LS je velké auto o délce přesahující pět metrů. V důsledku toho má kavernózní interiér a jak LS460, tak i hybridní model LS600h budou mít pět dospělých, ačkoli je zadní střední sedadlo trochu nepříjemné kvůli zvýšené podlaze. Nicméně z větší části jsou sedadla to, co byste očekávali od luxusní limuzíny, s hlubokou, plyšovou kůží a vynikající oporu pro spodní část zad. Nalezení slušné jízdní polohy je díky pohodlnému a elektronicky nastavitelnému sedadlu řidiče snadné. Řidič také získá jasný pohled na silnici a křídla zrcátek poskytují spoustu bočních vizí. Na palubní desce dominuje široká 12,3-palcová obrazovka, která se nachází uprostřed, přímo pod čelním sklem. Displej je přehledný a zobrazuje všechna média vozidla, ovládání klimatizace a navigační nastavení. Infotainment systém je dostatečně snadný k použití, ale postrádá finesse těch zaměstnaných Audi a Mercedes-Benz. Řekli jsme, že regulátor je po chvíli špatně použitelný a otravný, protože by přeskočil a nezapomněl na náš plánovaný výběr kanálů. Také jsme neměli rozptýlení rozvaděče, protože některé z tlačítek a číselníků mají pocit, jako by byly zvednuty ze starého televizoru z 80. let. Model LS získá impozantní množství technologické sady s DVD přehrávačem, automatickými slunečními clony a dynamickým osvětlením. Zadní cestující mohou také ovládat zvukový systém 19 reprosoustav pomocí sady čísel na velké opěrce pro opěradlo, které také ovládají elektrické sedačky a sluneční clony. Model LS600h je vybaven také devítipalcovým monitorem na zadním sedadle spolu s polohovatelnými sedadly pro masáž shiatsu. LS460 i LS600h jsou navrženy tak, aby hýčkali svým cestujícím a v důsledku toho jsou oba prostorné a pohodlné vzadu. Zadní cestující dostanou spoustu prostoru pro hlavu a nohy, ačkoli LS600h sedí na delším rozvoru, což mu dává o něco větší prostor na zadní straně. Lexus prohlašuje, že LS je jedním z nejtišších vozidel na světě a v tomto odvážném prohlášení je zapotřebí nějaké zásluhy s minimálním hlukem z vozovky nebo motoru. Ve skutečnosti, při nízkých rychlostech, je LS600h téměř tichý a ideální, když sedí v provozu. Ale na náročných silnicích B se LS potýká s tím, jak se otáčí kolem těsných ohybů a hrozí nad otvory. LS se však na dálnici vylepšuje, vzduchové zavěšení namáčí nárazy a minimální vnější hluk. Zavazadlový prostor je slušný v modelu LS460 s objemem 560 litrů, zatímco montáž hybridního systému omezuje model LS600h na pouhých 420 litrů. Také jsme zjistili, že zadní sedadla v modelu LS600h nemohla být zploštělá kvůli blízkosti baterií. Standardní vybavení: LS460 má 18palcová kola z lehkých slitin, kovová barva, Pět režimů jízdy: Normální, Eco, Sport, Sport Plus a Snow, vzduchové zavěšení, automatické sluneční clony na zadním okně, Tempomat stěračů, Dynamický osvětlovací systém, 10-cestný elektricky nastavitelný s pamětí, elektrická bederní opěrka (řidič: čtyřcestný, cestující: 2cestný), 12,3palcový monitor s plnou mapovou navigací, AUX a Bluetooth, DAB, zadní parkovací kamera, ovládací prvky pro audio, telefon, hlasové ovládání a skleněnou střechu. LS600h přináší 19palcová kola z lehkých slitin, monitor slepých bodů, pomoc při jízdě v jízdním pruhu, režim hybridního pohonu - EV, ECO, SPORT S a SPORT S + a zábava zadních sedadel prostřednictvím 9palcového barevného monitoru umístěného ve středové konzole.
40%