Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Land Rover

Recenze a test Land Rover Freelander 2 2006 - 2015

Recenze automobilů Recenze Land Rover Recenze Land Rover Freelander 2 2006 - 2015

60% Land Rover Freelander 2 2006 - 2015

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (24)

Řidičské dojmy

Na venkovských silnicích se Freelanderova vysoká pozemní vůz a dlouhá cesta zastavují, aby pokročily poněkud narůstá, ale na dálnicích je většinou klidná a uvolněná. Něco jako Volvo XC60 se může cítit spíše jako čerpané pravidelné auto než Freelander, který zůstává 4x4. Na rychlých silnicích A a silnicích s dvojitými vozovkami se motor opravdu zklidňuje, překvapivě se vyskytuje nedostatek hluku větru a silnice a kombinace nečekaného zdokonalení a velkého pohledu činí z auta příjemné místo. Až se do toho naučíte, může být auto překonáno překvapivě lehkou jízdou a bude řídit a jít tam, kde chcete, s větší přesností, než byste čekali, ačkoli řízení samo o sobě je lehké a inertní a věc se valí dobře obchod. Při rychlostech mimo dálnici je 2,2 litrová nafta o objemu 160 koní a trochu hnusná a cítí se trochu bezvadně v nižších převodových stupních, dokud nechcete otáčet, když se objeví neočekávané rezervy točivého momentu - rychle se získává hybnost v nižších převodech přesného, ​​ale nevýrazného šestistupňová převodovka. Dieselové motory o objemu 2,2 litru jsou poměrně ekonomické a mají průměrný objem 37,7 mbar a benzinový motor má tvar 3,2-litrového šestistupňového motoru s výkonem 233 k, ale není to překvapením, že je to vzácné místo, pravděpodobně něco společného s jeho hrozným 25,2 mpg spotřeba paliva. Na začátku roku 2009 byla vypuštěna nová zastávka / startová verze 2,2 naftového motoru - odhalil CO2 TD4_e, který snižuje emise CO2 z 194g / km na 179g / km, zatímco účinnost paliva se zlepšuje z 37,7 mpg na 41,3 mpg. Ještě je dobré řídit a vystupovat stejně silně jako standardní model 2.2 TD4 s dobrou nízkou sestupou. Velké změny Freelanderu 2 přinesly koncem roku 2010, kdy mu byl přidán midlife facelift. Zvenku jsou změny poměrně jemné - je zde nová mřížka, nárazníky a vylepšená světla spolu s některými novými barvami barvy, ale je pod kapotou, kde se věci opravdu rozvinuly. 3,2 litrový benzín byl propuštěn, zatímco nový 2,2-litrový diesel byl představen, nahrazovat starý model 160 hp. Nová motorová nafta o objemu 2,2 l je dodávána ve dvou různých výkonech - verze 150 koní, která je modelem TD4 a verzí 190 k, která je označena jako model SD4. Obě motory produkují o 20Nm více točivého momentu než odchozí model, čímž se zvyšuje na podstatný výkon 420Nm. Tento nový motor je Euro V kompatibilní a čistší než předchozí 2,2-litrový diesel. Emise CO2 z automatického modelu 150 koní jsou nyní 165 g / km, zatímco 190 koní je 185 g / km. Spotřeba pohonných hmot pro manuál 150 hp se také zlepšila a nyní nám působí impozantní 45,6 mph. Land Rover pracoval na tom, aby byl nový vznětový tichý, což je patrné při startu a při jemném jízdě, ale může to být ještě hlučné při tvrdé akceleraci, spíše v automatických verzích. Ale je to jasné, pomáhá extra točivým momentem, který umožňuje snadné zrychlení v rychlosti. Automatický pouze SD4 (to je verze 190 koní, pokud jste nevěnovali pozornost) je působivě rychlý a bude šprintovat z 0-60 km / h za pouhých 8,7 sekundy. Ale možná nejdůležitějším modelem v "nové" řadě Freelander 2 je eD4. Jedná se o verzi s pohonem dvou kol - poprvé, kdy model Land Rover vyrobil model jiného než 4x4 - a jako výsledek je to také nejúčinnější Land Rover, který byl kdy postaven. S 2WD verzemi kompaktních SUV, které nyní tvoří čtvrtinu všech prodejů, není žádným překvapením, že společnost Land Rover se rozhodla představit model eD4. Celkové čísla představují emise CO2 jen 158 g / km (pod úrovní kritické úrovně 160 g / km pro podnikatele) a impozantní spotřeba paliva 47,2 m / s. Land Rover říká, že volba pohonu předních kol eD4 je "bez kompromisu" nad standardním 4x4 modelem. To je do jisté míry pravé, protože má stejnou brzděnou tažnou hmotnost 2000 kg a cítí se velmi podobně na silnici při každodenní jízdě. Dodává se s verzí motoru o objemu 2,2 litru s výkonem 150 koní a je také silný a pomáhá tím, že pohání pouze dvě kola než čtyři. Off road je překvapivě dobré pro 2WD. Kvůli mechanickým změnám musel Land Rover modifikovat software. Systém řízení skluzu (SCS) byl optimalizován tak, aby odpovídal systému pohonu předních kol a software pro kontrolu stability (SCS) byl také znovu nastaven tak, aby odpovídal snížení hmotnosti. Na dokonce poměrně tvrdém terénu se dobře vypořádá, i když je to měkký písek nebo husté bahno v porovnání s verzí 4x4. Pokud však zřídkakdy podnikáte vážně mimo terén, zřídka znáte rozdíl. Systém Stop / Start, který se dodává jako standardní na ručních modelech s dieselovým pohonem, byl také vylepšen, aby se znovu spustil rychleji a plynuleji než dříve.

Land Rover Freelander 2 2006 - 2015

Interiér

Interiér vozu Freelander 2 nemusí být tak stylový ani modernější jako ostatní 4x4, ale velké knoflíky a tvrdě vyhlížející plasty mají robustní terénní image Land Rovers. Ovládací prvky jsou všechny snadno použitelné a systém satnav (který je dodáván jako standardní modely s vyššími specifikacemi) je dotyková obrazovka, která je přímočaře ovladatelná. Nejde však o nejlepší navigační systém, zatímco stereo vypadá také trochu pozdě. Kvalita je dobrá a cítí se jako prémiový produkt uvnitř s pevným…

Pokračovat ve čtení interiéru

Land Rover Freelander 2 2006 - 2015

Recenze automobilu

Freelander 2 v roce 2006 je velkým zlepšením na originálním Freelandu, srovnání mezi těmito dvěma je jako křída a sýr. Land Rover se vyjádřil k kritice původního modelu, který vytvořil skvělý kompaktní 4x4, který je kompaktní na silnici, ale přesto je schopný off-road, jak byste očekávali od Land Roveru. To je na pokročilém inteligentním systému 4x4, který optimalizuje trakci a úsporu paliva spolu s jedinečným Land Roverovým systémem vytáčení terénní reakce. Je to v kabině, kde jsou…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015
  • Land Rover Freelander 2 2006 - 2015

Závěrečné hodnocení

  • Větší než originální Freelander. 2.2-litrový dieselový vačkový pohon. Neuvěřitelně dobrý terén. Robustní interiér. Vyšší spotřebu paliva od roku 2011 bez modelu zadních dveří.

  • Ne tak ostrý na silnici jako ostatní 4x4. Vysoký počet automatických převodovek, selhání rozvaděče a poruchy vačkového hřídele na 2,2 nafty. Epidemie selhání zadní diff.

60%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobrý den ,chci prodat auto,Octavie2 2006,najeto 246 000 km..po technicke strance dobrý stav.ale na karoserii sem tam oděrky a u dveri ridice trosku rez..muzete mi poradit za kolik se prodavaji tyhle auta?“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2324 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1338 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 852 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 799 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 716 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2324
    • Škoda Fabia 1338
    • Volkswagen Golf 852
    • Volkswagen Passat 799
    • Škoda Superb 716
    • Ford Focus 491
    • Hyundai i30 464
    • Volkswagen Touran 435
    • Škoda Kodiaq 370
    • Škoda Karoq 348
    • Hyundai Tucson 326
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Kia Cee´d 320
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 292
    • Škoda Rapid 289
    • Ford Transit 285
    • Opel Astra 285
    • Ford Mondeo 283
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 267
    • Dacia Duster 252
    • Kia Sportage 241
    • Peugeot 308 240

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7517
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1715
    • Hyundai 1489
    • Renault 1350
    • Citroën 1210
    • Opel 1204
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 908
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing