Interiér NX má stejný vzorec jako IS s vysokou kvalitou a elegantním designem. Je to poměrně těžké tlačítko a některé prvky vypadají jako dotek - starý školní digitální displej pro klimatizaci například - ale celkově se cítí jako luxusní vozidlo. Kožená povrchová úprava na špičkových modelech pokrývá palubní desky a dveře a má krásný jemný pocit, zatímco plasty, které se používají, jsou pevné. Dalšími nejdůležitějšími prvky jsou tlustý kovový prostor na větracích otvorkách a centrální konzole plus elegantní analogové hodiny. Stejně jako IS má pocit ze špičkového stereo systému. Jak můžete očekávat od modelu Lexus, zdokonalení je vynikající se skvěle izolovanou kabinou a sotva jakýmkoliv hlukem větru nebo silnice. Je škoda, že nadměrný hluk motoru z akcelerace ničí věci tak, že je stranou, to je jeden z nejvíce rafinovaných SUV v okolí. Je tu opravdová pozornost na detail a přesnost na všechno tak, zatímco nemusí mít wow faktor, není popřením vynikající kvality. Je zde také dost místa - to je koneckonců navrženo jako rodinné vozidlo. Vpředu je prostorný, zatímco ti v zádech jsou dobře zásobeni s velkým množstvím prostoru a pohodlnou nohou. Boot je dobrý a uživatelsky přívětivý se širokým otvorem, zatímco vrcholové modely mají elektricky otevíratelné dveře zavazadlového prostoru, ačkoli jako mnoho z nich může být frustrující pomalé. Celková kapacita zavazadlového prostoru je 475 litrů, i když je to za Audi Q5 na 540 litrů. Ale na straně plus, všechny modely NX jsou standardně dodávány s náhradním kolečkem pro úsporu místa, konkurence vás všechny zaplatí jako volitelný doplněk nebo vůbec nenabídnete. Na NX je spousta pokročilých systémů včetně bezdrátového nabíjecího zásobníku na špičkových modelech. To sedí v kabině, která se zdvojnásobuje jako loketní opěrka mezi předními sedadly a umožňuje nabíjet váš smartphone tím, že jej jednoduše umístíte do zásobníku. Není potřeba kabelů. Druhým zajímavým rysem je head-up displej, který jsme poprvé viděli na modelech BMW. To navrhne rychlost dat na čelní sklo spolu s navigační informace, pokud chcete. Pracuje velmi dobře s jasným a ostrým displejem, což znamená, že se můžete více soustředit na silnici, než na přístrojové desky. Naštěstí společnost Lexus také přepracovala ovládání rozhraní Remote Touch Interface a vyndávala nepříjemný ovladač myši pro mnohem šikovnější touchpad. Je mnohem jednodušší používat na cestách a je dodávána s volitelnou Lexus Premium Navigation, která je standardem u modelů Premier. Standardní vybavení: modely NX 300h S jsou vybaveny 17palcovými hliníkovými koly, LED světlomety a denními světly, adaptivní tempomat, bezpečnostní systém před nárazem, reverzační kamera, dvouzónová regulace klimatu, Lexus Media Display s ovladačem pro dálkové ovládání, DAB, elektrické sklopné vnější zpětné zrcátko, pomoc při startu na kopci, osm airbagů, USB, zamykání dveřních dveří a Integrovaný management vozidel. SE přináší pohon všech kol, integrované střešní lišty, 18palcová kola z lehkých slitin s pneumatikami 235/60 R18, stěrače a vyhřívané přední sedadla. Luxusní je vybaveno LED mlhovými světly s funkcí zákrut, zadním sklem, vyhřívanými a elektricky nastavitelnými koženými předními sedadly, parkovacími senzory, inteligentním vstupem a automatickým stmívajícím zpětným zrcátkem. Prvotřídní výbava je vyrobena z 18palcových slitin na zakázku s pneumatikami 235/60 R18, LED dálkovými světly, automatickým stmíváním vnějších zpětných zrcátek, paměťovou polohou sedadla řidiče, zvukovým systémem Mark Levinson, tlačítkem karty, dotykovou podložkou Lexus Premium Navigation Touch Touch Interface, Panoramatický výhled 360 stupňů, pomoc při jízdě v jízdním pruhu, head-up displej, vyhřívaný volant a monitor slepých bodů. F Sport získá 18-palcová slitina s dvojitým tónem s pneumatikami 235/60 R18, přední sportovní sedadla F Sport s vyhřívanou bederní opěrkou, sportovní podvozek F Sport a tlumiče výkonu, elektrický adaptér sloupku řízení, poháněná zavazadlový prostor a bezdrátovou nabíječku pro smartphone.
80%