60%
Obsah
Řidičské dojmy
Při jízdě na silnici je snímač plynu přes vodič silně tlumen, takže reakce v normální jízdě není nikdy okamžitá. To znamená, že se ocitnete na bezpečném místě, když byste jinak předjížděli. Vy a všichni ostatní, se kterými jste se možná setkali, se dostanou k životu, ale do cíle dorazíte také o něco později, než jste si mohli naplánovat. Stejně dobře, že kvalita zvuku systému ICE 13 reproduktorů je vynikající. Poprvé jsem slyšela o tom, že Corinne Bailey Rae uvedla do systému IS a přišla tak…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Pěkným rysem je, že můžete jít až k autu, skočit přímo a odjet, aniž byste museli manipulovat s klávesnicí. Všechny modely IS250 jsou dodávány s "inteligentním" klíčem a tlačítkovým spouštěčem, což znamená, že můžete nechat "klíč" v kapse nebo kabelce, zatímco auto se zablokuje nebo odemkne. SE-Ls a Sports mají čtyři nastavení paměti pro sedadlo řidiče a volant a volant se automaticky dostane z cesty, když se dostanete do auta. Předpokládám, že byste mohli hrát trik na řidiče tak, že sedadlo tak vysoko a kolo tak nízko, že jakmile stiskne startér, auto ho rozdrtí. Ale já jsem to zkusil. Sport má sedadla čalouněný v semišovém materiálu, který se jmenuje Cellensia, který je velmi příjemný na to, aby seděl, a že jsou vyřezávané pro dvě osoby s prostorem mezi světlem uvnitř a pod vnitřním světlem pro malou osobu nebo dítě. V tomto ohledu není nic lepšího ani horšího než vysoce výkonná Audi A6, BMW řada 3 nebo Volvo S60. Alfa 159 je pohodlnější. Zadní sedadlo není sklopeno, ale verze SE-L a Sport mají sklopnou zadní lakťovou opěrku se štěrbinou. Samotná skříňka je působivě čalouněná, s výraznými chromovanými očkami, oddělením pod podlahou a nouzovým kolečkem pro podvozek.
Recenze automobilu
Pro druhou generaci modelu Lexus IS je řetězový vačkový benzínový motor V6 o objemu 2,5 litru nahrazen párem cam 2.0 litry šest. Manuální nebo automatický. Také nabízena s naftovým zdvihem 2,2 litru, pouze ruční. Většina dieselů má nadměrně vysoký převod v 6. místě. Výňatek z testu silničního testu Lexus IS250 v roce 2006 "Měla jsem dostat auto IS250SE, ale kvůli odrazu v tisku se ukázalo jako zbrusu nová příručka s pouhými 36 mil za hodinu. aby bylo co nejlépe využívat výkon motoru, ale…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Velmi dobře postavený. Nejkvalitnější interiér. Prodejci Lexus jsou nejlepší v oboru. Působivé zdokonalení. Všechna motorová řetězová vačka. IS250 zřejmě nejspolehlivější automobil, který si můžete koupit.
- Špatná změna manuální převodovky není vhodná pro benzinový motor V6. IS250 žízeň. Jízda a manipulace zaostávají za třídou C, série 3 a A4. Zadní sedadla neskládají.
60%
Lexus IS na prodej
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 151 665 km
- Cena
- 150 000 Kč