Interiér nového modelu Kia Sportage je elegantní a funkční. Vzhled pomlčky je střízlivý a zdrženlivý, s důrazem na kvalitu. Materiály vypadají dobře a zdá se, že jsou neuvěřitelně dobře sešroubované - stejně jako byste očekávali některé Fords a Volkswagens. To je opravdu vysoká chvála a velký skok dopředu od starého Sportage. Přidání kartáčovaného hliníku a klavírní černo-čalounění přináší prvotřídní a lepší vzhled. Na cestách jsou tlačítka a přepínače vhodné pro použití. Ovládací prvky na volantu lze aktivovat palcem, zatímco hlavní ovládání vytápění a stereo ovládání jsou snadno dosažitelné a uživatelsky přívětivé. Hnací poloha je pohodlná s nastavitelným sedadlem a volantem, který se přizpůsobuje výšce a dosahu. Viditelnost ze sedadla řidiče je obecně dobrá, ačkoli malá obrazovka a silné sloupy na zadní straně omezují zadní pohled. Existuje slušné množství prostoru pro všechny cestující, a to i vzadu, kde se střecha začíná zužovat. Podkolenka je zvláště vhodná pro ty v zadní části, především díky téměř ploché podlaze. Znamená to, že cestující ve středním sedadle by měl být pohodlnější, protože nemuseli zakrývat nohy na tunelu přenosu. Pěkný dotek - a jeden sdílený s Hyundai ix35 - je, že jak přední, tak zadní sedadla jsou vyhřívána. Zařízení z uvedení na trh (srpen 2010): První vydání bylo jediným speciálem, který byl k dispozici při startu a nabídl se na 850 2,0-litrových dieselových motorech a 350 benzinách o objemu 2,0 litru. Má 18palcová kola z lehkých slitin, plnohodnotné rezervní kolo z lehkých slitin, přední mlhová světla, denní světla LED, záďové světlomety, stěrače, sklopná vnější zpětná zrcátka s integrovanými LED indikátory, zadní spoiler, pokročilá reverzní kamera, senzory, kožené čalounění, vyhřívané přední a zadní sedadla, dvouzónová klimatizace, elektrické ovládání oken, tempomat, palubní počítač, RDS rádio a CD stereo, porty USB a AUX s kabelem iPod, Bluetooth, ovládací prvky na volantu a dětská sedačka Isofix mounts. Kompletní spec začíná se systémem Sportage 1, který má 16-palcová kola z lehkých slitin, klimatizaci, celoskleněné elektrické ovládání oken, dvoucestný nastavitelný sloupek řízení, elektrická vnější zrcátka na karoserii, dálkové centrální zamykání, přední mlhové světlomety a světlomety pro jízdu na koncích, LED denní světla, dešťový senzor, připojení Bluetooth s rozpoznáváním hlasu, tempomat, ovládání na volantu a připojení iPod. Sportage 2 a verze KX-2 (pohon všech kol) přinášejí čalounění z kůže, střešní lišty a soukromé sklo, senzory zpětného chodu, panoramatické střešní okno, elektricky sklopná LED zrcátka, síť pro zavazadla, osvětlení zbytkového zrcátka, , palubní počítač a 17palcová kola z lehkých slitin. Verze Sportage 3 a KX-3 mají navíc plně kožené čalounění s vyhřívanými předními a zadními sedadly, dvouzónové ovládání klimatizace, xenonové světlomety s podložkami, přístrojové clony premium vizuální, automatické stmívání zpětného zrcátka, automatické ovládání světla, přední stěrač a 18-palcovými hliníkovými koly. Sportage 3 a KX-3 jsou také k dispozici jako modelové navigační modely. Součástí satelitního navigačního systému je bezpečnostní kamera s výhledem na zadní stěnu, která přenáší obraz na barevný displej LCD integrovaný do dotykové obrazovky o délce sedmi centimetrů, který kombinuje systém Bluetooth a poskytuje seznamy telefonů s možností stažení až osmi telefonů. Upgradovaný audio systém s externím zesilovačem a subwooferem je v těchto verzích také standardní. Sportage KX-4 (od července 2012) získá systém paralelního parkovacího asistenta, inteligentní vstupní systém s klíčem a tlačítko zastavení / startování motoru, nerezové otevírání dveří, plné kožené čalounění, 18palcová kola z lehkých slitin, palcový dotykový satelitní navigační systém s mapováním EU, xenonová světla, automatické osvětlení a stěrače, panoramatické střešní okno, dvouzónové ovládání klimatizace, vyhřívané přední a zadní sedadla, tempomat, připojení iPod, barevná reverzní kamera a stereo se sedmi reproduktory. externí zesilovač a subwoofer.
80%