Velkou změnou této generace Discovery je dostupnost dvoulitrového čtyřtaktního dieselového motoru. Je to stejná ingenová nafta používaná v Jaguar F-Pace a Discovery Sport. Existují dvě verze - Td4 má 180p, zatímco Sd4 má 240p. Zatímco čtyřválcový motor se může zdát příliš malý pro velké vozidlo, jako je Discovery, skutečnost, že tento je těžký 480kg (to je více než 1000 liber v starých penězích) zapalovač je velký rozdíl. Sd4 je ten, který se chystá. Je to překvapivě dobrá schopnost pro Discovery a přesto, že nemá stejnou svalovou povahu 3.0-litrového dieselového motoru Td6, má více než dostatek energie, aby zajistila silný každodenní výkon a pomohl 500Nm točivého momentu. Nikdy se cítí podtlaková a zatímco to není závodní vůz - to je koneckonců rodinné SUV - to se skutečně hodí od 40 mph až do 70 mph. V řízení v reálném světě je to místo, kde se počítá a znamená, že Discovery šťastně jede v případě, že je to potřeba. Pokud jde o ekonomiku, Sd4 má nárok na 43.5mpg, zatímco 3,0dl Td6 přichází na 39.2mpg. I když nejlépe stavíte kontrolu Real MPG, abyste viděli, co se vlastníkům dostává do reálného světa. Pokud nechcete, aby byl motor nafta, je zde také 3.0-litrový benzinový model s 340 koní, ačkoli na nových 60 kilometrech je to zdaleka levné a je skutečně navržen jako výkonový model spíše než alternativa k standardním dieselovým motorům. Všechny modely jsou standardně standardně vybaveny osmistupňovou automatickou převodovkou a zatímco tolik převodových stupňů může vypadat jako přeplnění, převodovka reaguje rychle a většinou - spíše než ne - je jen to, co potřebujete pro danou situaci. Je to samozřejmě velké auto. Objekt Discovery je téměř pět metrů dlouhý a je taky široký, zatímco velký otočný kruh znamená, že těsné manouveři nejsou obzvláště snadné. Nejedná se o auto, které se kolem řidiče "zmenšuje". Vždy jste si vědomi naprosté velikosti věci, ale pak se také cítí neuvěřitelně stabilní při vysokých rychlostech a projíždí stojatou vodou, i když je hluboká, nepředstavuje pro Land Rover žádné problémy. A co off-road bit? Navzdory měkčímu tvaru je tento Discovery stejně tvrdý jako kdykoli předtím. Ve skutečnosti je ve skutečnosti mnohem schopnější v terénu. To je díky lepší světlosti (od 240mm do 283mm) a zvýšené hloubce brodení. Tento pokles hmotnosti činí velký rozdíl v terénu a znamená, že nový model Discovery se lépe vypořádá, kde by se předchozí model přiblížil - přemýšlejte o silném bahně a snaží se vyjednat strmý obrat. Na cestě se Discovery cítí jako starý. Land Rover říká, že zachoval "charakter" starého Discovery. Existují vylepšení. Používá stejný hliníkový podvozek jako Range Rover Sport, takže je určitě snížení tahu karoserie - toto Discovery se cítí v rohách výrazně méně náročné. To znamená, že není to nejdynamičtější z vozů SUV. Pokud je to zájem, chcete, aby Land Rover nemohl odpovídat modelům Audi Q7. Je to pohodlné, stabilní a dostatečně uklidňující, ale není to auto, které hodláte házet do rohů.
100%