Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Land Rover

Recenze a test Land Rover Freelander 2 2006 - 2015

Recenze automobilů Recenze Land Rover Recenze Land Rover Freelander 2 2006 - 2015

60% Land Rover Freelander 2 2006 - 2015

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (24)

Řidičské dojmy

Na venkovských silnicích se Freelanderova vysoká pozemní vůz a dlouhá cesta zastavují, aby pokročily poněkud narůstá, ale na dálnicích je většinou klidná a uvolněná. Něco jako Volvo XC60 se může cítit spíše jako čerpané pravidelné auto než Freelander, který zůstává 4x4. Na rychlých silnicích A a silnicích s dvojitými vozovkami se motor opravdu zklidňuje, překvapivě se vyskytuje nedostatek hluku větru a silnice a kombinace nečekaného zdokonalení a velkého pohledu činí z auta příjemné místo. Až se do toho naučíte, může být auto překonáno překvapivě lehkou jízdou a bude řídit a jít tam, kde chcete, s větší přesností, než byste čekali, ačkoli řízení samo o sobě je lehké a inertní a věc se valí dobře obchod. Při rychlostech mimo dálnici je 2,2 litrová nafta o objemu 160 koní a trochu hnusná a cítí se trochu bezvadně v nižších převodových stupních, dokud nechcete otáčet, když se objeví neočekávané rezervy točivého momentu - rychle se získává hybnost v nižších převodech přesného, ​​ale nevýrazného šestistupňová převodovka. Dieselové motory o objemu 2,2 litru jsou poměrně ekonomické a mají průměrný objem 37,7 mbar a benzinový motor má tvar 3,2-litrového šestistupňového motoru s výkonem 233 k, ale není to překvapením, že je to vzácné místo, pravděpodobně něco společného s jeho hrozným 25,2 mpg spotřeba paliva. Na začátku roku 2009 byla vypuštěna nová zastávka / startová verze 2,2 naftového motoru - odhalil CO2 TD4_e, který snižuje emise CO2 z 194g / km na 179g / km, zatímco účinnost paliva se zlepšuje z 37,7 mpg na 41,3 mpg. Ještě je dobré řídit a vystupovat stejně silně jako standardní model 2.2 TD4 s dobrou nízkou sestupou. Velké změny Freelanderu 2 přinesly koncem roku 2010, kdy mu byl přidán midlife facelift. Zvenku jsou změny poměrně jemné - je zde nová mřížka, nárazníky a vylepšená světla spolu s některými novými barvami barvy, ale je pod kapotou, kde se věci opravdu rozvinuly. 3,2 litrový benzín byl propuštěn, zatímco nový 2,2-litrový diesel byl představen, nahrazovat starý model 160 hp. Nová motorová nafta o objemu 2,2 l je dodávána ve dvou různých výkonech - verze 150 koní, která je modelem TD4 a verzí 190 k, která je označena jako model SD4. Obě motory produkují o 20Nm více točivého momentu než odchozí model, čímž se zvyšuje na podstatný výkon 420Nm. Tento nový motor je Euro V kompatibilní a čistší než předchozí 2,2-litrový diesel. Emise CO2 z automatického modelu 150 koní jsou nyní 165 g / km, zatímco 190 koní je 185 g / km. Spotřeba pohonných hmot pro manuál 150 hp se také zlepšila a nyní nám působí impozantní 45,6 mph. Land Rover pracoval na tom, aby byl nový vznětový tichý, což je patrné při startu a při jemném jízdě, ale může to být ještě hlučné při tvrdé akceleraci, spíše v automatických verzích. Ale je to jasné, pomáhá extra točivým momentem, který umožňuje snadné zrychlení v rychlosti. Automatický pouze SD4 (to je verze 190 koní, pokud jste nevěnovali pozornost) je působivě rychlý a bude šprintovat z 0-60 km / h za pouhých 8,7 sekundy. Ale možná nejdůležitějším modelem v "nové" řadě Freelander 2 je eD4. Jedná se o verzi s pohonem dvou kol - poprvé, kdy model Land Rover vyrobil model jiného než 4x4 - a jako výsledek je to také nejúčinnější Land Rover, který byl kdy postaven. S 2WD verzemi kompaktních SUV, které nyní tvoří čtvrtinu všech prodejů, není žádným překvapením, že společnost Land Rover se rozhodla představit model eD4. Celkové čísla představují emise CO2 jen 158 g / km (pod úrovní kritické úrovně 160 g / km pro podnikatele) a impozantní spotřeba paliva 47,2 m / s. Land Rover říká, že volba pohonu předních kol eD4 je "bez kompromisu" nad standardním 4x4 modelem. To je do jisté míry pravé, protože má stejnou brzděnou tažnou hmotnost 2000 kg a cítí se velmi podobně na silnici při každodenní jízdě. Dodává se s verzí motoru o objemu 2,2 litru s výkonem 150 koní a je také silný a pomáhá tím, že pohání pouze dvě kola než čtyři. Off road je překvapivě dobré pro 2WD. Kvůli mechanickým změnám musel Land Rover modifikovat software. Systém řízení skluzu (SCS) byl optimalizován tak, aby odpovídal systému pohonu předních kol a software pro kontrolu stability (SCS) byl také znovu nastaven tak, aby odpovídal snížení hmotnosti. Na dokonce poměrně tvrdém terénu se dobře vypořádá, i když je to měkký písek nebo husté bahno v porovnání s verzí 4x4. Pokud však zřídkakdy podnikáte vážně mimo terén, zřídka znáte rozdíl. Systém Stop / Start, který se dodává jako standardní na ručních modelech s dieselovým pohonem, byl také vylepšen, aby se znovu spustil rychleji a plynuleji než dříve.

Land Rover Freelander 2 2006 - 2015

Interiér

Interiér vozu Freelander 2 nemusí být tak stylový ani modernější jako ostatní 4x4, ale velké knoflíky a tvrdě vyhlížející plasty mají robustní terénní image Land Rovers. Ovládací prvky jsou všechny snadno použitelné a systém satnav (který je dodáván jako standardní modely s vyššími specifikacemi) je dotyková obrazovka, která je přímočaře ovladatelná. Nejde však o nejlepší navigační systém, zatímco stereo vypadá také trochu pozdě. Kvalita je dobrá a cítí se jako prémiový produkt uvnitř s pevným…

Pokračovat ve čtení interiéru

Land Rover Freelander 2 2006 - 2015

Recenze automobilu

Freelander 2 v roce 2006 je velkým zlepšením na originálním Freelandu, srovnání mezi těmito dvěma je jako křída a sýr. Land Rover se vyjádřil k kritice původního modelu, který vytvořil skvělý kompaktní 4x4, který je kompaktní na silnici, ale přesto je schopný off-road, jak byste očekávali od Land Roveru. To je na pokročilém inteligentním systému 4x4, který optimalizuje trakci a úsporu paliva spolu s jedinečným Land Roverovým systémem vytáčení terénní reakce. Je to v kabině, kde jsou…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015

Závěrečné hodnocení

  • Větší než originální Freelander. 2.2-litrový dieselový vačkový pohon. Neuvěřitelně dobrý terén. Robustní interiér. Vyšší spotřebu paliva od roku 2011 bez modelu zadních dveří.

  • Ne tak ostrý na silnici jako ostatní 4x4. Vysoký počet automatických převodovek, selhání rozvaděče a poruchy vačkového hřídele na 2,2 nafty. Epidemie selhání zadní diff.

60%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Prosím jaké motory se dávaly do Nissanu xtr 2008-11 automat dekuji Karban“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2382 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1346 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 890 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 843 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 707 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2382
    • Škoda Fabia 1346
    • Volkswagen Golf 890
    • Volkswagen Passat 843
    • Škoda Superb 707
    • Ford Focus 507
    • Hyundai i30 470
    • Volkswagen Touran 446
    • Škoda Kodiaq 361
    • Hyundai Tucson 344
    • Škoda Octavia III 338
    • Škoda Karoq 336
    • Kia Cee´d 333
    • Volkswagen Tiguan 330
    • BMW Řada 3 297
    • Renault Mégane 295
    • Ford Transit 291
    • Škoda Rapid 291
    • Ford Mondeo 290
    • Opel Astra 280
    • Škoda Scala 277
    • Dacia Duster 255
    • Škoda Yeti 238
    • Kia Sportage 238

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7714
    • Volkswagen 4075
    • Ford 2475
    • Peugeot 1718
    • Hyundai 1537
    • Renault 1371
    • Opel 1233
    • Citroën 1217
    • BMW 1098
    • Mercedes-Benz 993
    • Kia 932
    • Audi 888

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing