V řadě GS není nafta - místo toho Lexus nabízí standardní benzinový motor spolu s hybridním vozidlem GS450h. Benzín je 2,5-litrový V6 - poprvé byl tento malý motor uveden v GS. Jednotka VVTi má přímé vstřikování a dodává 206 koní společně s točivým momentem 253 Nm a přestože nabízí hladký a přiměřený výkon, je nepravděpodobné, že bude velmi populární s oficiální spotřebou paliva pouze 31,7 mph. GS450h tvoří převážnou část prodeje GS. Hybridní systém je přenesen z předchozí GS, ale s celkovými zlepšeními. Jako dříve používá benzinový motor V6 o objemu 3,5 litrů vedle vodního motoru s permanentními magnety. V kombinaci mají výkon 341 koní, stejný výkon jako 4,5-litrový motor - a proto se jmenuje. To jistě přinese výkon, který byste očekávali od velkého motoru. Zrychlení z 0-62 km / h trvá pouhých 5,9 sekundy a protože točivý moment z elektromotoru je k dispozici od zastavení, je to jako raketa od světla. Motor V6 přináší pěknou poznámku, která zní spíše jako V8 a dává GS450h sportovní pocit v pohybu. Při nízkých rychlostech je velký Lexus ztělesněním. V provozu a při nízkých rychlostech běží pouze na elektrický pohon s tím, že benzinový motor vpustí jen v případě potřeby. Samozřejmě, velkou výhodou hybridního systému je účinnost. Díky změnám včetně zlepšení regeneračního brzdového systému a provozu elektromotoru je GS450h čistší než dříve s emisemi CO2 141g / km - neuvěřitelně nízkou pro auto s tak velkým výkonem. Oficiální ekonomika je 46,3 mil., Ale pokud začnete používat značný výkon, tak brzy klesne. K dispozici jsou čtyři úrovně výbavy v řadě GS - SE, Luxury, F Sport a Premier, ale jsou to modely F Sport, které skutečně vyniknou. Inspirovaný vozidlem Lexus IS F získávají agresivnější vzhled s extra karoserií a 19palcovými koly. Změny jsou spíše kosmetické, přestože byly provedeny velké změny pod předním a zadním odpružením, Adaptive Variable Suspension a na 450h modelu Lexus Dynamic Handling. Modely F Sport a Premier jsou vybaveny systémem s názvem AVS - adaptívní variabilní závěs - který vám umožní naladit jízdu dvěma nastaveními - Normální pro každodenní jízdu a Sport Plus pro lepší řízení těla a přesné reakce řízení při zatáčení. Systém automaticky nastavuje zavěšení všech čtyř kol nezávisle, aktivuje nastavitelné tlumiče tlumiče nárazů v závislosti na způsobu, jakým je vozidlo poháněno, pohybu vozového tělesa a podmínek povrchu vozovky. Verze F Sport jistě zvládne s působivou regulací karoserie a přímým řízením. Je to velmi agilní pro to, co je velký saloon a přestože řízení je naprosto umělé, stále vám dává dostatek důvěry s dobrou přilnavostí předních pneumatik. Jedna věc, která to poněkud zanechává, je jízda. Modely F Sport s jejich velkými slitinami, nízkoprofilovými pneumatikami a tvrdším odpružením znamenají, že to není tak hladké, jak byste očekávali od Lexusu, zejména v režimu Sport Plus. Špatné kvalitní venkovské silnice skutečně vyzdvihují problém, v němž se snaží usadit a má značnou tramvajovou linii. Je to lepší v normálním režimu, ale přesto není skvělé. Další kritikou jsou brzdy. Elektronicky řízený brzdový systém byl upraven tak, aby poskytoval větší odezvu a je to určitě zlepšení oproti starému GS. Brzdy však stále postrádají progres a často se cítí zapnuto / vypnuto, takže je těžké řídit GS450h rychle, ale hladce.
60%