GS je nejmodernější výkonné vozidlo ve stejné formě jako Mercedes-Benz E-Class nebo BMW řady 5, takže byste očekávali, že bude vynikající, pokud jde o hladký dálniční plavbu, ale zatímco je neuvěřitelně rafinovaný a tichý na palubě, Lexus ve skutečnosti nejezdí tak dobře. To má tendenci se fidget na nerovných silnicích a cítí se mnohem více než byste čekali z velkého salonu japonské značky. Není to nepříjemné, ale jiní soupeři cítí více odpouštějící. Nejlepší modely, včetně modelu GS450h, přicházejí se systémem Adaptive Variable Suspension - automaticky nastaví tlumící sílu na všech čtyřech kolech nezávisle a monitoruje věci, jako otáčky motoru, rychlost a řízení a průběžně upravují tlumiče. Je to okrajově lepší než standardní zavěšení na GS300, ale ne moc a nevyřeší problém "zaneprázdněného" pocitu jízdy. Sofistikované řízení s proměnným poměrem je dobře zatížené, ale docela bez života a nezahrnuje vás do jízdy. To znamená, že všechny modely GS jsou rychlé, ale nikdo se cítí obzvláště zaměřený na zákoutích. Ve skutečnosti je to docela objemné a v ohybech je značná karoserie. Neexistují také vznětové motory v řadě GS, které jsou nadále překvapením, když na tomto trhu, BMW, Audi a Mercedes-Benz, uvažujete o tom, že ostatní vyrábějí více dieselových výkonných salonů než benzín. Zpočátku existovaly GS300 a GS430, a to jak slušně výkonní, i když GS300 vypadá krotká po jízdě GS430 s pohonem V8 s výkonem 279 koní a rychlostí 0-62 km / h za pouhých 6,1 sekundy. V roce 2008 byl GS430 nahrazen nádherným plynulým GS460 - a jak název naznačuje, že je to 4,6-litrový motor s kohoutem 342 koní. To opravdu poskytuje neuvěřitelně snadné zrychlení a je většinou téměř tichý, takže je ideální uvolněný stroj. Problém je ekonomika - je to jen průměr 25,7 m, což není špatné pro 4,6-litrový V8, ale stejně tak rychlé naftové automobily, které jsou mnohem nákladnější. Úsporná milost pro GS je hybridní model ve tvaru modelu GS450h, který byl uveden na trh v roce 2006 a nyní je jediný model, který můžete získat - standardní benzinové motory byly vyřazeny ze sestavy. Při prvním spuštění hybridního motoru nedochází k žádnému hluku a v tichosti se pohybuje pryč. Dokonce i když se benzínová jednotka V6 3,5 litru rozbije, je téměř nemožné detekovat a vynikající izolace znamená, že hluk motoru je minimální. Převodovka CVT v Lexusu je jedna, pokud je to nejlepší a nabízí tak úžasný výkon. Jeho rychlost v rozmezí 0-62 km / h je 5,9 sekund, stačí k překonání většiny horkých poklopů, zatímco zrychlení v záběru je výjimečné, ale je to beznadějný způsob, jakým provádí to, co nejvíce působí. Hybridní systém využívá standardní zážehový motor V6 o objemu 3,5 litru, který vyvíjí 292 koní spolu s elektromotorem s výkonem 197 koní a kroutícím momentem 275 Nm. Benzinový motor a elektromotor mohou pohánět zadní kola současně nebo jako "plný" hybrid, GS může také pracovat v čistě elektrickém režimu. A protože hladiny akumulátorů jsou neustále řízeny prostřednictvím generátoru pohonu motoru, není třeba nabíjet systém z externího zdroje. Výsledkem je úžasně zdokonalený motor, který nabízí úžasné tempo bez námahy. Elektronicky řízený nepřetržitě proměnný převod je dalším zvýrazněním - plynulý systém udržuje lineární zrychlení až po omezovač rychlosti 155 km / h. Není pochyb o tom, že tato technologie funguje, a kromě zvýšení spotřeby paliva jsou výhody. Pro řidiče firemních vozů je GS450h jedním z nejvíce daňově efektivních modelů ve své třídě, zatímco motoristé v Londýně naleznou vozidlo Lexus vyloučené z poplatku za přetížení.
60%