Evoque Cabrio je k dispozici buď s benzinovým nebo vznětovým motorem - pouze ti, kteří pokrývají nízké kilometry, budou chtít 2.0 Si4. Čtyřválcový benzín má výkon 240 koní a dobře funguje s nízkým hlukem a plynulým příkonem, ale jeho reklama 32,8 mph není pro měkký vrchol zvlášť efektivní. Dokonce i BMW 430i Cabrio - s 252PS - bude vyšší než 40mpg. TD4 s objemem 2,0 litru je motorem, který nejvíce kupují, a s výkonem 180 koní má více než dostatečný výkon pro váš průměrný přejezdový řidič. Sprintu s rychlostí 0-62 km / h trvá méně než 10 sekund a při 340 Nm točivého momentu je spousta nízkých rychlostních stupňů pro spojení s dálnicemi nebo procházení z rušných křižovatek. Navzdory vážení téměř o půl tuny více, než je Evoque s cílovou deskou, kabriolet dobře zachází, s nízkým těžištěm, který zabraňuje tomu, aby se otáčela kolem rohů nebo těžce se otáčela nad otvory potrubí nebo rychlými nárazy. Je pravda, že při těžkém brzdění je váha trochu zjevnější, ale jen málo řidičů si opravdu všimne rozdílu mezi těmito dvěma vozy. V automatické převodovce jsou věci trochu zkažené. Devětrychlostní box funguje z velké části s hladkými změnami, ale je náchylný k několika dychtivým okamžikům se změnami hore a dolu. Rovněž se potýká s rušnými městskými cestami a semaforovými značkami, přičemž řidič musí čekat dvě nebo tři sekundy, než se převodovka přepne z parku na první. To znamená, že potenciál potlačit ostatní jezdci je vysoký, když se zastavíte na světlech, zapojíte se do parku a poté vyčkáte na věk poté, co jste si vybrali první, protože převodovka zvažuje další pohyb. Evoque se vyplatí, pokud jde o parkování. Všechny modely mají jako standardní zadní kameru, ale obrovské čelní sklo a široké vnější zpětná zrcátka poskytují vynikající všestrannou viditelnost. Modely v provedení HSE Dynamic Lux obdrží také parkovací asistent, který poskytuje pomoc při řízení pro paralelní a parkování na zátoce. Jako Land Rover získává Evoque Convertible plnou angličtinu, pokud jde o off-road tech. Ačkoli se někdy někdy odváží z asfaltu, můžete optimalizovat motor, převodovku a převodovky, aby se vypořádali s mokrou trávou, štěrkem, sněhem nebo těžkým blátem. Tam je také wade snímání pro přechod proudů a kopce slušné ovládání k řešení strmější terénní kopce. Pohon všech kol je také standardní v celém rozsahu.
60%