Kia Sorento je k dispozici pouze s jedním motorem - 2,2 litrovým naftovým motorem. Je výkonný a produkuje 200PS a 440Nm točivého momentu s emisemi 149g / km a hospodárností 49,5mpg v modelu KX-1. Díky menšímu 17-palcovému ráfku - volbě většího 18- nebo 19-palcových kol redukuje úspornost na 46.3mpg a zvyšuje emise na 161g / km, zatímco auto produkuje 177g / km a je schopno 42.2mpg. Všechny modely jsou standardně vybaveny pohonem všech kol a je schopný systém pro nečistoty nebo kluzké plochy. Chybí volitelný diferenciál pro nízké vzdálenosti nebo uzamykání pro správné použití v terénu, ale pro příležitostné dobrodružství v polích je to naprosto slušné. Poskytuje také lepší klid na silnici za špatného počasí. Sorento působí velmi dobře na asfaltu. Je to zdokonalený, s malým hlukem narážejícím do kabiny, s výjimkou trochu motoru, když se zrychluje. Kvalita jízdy není příliš špatná, ačkoli je na pevném povrchu mírně nad nejhoršími plochami. Naštěstí to znamená, že karoserie se v největší míře udržuje v zálivu, pokud se nepohne tvrdě. V rohách je uklidňující množství trakce, takže je Sorento schopný a snadno ovladatelný. Manuální vozy mají plynulou převodovku a světelnou spojku, ale automatické ovládání je plynulejší a snadnější. To se děje na úkor zvýšených emisí, snížené ekonomiky a nižšího tíhového zatížení, ačkoli to by mohlo dát některé kupce pryč. Sorento má při jízdě manuální brzdění 2500kg nebo 2000kg pro automatické. Všechny modely kromě modelu KX-1 mohou být specifikovány s volitelným samonivelačním odpružením, které mění výšku zadní jízdy v závislosti na zatížení. To je obzvláště užitečné pro lidi, kteří tahají přívěsy a karavany, ale je také přínosem pro ty, kteří pravidelně řídí plně naložené auto. HJ říká, řídili jsme si manuál KX-2, který je díky své nové větší satnavové obrazovce nejdůležitějším kúpou na 31,995 liber, což je o pouhých 2 000 liber více než předchozí model KX-2 Nav. Má vše, co opravdu potřebujete, a s tažnou hmotností 2500 kg je ideální remorkér karavanu. Sorento je lehké, příjemné a přiměřeně výkonné. Převodovka není příliš vysoká rychlostí 35 km / h na 1 000 ot./min v 6. místě, která by měla být ideální pro odvoz karavanů. Můžete řídit řízení s nastavením "Sport", pokud chcete (to jsme neudělali), a to vám říká, když nedosažitelnost konečně nastoupí dovnitř. Rotační rukojeť je v pořádku, značně nadprůměrná pro vozidlo tohoto typu. Je to ticho. A je požehnána správnou ruční brzdou typu páky.
80%