Interiér GS se dramaticky zlepšil ve srovnání s odchozím modelem. Zatímco nebyla nikdy otázka nad kvalitou, GS nyní má prémiový design a upmarket pocit, že dříve chyběl. Vzhledem k ceně je to druh kabiny, kterou byste očekávali. Jsou to sdílené komponenty Toyota - koneckonců, když není tajemstvím, Lexus je součástí Toyoty, neočekáváte, že byste viděli knoflíky z Avensis v luxusním salonu. A luxus to určitě dobře popisuje. Úchyt a povrch jsou skvělé, zatímco design je dostatečně odlišný od modelů Audi A6, které jsou charakteristické, aniž by Lexus ztrácel zaměření základů. To znamená jasně označené a snadno pochopitelné knoflíky, dobrou polohu řidiče a spoustu nastavení ve sloupku řízení a sedadle řidiče. K dispozici jsou některé pěkné detaily, jako jsou kovové hlasové voliče a prostor pro přehrávání disků CD spolu s pěknými hodinami mezi centrálními větracími otvory. Barevná obrazovka byla také přemístěna a je nyní dokonale začleněna do palubní desky. Lexus se drží svého poměrně lichého systému řízení. Spíše než systém čísel jako BMW iDrive nebo Audi MMI, Lexus má ovládací prvek podobný myši, který vám umožní pohybovat ukazatelem po obrazovce. Problém je v tom, že to není tak snadné používat v pohybu a docela rušivé. Samotný systém je přímočarý a satelitní navigace (standardní na všech režimech kromě SE) funguje dobře, ale nejde o nejsilnější nebo nejlépe vyhlížející automobilový systém a vypadá podobně jako u Audi nebo BMW. To, že GS je velmi pohodlné s vynikajícími sedadly a přestože není větší než odchozí model, se nyní otevřou dveře širší, aby se usnadnily vjíždění a odjíždění. Přepracované zadní části sedadel znamenají, že v zadní části je větší prostor pro nohy a je větší. Baterie pod obuví byly přepracovány a nyní zabírají méně místa, takže zavazadlový prostor se v zařízení GS450h zvyšuje na 465 litrů. V GS250 je také větší o objemu 552 litrů. Standardní vybavení od startu: modely SE (pouze GS250) mají 17-palcová kola z lehkých slitin, automatické xenonové světlomety a stěrače, LED denní světla, zadní kamera s monitorem vodítka pro parkování, kožené čalounění, dvouzónové ovládání klimatizace, elektricky nastavitelná přední sedadla (10 cest, s nastavením paměti pro sedadlo řidiče) s funkcí topení a větrání. Volant je elektricky nastavitelný pomocí pádlového posuvu a je zde 12-reproduktorový audio systém s přehrávačem CD, DAB, Bluetooth a USB / Aux porty. Luxusní obložení dodává 18 palcových slitin, přední a zadní parkovací senzory, automatické stmívání zpětného zrcátka a satelitní navigační systém HDD s ovladačem Remote Touch Interface. Luxusní třída přidává také nový systém detekce mrtvých bodů integrovaný do vnějších zpětných zrcátek. Sportovní verze F Sport dostanou 19-palcová kola, spoiler na bocích, sportovní nárazníky a přední mřížku s oky, xenonové světlomety s automatickým dálkovým ovládáním a systém adaptivního předního osvětlení, který přizpůsobuje směr paprsku při přiblížení auta ohyby a křižovatky. Uvnitř jsou sportovní pedály a děrovaný kožený sportovní volant a knoflík řazení. Přední sportovní sedačky získávají další funkce nastavení - 16 cest pro řidiče a čtyřsměrnou bederní opěrku. F Sport také disponuje systémem Adaptive Variable Suspension a na modelu 450h systém Lexus Dynamic Handling, který spojuje dynamické zadní řízení, elektrický posilovač řízení, řízené poměry převodových stupňů a integrovaný systém řízení vozidel. Modelové řady Premier mají 18litrové 18palcové hliníkové kolečka a stejný systém bi-xenonových světlometů jako modely F Sport. K dispozici jsou také adaptivní odpružení F Sport a volitelné režimy jízdy.
60%