80%
Obsah
Řidičské dojmy
Kia prodává Venga se čtyřmi různými motory, dvěma benzinovými a dvěma naftovými motory. Základní benzín s objemem 1,4 litru produkuje 90 koní a je přiměřeně ekonomický, s oficiálním číslem 50,4 mil. Bohužel jeho emise jsou poměrně vysoké u tak malého motoru rychlostí 130 g / km - a to není obzvlášť pěkný performer. Je to staromódní motor bez turbo, což znamená, že je třeba pracovat poměrně silně mimo limit 30 milisekund. Když je tlačí, dostane se docela hlučné a hrubé - takže pokud pokryjete velkou vzdálenost od města, pravděpodobně se nejlépe vyhnout. Druhá benzinová alternativa je 1,6 a trochu lepší, ale stále na hrubé straně a není zvlášť ekonomická. Pokud to rozpočet dovolí, vznětový motor vyhovuje Vengani lépe. K dispozici jsou dva možnosti - 1,4 litru s 90 koní a 1,6 litru se 115 koní. Ta druhá je nejlepší volbou pro dálkové řízení a dálnice, ale menší CRDi 1.4 funguje dobře, pokud strávíte více času na venkovních cestách. Bez ohledu na motor Venga je snadné řídit. Řízení je pěkně vážené, zatímco řazení a spojka jsou lehké a hladké. Výšková poloha sedu znamená, že viditelnost je docela dobrá, což je praktické na úzkých venkovských cestách. Pozastavení je měkké a pohodlné, což je skvělé ve městě, ale znamená, že v ohybech je nějaké tělo. To znamená, že v rohách je dostatek čelního úchopu. Bohužel, pokud máte tendenci řídit se na velmi nerovných nebo rozbitých zadních trasách, měkké zavěšení se snaží usadit, což dělá Venga daleko od příjemného nebo relaxačního na hlubokých uličkách. Ale pokud jde o jízdu na dálku, dálnice a lepší cesty B, je to dokonale schopné malé auto.
Interiér
Kia Venga patří mezi více chytře zabalené malé vozy v prodeji. Nemusí to být mnohem větší než Ford Fiesta, ale interiér je opravdu velice prostorný. Zadní sedadla jsou více než schopná ubytovat dospělé díky velkorysé hlavě a nohám, navíc je posunují a skládají. Navzdory dostatečnému prostoru na zadních sedadlech je nákladová plocha o rozměrech 440 litrů. Posuvné sedadlo dopředu uvolní trochu více prostoru a navíc je tam falešná spodní část s malými úložnými prostory pod ním. Zátěžová plošina je…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Praktičnost a snadnost použití byly samozřejmě hlavními prioritami pro konstruktéry za Kia Venga. Navzdory malým rozměrům je Venga prostorná, s posuvnými zadními sedadly, širokými otevírajícími se zadními dveřmi a vysokou jízdní polohou jako malý SUV. Je snadné se dostat dovnitř a ven a snadno jezdit - ale Honda Jazz dělá všechno (kromě ceny) trochu lepší. K dispozici jsou dva benzinové a dva dieselové motory. Benzínové motory o objemu 1,4 litru a 1,6 litru jsou cenově dostupné, ale jsou…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Prostorná zadní sedadla a široce otevřené dveře. Snadná jízda a parkování. Dobrá viditelnost. Slušná kapacita zavazadlového prostoru.
- Není sportovním psovodem. Obecně platí benzinové motory starší generace. Nebyla významně aktualizována.
80%
Kia Venga na prodej
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 100 884 km
- Cena
- 169 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 64 492 km
- Cena
- 179 900 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 64 492 km
- Cena
- 170 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 177 200 km
- Cena
- 114 000 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 84 557 km
- Cena
- 199 000 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 90 401 km
- Cena
- 189 900 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 50 000 km
- Cena
- 239 900 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 69 000 km
- Cena
- 169 900 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 27 000 km
- Cena
- 190 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 160 915 km
- Cena
- 103 000 Kč