100%
Obsah
Řidičské dojmy
To, co se velmi rychle projevuje, je, že díky vynikající kvalitě jízdy a pohodlným sedadlům je sport, který je bezbolestný, aby trávil čas. Ve městě má řidičská pozice velmi ve vaší prospěch a poskytuje skvělý výhled na střechy automobily kolem sebe - a výrazně vyšší než konkurenční Němci. Viditelnost je velmi dobrá, s osvěžujícími štíhlými a nenápadnými pilíři čelního skla. Parkovací kamery a velká vnější zpětná zrcátka, kombinovaná s krabicovým tvarem, umožňují snadné parkování volného sportu…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Sofistikovaná vnitřní architektura Sportu je sdílena s vozy Evoque a Range Rover. Ovšem sportovní pozice ve vozidle, která se podobá vozu, je utažena někde mezi radikálněji sklopeným předním sedadlem značky Evoque a vznešenou nadvládou špičkového Range Roveru. A funguje to proto, že je stále dost velí, abyste měli s vozidly Transit, což je pozitivní prodejní místo s těmito auty, oční kouli do očí. Interiér je triumfem designu. Dokáže řidiče pociťovat výjimečnost díky použití vysoce kvalitních materiálů a skvělého odhadu barev a odstínů. Je uložena na zařízení a velká část řídicí sady je seskupena ve středové konzole, umístěné kolem dvou oblastí - velkého středového dotykového displeje pro gadgety a středového otočného knoflíku pro převodovku. Pracuje dobře a je logicky rozloženo, jakmile to všechno zvládnete. Pouze tlačítko Start motoru namontované vysoko na palubní desce a elektrická okna, která se zapíná na dveřích, se zdaleka nezobrazují. A - radost - má tradiční řadicí páku. Pokud jde o elektronický přístrojový balíček, budete ho milovat, nebo ho nenávidíte - ale nedá se popřít, že je užitečné pro zobrazení vitálních funkcí sportu v různých režimech pohonu. Kapacita zavazadlového prostoru je 784 litrů (méně než 958 litrů starého modelu), ale naopak jsou mnohem více nohou a hloubkou v zadní části. Volba £ 1500 z dvojice elektricky ovládaných zadních sedadel namontovaných v kufru přináší celkem až sedm. To je opravdu velký skok kupředu.
Recenze automobilu
Od svého uvedení v roce 2005 byl Range Rover Sport úspěšný pro Land Rover. Až do příchodu vstupní úrovně Evoque v roce 2011 byl Sport velkým prodávajícím Land Roveru, který je pro obyvatele města mnohem oblíbenější než jejich bratranci. Jako přístupnější vstupní bod do jednoho z nejsilibičtějších zkušeností s jízdou v životě je nyní součástí rodiny rodiny Land Rover. Pro tento model druhé generace prošel zásadní radikální úpravou. A termín "radikální" nepoužíváme lehce. 2013 Range…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Větší a úspornější než starý model. Skvělé jezdit po silnici, ale s typickými schopnostmi Land Rover off road. Fantastická trakce a schopnost za nejhorších podmínek.
- Drahé, zvláště pokud si to vyberete. Žádné náhradní kolo na sedmimístném provedení.
100%
Land Rover Range Rover Sport na prodej
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 130 000 km
- Cena
- 289 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 179 261 km
- Cena
- 349 900 Kč
- Vyrobeno
- 2018
- Tachometr
- 200 km
- Cena
- 3 500 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 177 000 km
- Cena
- 179 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 195 353 km
- Cena
- 258 999 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 236 016 km
- Cena
- 199 900 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 120 999 km
- Cena
- 990 000 Kč
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 174 792 km
- Cena
- 595 000 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 177 796 km
- Cena
- 550 000 Kč
- Vyrobeno
- 2017
- Tachometr
- 206 818 km
- Cena
- 550 000 Kč