60%
Obsah
Řidičské dojmy
Na venkovských silnicích se Freelanderova vysoká pozemní vůz a dlouhá cesta zastavují, aby pokročily poněkud narůstá, ale na dálnicích je většinou klidná a uvolněná. Něco jako Volvo XC60 se může cítit spíše jako čerpané pravidelné auto než Freelander, který zůstává 4x4. Na rychlých silnicích A a silnicích s dvojitými vozovkami se motor opravdu zklidňuje, překvapivě se vyskytuje nedostatek hluku větru a silnice a kombinace nečekaného zdokonalení a velkého pohledu činí z auta příjemné místo. Až…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Interiér vozu Freelander 2 nemusí být tak stylový ani modernější jako ostatní 4x4, ale velké knoflíky a tvrdě vyhlížející plasty mají robustní terénní image Land Rovers. Ovládací prvky jsou všechny snadno použitelné a systém satnav (který je dodáván jako standardní modely s vyššími specifikacemi) je dotyková obrazovka, která je přímočaře ovladatelná. Nejde však o nejlepší navigační systém, zatímco stereo vypadá také trochu pozdě. Kvalita je dobrá a cítí se jako prémiový produkt uvnitř s pevným…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Freelander 2 v roce 2006 je velkým zlepšením na originálním Freelandu, srovnání mezi těmito dvěma je jako křída a sýr. Land Rover se vyjádřil k kritice původního modelu, který vytvořil skvělý kompaktní 4x4, který je kompaktní na silnici, ale přesto je schopný off-road, jak byste očekávali od Land Roveru. To je na pokročilém inteligentním systému 4x4, který optimalizuje trakci a úsporu paliva spolu s jedinečným Land Roverovým systémem vytáčení terénní reakce. Je to v kabině, kde jsou…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Větší než originální Freelander. 2.2-litrový dieselový vačkový pohon. Neuvěřitelně dobrý terén. Robustní interiér. Vyšší spotřebu paliva od roku 2011 bez modelu zadních dveří.
- Ne tak ostrý na silnici jako ostatní 4x4. Vysoký počet automatických převodovek, selhání rozvaděče a poruchy vačkového hřídele na 2,2 nafty. Epidemie selhání zadní diff.
60%