Při uvedení na trh je Evoque Convertible omezena na úrovně HSE, což znamená, že počáteční ceny jsou vysoké. Na straně plus získáte spoustu vybavení jako standard, s xenonovými světly, 20palcovými hliníkovými koly, navigací a plným koženým obložením. Kabriolet také získá ochranný mechanismus proti převrácení, se dvěma hliníkovými tyčemi, které vyskočí, aby ochránily cestující v případě nehody. Střecha je celok elektrická a trvá zhruba 20 sekund, než se spustí nebo zvedne. Ovládání systému je snadné, když stisknete spínač, avšak zvuková izolace není příliš dobrá, s velkým množstvím šumu do kabiny se střechou na místě. Hluk větru a silnice jsou také vysoké na dálnici. Se střechou dolů je Evoque příjemným místem, kde můžete strávit slunečný den, ale po překročení rychlosti 40 km / hod se věci zhoršují - zejména v zádech. Větrný deflektor je k dispozici jako volitelná výbava, která zlepšuje věci okrajově, ale nedochází k překrývání skutečnosti, že Evoqueovo vysoké a široké tělo se cítí špatně přizpůsobené své roli soft-top. Sedadla vpředu jsou pohodlná, s 12-cestným elektrickým nastavením a spoustou místa hlavy a ramen. Věci jsou v zádech trochu více stísněné, což znamená, že vysokí cestující by mohli při dlouhých cestách cítit nepříjemně. Světlá výška je omezena také střechou na místě, což dává vozu Evoque Cabrio 2 + 2 pocit, spíše než originální čtyřmístný. Boty byly vyříznuty tak, aby vyhovovaly sklápěcí střeše a nabízejí jen 251 litrů, v porovnání s hliníkovým nástavcem 420. Získání jakéhokoliv objemu do obuvi je prakticky nemožné díky úzkému otevření a zadní sedadla nelze sklopit ačkoli lyžařský poklop je k dispozici jako zaplacená volba. Land Rover je zábavní možnosti jsou mnohem lepší než oni byli v časném Evoque. Kabriolet získává jasný a barevný dotykový displej s úhlopříčkou 10,2 palce, který je opatřen povlakem obrazovky, který usnadňuje čtení na přímém slunečním světle, když je střecha dolů. Navíc je standardně vybavena navigace spolu s integrací handsfree smartphone. Standardní výbava: HSE Dynamic je dodáván s hliníkovými koly o průměru 20 palců, xenonové světlomety s LED podpisem a powerwash, černé kapoty, přední mlhové světlomety, kožené sedačky s 12-cestným elektrickým nastavením vpředu, ochrana proti klimatickým podmínkám, vnitřní osvětlení interiéru, automatické dálkové světlo, navigace InControl Touch Pro, 10,2-palcová dotyková obrazovka a asistence v terénu s režimy jízdy na blátě, sněhu, štěrk nebo písek, decentní ovládání kopce, snímání brodením. HSE Dynamic Lux přináší vstup bez klíče, deflektor větru, lyžařský poklop se středovou opěrkou zadních sedadel, prostorový kamerový systém s pomocným vlekem, parkovací asistent s paralelním parkováním, parkovací východ a kolmý park, rozpoznání dopravních značek, monitorování mrtvých bodů a asistence jízdního pruhu.
60%