Nelze popřít, že interiér modelu CT 200h je dobře vybudován, ale není to zvlášť moderní, což je překvapení vzhledem k špičkové technologii, která ovládá CT 200h. Design je docela zapomenutý a je tu málo, co vás upoutá pozornost. Malá kovová páka řadící páky je příjemný dotek, stejně jako kožený volant, ale kromě toho je to docela hubené. Lexus říká, že interiéry v luxusu s prvky, jako jsou elektrická okna, která zpomalují posledních několik milimetrů, aby se minimalizoval zvuk zavírání. Díky tomu je skutečnost, že má ruční parkovací brzdu spíše než elektrickou verzi, a to dokonce více zneklidňující. Kromě toho je CT 200h velmi tichý na cestách a je tu dobrá zdokonalení, ale není to okázale lepší než ostatní hatchback s touto velikostí. Existuje však spousta místa a také dobrá jízdní poloha. Další pozitivní jsou působivé cíle - CT 200h se cítí jako vysoce kvalitní produkt, ale bohužel mu chybí sofistikovanost a styl ve srovnání s jinými prémiovými hatchbacky, jako je nejnovější Audi A3. Malé detaily, jako je datovaná kontrola klimatizace (která vypadá, že pochází přímo z 90. let) a neohrabaný informační systém jsou dalšími důkazy. Ten používá podivnou "myš" namontovanou (to je součást satelitní navigačního systému standardně vybaveného modely SE-L Premier), na centrálním stohu, který vypadá objemně, zatímco navigace v systému na centrálním displeji je nepříjemná. Ovládání myši, když jste na drsných a nerovných cestách, je také frustrující. Místnost zavazadlového prostoru byla často problémem s hybridními vozidly, které byly zachyceny bateriemi, ale s CT 200h nejsou takové problémy. Hybridní baterie, která se nachází pod nízkou podlahou boty, má 375 litrů - víc než BMW řady 1 - při sklopení zadních sedadel to zvýší na 985 litrů. (2011): SE-I je základní výbava a je vybavena 16palcovými hliníkovými koly, dvouzónovou regulací klimatu, stěračovými senzory, aktivním brzdovým světlem , spuštění tlačítka, přední mlhové světlomety, denní světla LED, zadní sklo pro soukromí, port USB a Bluetooth. SE-L dodává kožené čalounění, vyhřívané přední sedadla, přední a zadní parkovací senzory a tempomat. F-Sport dodává aerodynamické přední a zadní nárazníky, boční bočnice, hlubší zadní spoiler, 17palcové hliníkové kolečka s tmavou povrchovou úpravou, hliníkové pedály, šoupátka, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče, černé kožené čalounění F-Sport, automatické stmívání zpětných zrcátek, automatické stmívání zpětného zrcátka s parkovacím monitorem, volant F-Sport a systém bočních klapek. Modely SE-L Premier získají LED světlomety, inteligentní vstup a start, nastavování sedadel elektrických jezdců, audiosystém Mark Levinson s 13 reproduktory, satelitní navigaci HDD, dálkové ovládání dotykem a kameru se zadním výhledem.
60%