Na cestě je Delta pohodlná a docela rafinovaná s dobrou jízdou a pohodlnou manipulací. Bohužel neklidné a umělé řízení to zanechává a pružná spojka není příjemná, ale celkově je to příjemný jízda. Rohování je napomáháno systémem řízení točivého momentu, který pracuje mírným brzděním vnitřního kola přes ohyby, což simuluje to, co dělá diferenciál s omezeným skluzem. To dělá Delta agilní a znamená menší vstup řízení. Budete si to všimnete na kroucení silnic, kde to funguje opravdu dobře a je také užitečné v kruhových objezdích. Je to dobrá zpráva, pokud jde o motory, protože Delta používá osvědčené motory Fiat. Existují dva dieselové motory ve tvaru 1.6 MultiJet s výkonem 120 koní a 2.0 MultiJet s výkonem 165 koní, které jsou silné a výkonné. Benzinová řada je omezena pouze na dva motory a oba jsou 1.4litrové jednotky - dobrou zprávou je, že oba jsou velmi působivé. Model 1.4 T-Jet s výkonem 120 koní je základním motorem, který je dodáván pouze v základním provedení S, přesto je stále ještě vzpřímeně a bude trvat z 0-62 km / h za méně než 10 sekund. Nicméně skutečnou hvězdou řady je excelentní motor 1.4 MultiAir. Stejně jako T-Jet je vybavena turbodmychadlem, které zvyšuje výkon a zlepšuje hospodárnost, takže se podobá standardnímu motoru o objemu 1,8 litru. To dává jí 140PS společně s rychlostí 0-62 mil / h 9,2 sekundy. Může to být malý motor, ale nabízí skvělý výkon, protože je šťastný, že se oživí s buzovou a dychtivou povahou. Je pravda, že je to hlučné, když pracujete tvrdě, ale je to spíše sportovní než hrubý zvuk, zatímco při nízkých otáčkách je to klidné a uvolněné. Špička točivého momentu 230 Nm za pouhých 1750 ot./min. Neexistuje žádný vnímatelný okamžik, kdy turbodmychadlo narazí, místo toho se jen cítí naprosto přes rozsah otáček. Je to prostě skvělá zábava, zatímco šestistupňová převodovka má pěkný pozitivní posun. Je to také poměrně úsporné, s oficiálním číslem 49,6 mpg a emisemi 146 g / km, které jsou uvedeny ve VED kapelu F.
60%