Pro druhou generaci modelu Lexus IS je řetězový vačkový benzínový motor V6 o objemu 2,5 litru nahrazen párem cam 2.0 litry šest. Manuální nebo automatický. Také nabízena s naftovým zdvihem 2,2 litru, pouze ruční. Většina dieselů má nadměrně vysoký převod v 6. místě. Výňatek z testu silničního testu Lexus IS250 v roce 2006 "Měla jsem dostat auto IS250SE, ale kvůli odrazu v tisku se ukázalo jako zbrusu nová příručka s pouhými 36 mil za hodinu. aby bylo co nejlépe využívat výkon motoru, ale jejich změna ručně byla práce, kterou jsem mohl udělat bez.To znamená, že je to pěkný přenos.Páka má tíhu velkého dílenského soustruhu spolu s mastnou přesnost pušku, takže můžete ji zasunout ze 6. na 3. nebo 4. až 6. bez strachu ze zasáhnutí špatného poměru. Jediným zubem v dílech byla snadnost, s níž by bylo možné porazit 1. až 2. synchromesh. průmyslová analogie, parkovací brzda je jako něco ze signální krabice, přesto však šikmo k řidiči a opravdu příjemné použití (takže není žádná omluva za to, že člověk za červeným okem uvidí na semaforu), ačkoli ve skutečnosti mírně kratší a užší než Alfa 159 model IS250 má velmi pevný, "velký vůz" to. Vše o něm se cítí jako nejvyšší kvalita, kterou si můžete koupit ve své velikosti a cenovém rozsahu. Pěkně vybrané materiály. Pevné knoflíky a stopky. Rock hard ride. To bylo částečně způsobeno zadními pneumatikami 225/40 R18 a zadními pneumatikami 255/40 R18, které identifikovaly sportovní model, který jsem řídil. Vzpomeňte si na starý film Peter Sellers 'Mouse That roared'. To byly pneumatiky, které říkaly. Na něčem jiném, než na biliárdovém hladkém asfaltu, obrátili to, co jinak bylo docela hlučné auto. Oni také ovlivnili jeho manipulaci, zdá se, že auto je trochu trýznivé na rychlé dálniční křivky. Šťastně, stejně jako u modelů řady Alfa 159 a BMW řady 3, nemusíte mít 18 "kola, standardní auta jsou na 205/55 R16s SE a SE-Ls na 225/45 R17s.Můžete upgradovat z 16" nebo 17 "až 18", ale nikoliv naopak, což dává smysl, protože 18 "je standardem pouze verze" Sport "." Road Test Lexus IS250 manuál
60%