Lexus LS je nabízen se dvěma výkonnými motory, ale oba jsou žízniví na palivu a vysokými emisemi. Benzinový hybrid LS600h je lepší z obou, pohon všech čtyř kol je spojen s motorem V8 o objemu 5,0 litrů, který dodává výkon 445 koní. Je vhodný pro řízení měst, hybrid je téměř tichý při nízkých rychlostech, přičemž elektrický motor pohání LS až 20mph. Existuje také spousta zrychlení díky 520 Nm točivého momentu od 4000 ot / min. Vydejte se na dálnici a tichý a rafinovaný pohon pokračuje a pneumatické zavěšení nasáklé nárazy. Převodovky CVT však mohou být hlasitě při tvrdé akceleraci a brzdy mají tendenci být spíše ostré, což znesnadňuje hladké brzdění. Model LS460 je poháněn benzinovým motorem V8 s objemem 4,6 litru, který je propojen s osmibrokovou automatickou převodovkou. Stejně jako hybrid, je V8 rychlý a má 493Nm nebo točivý moment od 4100rpm. Přestože V8 neobsahuje tichou hladkost hybridů při nižších rychlostech, zdá se, že je dosaženo, s nízkým hlukem motoru a bez kývání CVT. Ale také trpí brnění. Model LS460 může mít sportovní doplněk s výbavou F Sport, který snižuje výšku jízdy, zvyšuje brzdy a přidává pádlové posuny spolu s diferenciálem s omezeným skluzem pro zlepšení trakce v rozích. Hybridní a zážehové motory budou pokrývat rychlosti 0-62 km / h v příslušných 6,1 nebo 5,7 sekundách před dosažením elektronicky omezené maximální rychlosti 155 km / h. To není špatné pro auto, které je přes pět metrů dlouhé a váží více než dvě tuny, ale LS se snaží skrýt své velké rozměry, zejména v rozích. Nejen, že je Lexus těžkopádný v příkrých zatáčkách, ale nadměrné řízení způsobuje, že je obtížné získat jakékoliv spojení s koly nebo silnicí. V důsledku toho se LS cítí znecitliveně a neochvějně, což z něj činí zklamání vozidlo. Vzduchové zavěšení má také tendenci se pohybovat a tahat za těžkých břemen a nižších rychlostí, což může být pro vaše cestující spíše nepříjemné. LS není nijak levný, protože oba motory mají špatné hodnocení emisí a spotřeby paliva. Model LS460 nabízí nárok na 26,4 megapixelů, zatímco hybridní model LS600h poskytuje skromné 32,8 megapixelů. Emise jsou také vysoké a model LS460 vykašlat zbylých 249 g / km CO2, zatímco hybrid vydává více úctyhodných 199 g / km.
40%