To, co se velmi rychle projevuje, je, že díky vynikající kvalitě jízdy a pohodlným sedadlům je sport, který je bezbolestný, aby trávil čas. Ve městě má řidičská pozice velmi ve vaší prospěch a poskytuje skvělý výhled na střechy automobily kolem sebe - a výrazně vyšší než konkurenční Němci. Viditelnost je velmi dobrá, s osvěžujícími štíhlými a nenápadnými pilíři čelního skla. Parkovací kamery a velká vnější zpětná zrcátka, kombinovaná s krabicovým tvarem, umožňují snadné parkování volného sportu. Řízení je světlo také při nízkých rychlostech, ale není tu absolutně žádná nejasnost, takže je závit přes pevné mezery je hezké a jednoduché. Model Supercharged byl nejsnadněji oblíben vďaka 515-násobnému posunu a epické zvukové stopě, ale ve Velké Británii je těžké ospravedlnit kvůli jeho ohromné chuti k benzínu. Ale pro ty, kteří dokážou provozovat benzin, budou ošetřeni na skutečně rychlý a schopný SUV, který na náročných silnicích skutečně připadá značně méně než jeho objem 2100kg. Rychle zrychluje a za 5,5 sekundy zrychluje z nuly o 62 km / h. Vysoká rychlost je brilantní a brzdění je mimo výčitky - zatímco pro ty, kteří potřebují zajíci po B-silnicích, budete mít přesné, dobře vyvážené řízení, uklidňující manipulaci a pocit, že to půjde tam, kam to ukážete. Velmi rychle. Dynamicky je sport první. Závěs je tužší než předtím a rotuje se do rohů s velice malým rolí a příkladným ovládáním těla. Je to všechno o plynulosti reakce, ať už je to řízení, zavěšení nebo brzdy, a cítí se jako skvěle upravené a komunikativní auto řídit. Je to tak sportovní jako Cayenne? Ne, ale je to více než stejně schopné. Je to stejný příběh s naftovým modelem, jen s méně dramaturgií. Ale je to daleko od toho, aby se na silnici dostalo a stále dokáže vytvořit rychlost a hybnost, a to jak bez námahy, tak rychle. Spotřeba paliva je hlavním důvodem, proč jde o motorovou naftu - počítač hlásil 25mpg na naší smíšené trase. Srovnejte to s mladými dospívajícími, když jsme se dostali z Superchargedu, jelikož jsme byli jisti podobným způsobem, a nebudete potřebovat mnoho přesvědčení, aby jste šli dolů na vznětovou trasu. Na dálnici bude snadno průměr 32 m. Jakmile je Sport dosažen na cestě, nikdy byste neměli zapomenout, že je to Land Rover v srdci - a společnost vám to nenechá zapomenout. To znamená, že je to neporovnatelné off-road. Můžete je nechat v režimu Auto a jelikož cesta bude náročnější, tím více zasahují a kompenzují elektronické systémy Sportu. Systém All Terrain Response přenáší točivý moment na kolo s nejvyšší trakcí, což umožňuje vozidlu pokračovat v pohybu, i když se otáčejí tři kola. Pak je vzduchové zavěšení s obrovským množstvím jízdy, které pod centrálním řízením upadnou do nejhlubších kolejí, aby udržely kontakt se zemí. Stejně tak působivá je i jeho schopnost vylézt nejstrmější, nejkluzivnější přechody. V podstatě jako řidič, vysadíte škrticí klapku a elektronika vás vytáhne. Chystáte se dolů na druhou stranu, vyjměte nohy a nechte nejnovější verzi programu Hill Descent Control, aby vás dali dolů, aniž byste museli dělat něco jiného, než jen řídit.
100%