Zatímco nemůžeme chybět konec nebo kvalita použitých materiálů, Lexus nemá takový pocit příležitosti některých německých rivalů. To znamená, že pomlčka je dobře položená, pokud je trochu zaneprázdněná a chromované zadní voliče jí dodávají sportovní pocit. Je to škoda, když vidíte spínače a tlačítka Toyota - ne to, co chcete v autě na této úrovni. Naštěstí jsou ovládací prvky poměrně intuitivní a vše se cítí dobře postavené a bezvadně dokončené. Není to prostě "zvláštní". Většina modelů, jako je sat nav, se dodává jako standard, což je dobrý rys, ale systém není nejlepší v okolí a poměrně fiddly používat. Nebojte se, abyste byli naprogramováni v destinaci tak, aby to nebylo, jako byste se mohli rozhodnout pro pohyb nebo dokonce nastavit v provozu. GS je dodáván také s nasazenými "řízenými" parkovacími senzory, ale toto je málo zavádějící. Není to stejný systém ve větších LS, který pro vás skutečně otáčí volant - místo toho vám dává pokyny, které jsou umístěny na reverzní kameru, varuje před překážkami a navrhuje, jakým způsobem by měl řidič řídit. Vzhledem k tomu, že se jedná o velký salon, očekáváte, že by byl obušek jako kavernózní, ale když je v benzinových modelech velký, je menší v modelu GS450h, neboť se nachází 240 nikl hydridových baterií - přímo nad zadní nápravou hybridního motoru. Oni zabírají 150 litrů a v důsledku toho se sníží na 280 litrů - to je méně než Volkswagen Golf. Nicméně, jedna elegantní funkce je speciální sada zavazadel, navržená tak, aby co nejvíce využila dostupný prostor, i když není levná. Zavazadlový prostor je těžký, ale může být zatížen vzhledem k úzkému tvaru bootlid, i když existuje samozavírací funkce, takže nemusíte zavírat. Zdá se, že baterie také ovlivnily zadní nohy, protože vypadají těsněji, než byste očekávali s ohledem na dlouhý rozvor. Zařízení od uvedení do provozu (duben 2005): Systém GS300 je vybaven systémem Smart Key a systémem spouštění stiskem tlačítka, zvukovým systémem s 10 reproduktory a šestidiskovým CD přehrávačem, elektrickým posilovačem řízení rychlosti, tempomatem, sekvenčním interiérem osvětlení s technologií LED, multifunkční volant s koženým zdobením, pokročilá automatická dvouzónová klimatizace, osmiproudová elektricky nastavitelná přední sedadla, systém upozornění na tlak v pneumatikách, systém Adaptive Front-lighting, 17palcová kola z lehkých slitin, Bluetooth a osmipalcový dotykový displej. Modely GS300 SE přinášejí satelitní navigační systém Lexus DVD s monitorem zadního pohledu a parkovacími čidly s řízeným řízením, koženým čalouněním a doplňkovým nastavením bederního kloubu plus funkcemi topení a větrání předních sedadel. GS300 SE-L přichází s elektrickým sklopným / sklopným střešním oknem, 18-palcovými hliníkovými koly a hi-fi systémem Mark Levinson s 14 reproduktory. Standardní funkce GS430 zahrnují Adaptivní tempomat s předběžnou nárazovou ochranou a volant z dřevěného a koženého materiálu. Modely GS 430 jsou vybaveny systémem Variable Gear Ratio Steering (VGRS) a multimediální sadu, která obsahuje 14-reproduktorový systém Mark Levinson, satelitní navigaci s dynamickým naváděním trasy, připojení Bluetooth a šesti-DVD autochanger. GS 450h je vybaven rozsáhlým rozsahem technologicky vyspělého vybavení, jehož cílem je zjednodušit a zkvalitnit život na palubě. Jedná se o přístup Smart Key, sekvenční osvětlení interiéru jako řidič nebo cestující vstoupí nebo opustí vozidlo, spouští startování motoru a parkovací senzory citlivé na řízení. K dispozici je také jediný plně elektricky ovládaný klimatizační systém ve svém segmentu, který snižuje dopad na spotřebu paliva a výkonnost ve srovnání s běžnými systémy. V kabině zůstává přístrojová deska jasně viditelná ve všech světelných podmínkách díky novému elektronickému chromátovacímu zařízení (ECD). S pomocí světelného senzoru ve vysoko namontovaném brzdovém světle se měří úroveň okolního světla a odpovídajícím způsobem se upravuje jas přístroje nástrojů Optitron.
60%