Lexus nabízí dvě varianty motorů a oba jsou benzinové - na rozdíl od předchozího IS není k dispozici žádná nafta. Vstupním modelem je model IS 250, který využívá zážehový motor V6 s objemem 2,5 litru o objemu 2,5 litru. Dodává se se šestistupňovou automatickou převodovkou, která však není zcela přesvědčivá, pokud jde o emise CO2, které činí 199 g / km. To ji vyřadí z většiny seznamů kupujících firemních automobilů. Model 223PS IS 300h je naopak mnohem lepší, pokud je dražší. Její 8,3 sekundový sprintový čas 0-62 milisekund není ani zdaleka nižší než 8,1 sekundy pro model IS 250 - a dostanete emisi CO2 až 99g / km, pokud jde o nižší úrovně výbavy. To umísťuje do volného pásma VED a znamená velmi nízkou míru Benefit in Kind (BIK) pro řidiče firemních automobilů. Je to také velmi efektivní. Na papíře vstupní úroveň SE dosahuje oficiální ekonomiky 65,7 mil. To je lepší než řada dieselových rivalů, ale s výhodou levnějších nákladů u čerpadel a nižších emisí NOX a částic, pokud jste obzvláště vědomi životního prostředí. Model IS 300h využívá automatickou převodovku CVT, je však mimořádně hladká a velmi rafinovaná, pokud nejste s vaší pravou nohou agresivní, což znamená snadné zrychlení a velmi snadnou jízdu. Hybridní systém je bezproblémový - je těžké zjistit, zda benzínový motor běží vůbec a provoz v provozu IS 300h bude často běžet jako čistý EV. Lexus pracoval na zavěšení a řízení této generace IS, aby se více zapojil do řízení, ale není to vůz, který se opravdu cítí, jako kdyby chtěl být vyhazován rychlostí. Je tu spousta uchopení, takže se pravděpodobně neobjevíte, i když budete tvrdě řídit, ale dojem je o auto, které je schopné hýbat spolu s tempem, ale pouze pokud to skutečně potřebuje. To má negativní vliv na jízdní kvalitu - není to ani fantastické ani na menších 17-palcových kolech. To znamená, že je zdaleka nepohodlné a na většině silničních plochách zůstává vše klidné. Ale když je silniční povrch silně zvlněný nebo zlomený, jízda se trochu zaneprázdní a to se zhoršuje, pokud se dostanete na větší volby kol.
80%