Kabina Lexusu je velmi impozantní - rozložení je špičkové, s moderními, jasnými nástroji a velmi skrytým centrálním stohem. Kvalita materiálu je velmi dobrá a všechno je pěkně dokončeno a cítí se stavěné tak, aby trvalo. Není to tak přesné ani perfektní jako interiér Audi, ale je to opravdu opravdu působivé. Sedět a zapnout zapalování nebo vzpěra na opasek začne standardní trik Lexus party - volant se elektricky pohybuje, aby vás pozdravil, a vaše sedadlo vás přesune dopředu a vstříká malé divadlo do každé cesty. Jedná se o jeden z nejrůznějších dotyků, díky nimž IS vyniká ze soupeřů. Dalším je informační systém, který je řízen nějakou počítačovou myšou. Je to jedinečné, vystupující z obvyklých rotačních čísel a funguje to opravdu dobře, jakmile se s ním seznámíte. Systém sám, spolu se všemi palubními technologiemi a zařízeními, je velmi uživatelsky přívětivý a snadno se s ním vyrovnává. Prostor zapůsobí také. Cestující na první řadě dostává spoustu nohy a velmi pohodlné sedadlo, zatímco v zadní řadě snadno zapadne dva dospělé. Středové sedadlo je vhodnější pro děti kvůli vysokému vysílacímu tunelu, ale jinak se nemusíte hodně chytit. To znamená, že botka není ta největší. Ve své obhajobě je na stejné úrovni jako BMW řady 3 nebo Audi A4, ale pouze pokud vybíráte model IS 250 - IS 300h ztrácí 30 litrů kvůli baterii pro hybrid. Zadní sedadla se skládají a pomáhají s delšími předměty, ale je to sedanní vůz spíše než hatchback a objemné předměty jako nábytek jednoduše nezapadnou. Úrovně vybavení od startu: Zařízení SE obsahuje 16-palcová kola z lehkých slitin s pneumatikami 205/55 R16, možnost výběru jízdy (Normální, Eco & Sport - další režim EV na IS 300h), inteligentní vstupní a startovací systém tempomatu, dvouzónové klima ovládání klimatizace, sklopné vyhřívané zrcátka, HID světlomety se systémem soumraku, osmi airbagy, zadní sedadla rozdělená na 60/40 (pouze IS 250), audiosystém Lexus s připojením DAB a Bluetooth plus dočasné náhradní kolo (souprava tyrerepair na IS 300 h). Luxusní doplňuje 17palcová kola z lehkých slitin s pneumatikami 225/45 R17, Lexus Park Assist, stěrače a dělená zadní sedadla 60/40 (IS 250 a IS 300h). F Sport přichází s 18-palcovými hliníkovými koly z lehkých slitin F Sport s hliníkovými slitinami, s čelními prvky 225/40 R18 a 225/35 R18, sportovní odpružení s bočním tlumením, sportovní mřížka F Sport, přístrojové měrky ve stylu LFA, F Sport hliníkové sportovní pedály plus F Sportovní kožené čalounění na volantu a řadicí páce. Premier má 18palcové hliníkové kolečka o průměru 18 palců, 225/40 R18 a 225/35 R18, automatické sklápění křídlových zrcátek, kožené sedačky s 8palcovými sedadly včetně funkce vytápění a větrání, elektricky ovládaný sloupek řízení, 7palcový pevný disk plně satelitní mapu navigačního systému s dynamickým navigačním doprovodem, zadní kamerou a připojenými službami a zvukovým systémem Mark Levinson s 15 reproduktory a 5.1kanálovým prostorovým zvukem.
80%