Uvnitř Delta nemůže velmi snadno ukrýt své kořeny Fiat Bravo. Existuje spousta známých bitů Fiat a má téměř totožné rozložení. K dispozici jsou některé čisté dotyky, jako jsou rockerové spínače, které sedí na každé straně hlavního stereofonního ovládacího panelu, ačkoli skutečnost, že polovina z nich je jen pro show, nevypadá skvěle. Jedním příklepem je volant, protože stříbrné plastové "ramena" (kolem multifunkčních tlačítek) mají okraj, který vyčnívá a narazí do vašich rukou. Mimo to se o interiéru Chryslerové hodně líbí. Je to pohodlné s podpůrnými sedadly, zatímco kvalita povrchu je dobrá s použitím slušných materiálů. Chrysler se zaměřil na sofistikovaný vzhled s chromovaným lemem na přepínačích a rukojeti a na hlavě je nový materiál na bázi polyesteru, který snižuje hluk na cestách. Je pravda, že nejde o nejmodernější konstrukce, ale Delta se o to postará, pokud jde o vesmír. Zepředu je prostorný, ale řidič stále dostává pocit "kokpitu", zatímco v zadní části jsou posuvná sedadla ve stylu MPV, takže můžete zvýšit kapacitu zavazadlového prostoru, pokud potřebujete, když budete stále schopni používat všechna sedadla. Dokonce i vyšší cestující najdou zde spoustu hlavy a nohou a je to mnohem větší auto. V horní části omezených verzí jsou zadní sedadla dokonce skloněná, aby poskytly pocit limuzíny. Kufr je také dobrý s 465 litry nosného prostoru (se zadními sedadly úplně vpřed) a skrytým podlahovým prostorem. Jediným nedostatkem je poměrně vysoký boot lip. Je standardně poměrně dobře vybavený, přestože budete potřebovat model SR, pokud chcete systém Blue & Me Bluetooth s rozhraním USB pro připojení iPodu nebo iPhone. Standardní modely S jsou dodávány pouze s ocelovými koly, což je trochu zklamané.
60%