Na rozdíl od jiných hatchbacků Premium nejsou v řadě Lexus žádné běžné benzinové nebo naftové motory - jen hybrid CT 200h. Systém Lexus Hybrid Drive kombinuje 1,8-litrový čtyřválcový čtyřtaktní motor VVT-i, který vyvinul 98PS s elektrickým motorem, aby poskytl systém, který má celkem 134 koní. Elektromotor pracuje v kombinaci s benzínovým motorem, aby zvýšil akceleraci nebo může skutečně napájet auto sám, když je v režimu EV. Při nízkých rychlostech poskytuje elektromotor CT 200h obrovskou výhodu oproti klasicky poháněným vozům. To má 207Nm točivého momentu a to je k dispozici od nulových otáček za minutu, takže výkon z klidového stavu je neuvěřitelně rychlý a bez námahy. Ve městě dělá Lexus pocit rychlosti a je skvělý pro přilévání do a z provozu. Vyplatí se také velmi rafinované poplatky, díky tomu, že motor je namontován na čtyřbodovém závěsném systému, s gumou, která je určena pro držáky optimalizované pro potlačení hluku a vibrací. Na jasnějších silnicích CT 200h není tak působivý. Vypadá to docela dobře na papíře s časem 10,3 sekundy, ale není to příjemné nebo příjemné auto k řízení. Řízení je velmi umělé a postrádá jakýkoli pocit, zatímco hybridní systém se zdá být pomalý a nereaguje při vyšších rychlostech. Na dálnici to může dělat dlouhou a vyčerpanou záležitost, i když máte nohu na podlaze. Pomáhá to s převodovkou CVT, která zřejmě vypouští hodně síly. To také znamená, že každé zrychlení je splněno s neustálými vysokými otáčkami motoru spolu s velkým množstvím šumu. Není to ani příjemný zvuk, a ne to, co byste očekávali od údajně "luxusního" hatchbacku. Tato jízda není nic, co by bylo možno napsat domů, a obzvláště bojuje na drsných silnicích, které jsou ve Velké Británii příliš běžné. K dispozici je verze F Sport, která má výkonové tlumiče, které jsou navrženy tak, aby pohlcovaly vibrace karoserie, poskytují lineární řízení a zlepšují jízdní pohodlí (je to také volba pro SE-L). To činí CT 200h pohodlnějším, ale stále není zvláště dobré řídit a zatímco řízení má větší váhu, sotva se cítíte. Samozřejmě je to ekonomika 68,9 m, která opravdu vyniká spolu s emisemi CO2 jen 94 g / km. To znamená, že CT 200h je volně zdanitelný a levný i pro řidiče firemních vozidel. Je také osvobozen od poplatku za přetížení v centru Londýna.
60%