Všechny Sportages při startu v srpnu 2010 byly vybaveny pohonem na všech čtyřech kolech, který dává spoustu uchopení a schopnost dobře fungovat v zimě a na blátivých tratích. Systém pracuje tím, že normálně dává 100% síly na přední kola, ale může být rozdělen maximálně na 60:40 v závislosti na podmínkách na silnici. Uzamkněte jej do režimu off-road a rozdělíte se na 50:50 při rychlostech až 25 km / h. Na silnici se to trvale zachází, s dobře obsazeným tělem a rychlým řízením. Elektronický systém řízení stability (ESC) je standardní, což pomáhá předcházet skluzům, zatímco jsou k dispozici také funkce Hill Start Assist (HSA), ovládací prvek pro ovládání z kopce (DBC) a snímač převrácení. Jezdectví může být trošku oslabené. Ačkoli jsou přijatelné při nižších rychlostech, je to příliš snadné zachytit na hrubších plochách a vysokých rychlostech. Jediným motorem při startu byl 2,0-litrový diesel 134bhp, který je přizpůsoben šestistupňovému manuálnímu nebo automatickému převodovce. Je to slušný motor s dostatkem kroutícího momentu (320 Nm při 1800 ot./min.) A slušným výkonem, ačkoli to není tak pružné jako auta s podobnou pohonnou jednotkou, což znamená, že se setkáte častěji se měnícími rychlostmi. Může to být trochu boom, i při rychlosti. Není to samo o sobě velké znepokojení, ale když se kombinuje s hlukem větru a hlučením z cesty - oba jsou vyšší, než byste očekávali z takového vozu - stačí, abyste si vyrazili, co je jinak klidné a pohodlné chata. Motor je masivním zlepšením toho, co bylo dříve dostupné ve starém Sportage. Je to rychlejší, má vyšší rychlost a je ještě ekonomičtější a má nižší emise. Diesel s objemem 2,0 litru je nyní schopen dosahovat průměrné rychlosti 47,1 m (7.3 mph lepší než staré vozidlo) a přichází s CO2 156 g / km (o 31 g / km méně než staré vozidlo). Nové benzinové motory s přímým vstřikováním o objemu 1,6 litru a 1,7litrovými turbodieselovými řetězovými motory s technologií stop-and-go (jak bylo zjištěno v modelu Hyundai ix35) byly k dispozici od listopadu 2010. 1.7 litrová nafta zvláště vyniká svým nízkou CO2: 135 g / km CO2 v automobilu této velikosti je impozantní a znamená, že za rok 2010/2011 budete odpovědný pouze za poplatek za silniční daň ve výši 110 GBP. Oficiální spotřeba paliva o hodnotě 54,3 mpg je dostatečně ekonomická, i když si majitelé stěžovali, že dosažení vládních údajů v modelu o objemu 2,0 l je v každodenních podmínkách nemožné. Sedan 1,7 litru (označený jako "U2" značky Kia) byl navržen a vyroben společností Kia v Německu speciálně pro evropské odběratele a je podobný konstrukčnímu a výkonovému charakteru s benzinovým motorem o objemu 1,6 litru. Oba jsou vybaveny systémem stop-start pro úsporu paliva na semaforech. Při stojícím motoru se spustí motor a znovu se spustí, když řidič stiskne spojku. Někteří lidé mohou být roztrženi mezi 2,0-litrovými a 1,7-litrovými diesely. Rozhodnutí bude záviset na druhu řízení, které uděláte. Pokud se jedná hlavně o dálnice a silnice typu A a B, nezjistíte rozdíl mezi dvěma motory o 20 bhp. Neexistuje žádný obrovský rozdíl v čase 0-60 mil / h, a to s 1,7-litrem na 11,9 sekundy a 2,0-litry 10,9 sekundy. Tam, kde si všimnete, že rozdíl je na silnějších silnicích, kde je opravdu třeba pracovat s motorem, aby bylo dosaženo pokroku. Dalším příkladem je, že nemůžeme dostat 1,7 litru s pohonem všech kol, to vše je pohon všech dvou kol. To vylučuje motor pro každého kupujícího, který potřebuje použít auto jako více závažné off-roader. Chybí tuhá síla 2.0-litrového naftového motoru (320 Nm točivého momentu ve srovnání s 260 Nm) a jako výsledek není tak dobrá pro tažení. 2.0-litr bude tahat brzdou o hmotnosti 2000 kg, což znamená, že bude táhnout většinu malých koní a obytných přívěsů, zatímco 1,7 litru se dostane na 1200 kg. Přidání benzinového modelu o objemu 1,6 litru znamená, že nyní existuje cenově výhodnější benzinový model. Ačkoli je Sportage velkým vozem, 1,6-litr je dobrou prací, která ho přitahuje. Není to horká poklop, ale je hladký po městě, dostatečně tichý na to, aby zapomněl, že je tam a je schopen držet se na dálnici. Dokonce poskytuje slušnou změnu rychlosti zpětných toků. Je to vstupní motor a cena od 16.645 liber, což v kombinaci se sedmiletou zárukou, komplexní seznam standardních výbavy a poměrně nízké silniční daně (125 liber ročně), je ideální pro soukromé zákazníky, kteří nedělají mega kilometry . Oficiální spotřeba paliva je 44,1 mpg a má CO2 149 g / km. Stejně jako u 1,7-litrového naftového motoru, 1,6-litr je pouze dvoukolový, což vylučuje ty, kteří potřebují větší zátěž v terénu. Ale v každodenních podmínkách většina řidičů nevšimne, že je to jen pohon dvou kol. Je to ostrý a udržuje trakci dobře a je mnohem rozumnější volbou, pokud nejbližší dostanete na off-roading je parkování na obrubníku.
80%