. Tyto druhy výfukových zvukových sympozzí nejsou nic nového; podobně jako Ford Focus ST a Porsche 911, ale zdá se být divné, že model NX 300h - auto, které je tak rafinované - má takové uspořádání. Nejen to, ale hluk se rychle stává únavným. Ještě horší je, že hluk výfuku nemá žádný vztah k zvuku motoru, takže při zrychlení získáte dva soupeřící zvuky. Naštěstí je vypínač vypnutý. Na straně plus se NX může pochlubit neuvěřitelně nízkými emisemi při pouhých 121 g / km u modelů AWD s oficiální ekonomikou 54,3 mpg. Je zde vstupní model S, který je dodáván pouze jako pohon předních kol a je dokonce ekonomičtější s nárokovanými 56,5 mph a CO2 116 g / km. Modely AWD jsou dodávány se systémem, který Lexus volá E-Four. Stejně jako modely RX400h a 450h využívá k ovládání zadních kol dodatečný elektromotor, zatímco přední kola běží z hybridního systému. Jedná se o systém na vyžádání, takže se jen nakopí, když to potřebuje, například v případě ztráty trakce, jinak NX 300h pracuje s pohonem předních kol a šetří palivo. Tam, kde Lexus působí, je kvalita jízdy. Je to neuvěřitelně klidné a rafinované na drsných cestách, aniž by do kabiny vnikly žádné vibrace. Ovládání těla je také velmi dobré s velmi malou roztečí nebo rolí, což znamená, že se cítí bezpečně a skládá se z rohů. Ovládání je poněkud umělé, ale NX 300h je neuvěřitelně uvolnitelné, i když to není zvlášť důležité. Průměrná spotřeba paliva 42,0 mpg byla dosažena na běhu v Lexusu NX300h F Sport od Broadway, Worcestershie do Weybridge v Surrey. Asi 4mpg v porovnání se stejným motorem a pohonem v Lexusu GS300h. Šťastně, kdyby toto auto bylo vybaveno symposivem, nemohl jsem ho najít. Jak bylo uvedeno, akcelerace je pomalá a hlučná, pokud je CVT ponechán na vlastní zařízení. Je mnohem lepší použít pádla k posunu dolů a držet příslušné poměry. Radarový tempomat s autonomním brzdením dobře fungoval. Je důležité si uvědomit, že při použití satnav musíte jít na stránku "Dest" na zadání úplného 7 místného PSČ ve Velké Británii. Pravda o vozidle Lexus NX300h přišla na pár dní později. Není to "odměňování", které je přesunuto do svých hranic na běžecké dráze A nebo B. Místo toho je to "relaxační" řízené na druhu potopených, rychlých hustých, přetížených příměstských cestách, s nimiž většina z nás musí žít. Tam je to ve svém prvku. Útočiště elektricky motorizovaného klidu. A to je také místo, kde je to najefektnější a přináší 44mpg. Takže sbohem všechny ty NOx pálené dieselové motory bojové vozy na školní škole v Surrey. Dobrý den, lahodný Lexus NX300h. A i když děti, které se do nich vnesou do třídy, se nikdy nemohou naučit chodit více než 100 metrů, přinejmenším nebudou otráveni výfukovými plyny.
80%