Toto Sorento je delší než model, který nahrazuje delším rázvorem. Je to také nižší, což znamená, že je mnohem více aerodynamické a na trati je určitě méně hluku větru, ale to nebylo na úkor hlavy a Sorento se cítí velmi prostorné, bez ohledu na to, kde sedíte. přizpůsobit další řadě sedadel vzadu a dobrou zprávou je, že jsou velmi dobří. Přístup k nim je snadný díky dvojitému sklápění prostřední řady a jakmile jste tam, najdete více než dostatek kolen a hlavy. Druhá řada bude spokojena se třemi dospělými osobami a sedadla se budou opírat o zadní sedadla, zatímco zadní sedadla budou rozdělena na 50/50, takže máte možnost používat jedno sedadlo a přitom stále máte slušné místo na startu. Hnací poloha je díky zdvižené výšce dobrá díky dobré regulaci dosahu ve sloupku řízení. Kia zvýšila množství jízdy v sedadle řidiče vpřed / vzad, zatímco top modely KX-3 Sat Nav dostaly elektricky nastavitelné sedadlo řidiče s bederní opěrkou. Nový Sorento má také akcelerační pedál "orgánového typu", který je mnohem pohodlnější na dlouhých cestách, zatímco sedadla nabízejí slušnou podporu. Kvalita budovy se cítí dobře a interiér Sorento vypadá jako velmi robustní a odolný. Vypadá dobře také díky novému kolu volantu, který se nachází na jiných modelech, snadno ovladatelným ovládáním klimatizace a čistým stereo systémem. Ručně ovládaná parkovací brzda (standardní na automatizaci - příručky má tradiční páku ruční brzdy) se zdá trochu staromódní, když ostatní 4x4 přepínají na elektricky ovládaný systém a stonky sloupku řízení jsou také datovány ve srovnání se zbytkem interiéru - ale tyto jsou jen nepatrné kritiky. K dispozici je spousta úložných prostorů v kabině díky velké konzole a dvěma držákům pohárku podél řadicí páky. Rukavice jsou velké, stejně jako kapsy dveří, zatímco druhá řada sedadel má sklopnou opěrku ruky s dvojitými držáky na nápoje. Samozřejmě, zaváděcí prostor je vždy klíčovým prvkem ve velkých 4x4s a Sorento má spoustu kapacity. Je to výrazně větší než drahocenný Sorento a když je nakonfigurován jako pětimístný má 531 litrů, zatímco klesá všechny zadní sedadla, zvyšuje to na 1525 litrů van. Uvedení třetí řady sedadel výrazně omezuje obuv, ale je tu víc než sedm sedadel SUV a dostatek prostoru pro několik nákupních a školních tašek. Boty mají nízký parapet a vysoko otevíratelné dveře zavazadlového prostoru, takže nakládání větších položek je zvládnutelnější. Všechny modely získají kryt tunyau a síťové háky společně s bezpečnou podložkou zavazadlového prostoru. Standardní vybavení od uvedení na trh (únor 2010): Modely Sorento 1 jsou poháněny pouze dvěma koly a mají 17-palcová kola z lehkých slitin, plnohodnotné náhradní přední mlhové světlomety, tónovaná skla, elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka, čalouněné čalounění , manuální klimatizace, sklopná sedadla řady 60/40, elektrická přední a zadní okna, výškové nastavení sedadla řidiče, sklopné a teleskopické nastavení volantu, kožený volant, kožená páka řazení, palubní počítač, černá dřevěná zrna palubní deska a zavazadlový prostor, kryt pro zavazadlový prostor, CD stereo, konektor USB, pomocný vstup, kabel iPod, dálkové centrální zamykání, dětské sedačky Isofix, pomoc při startu na kopci, elektronický stabilizační systém plus alarm a imobilizér. Modely KX-1 mají podobnou specifikaci jako Sorento 1, ale mají pohon všech kol (označené předponou KX). KX-2 přináší soukromé sklo, sklopná zrcátka s integrovanými LED indikátory, chromové vnější kliky dveří, senzory zpětného chodu, černá kožená čalounění, vyhřívané přední sedadla, automatická dvouzónová klimatizace, tempomat, automatické světlomety, obložení dveří, osvětlení zbytkového zrcátka, zavazadlový prostor v bootě, Bluetooth s rozpoznáváním hlasu a stereo ovládání na volantu. Modely KX-3 obsahují 18palcová kola z lehkých slitin, xenonové světlomety s automatickým vyrovnáváním, přední světlomety, zadní světlomety LED, stěrače citlivé na deště, zadní spoiler, čalounění ze smetanové kůže (jako bezplatná volba), panoramatické střešní okno, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče s bederní opěrkou, osvětlení nálady v kabině, prémiový panel přístrojů pro výhled, interiérové chromové ozdobné lišty, osvětlené desky z hliníkových dveří, externí zesilovač a subwoofer, šestikanálový přepínač a inteligentní klíč se spínačem start / stop pouze automatické modely). Verze KX-3 Sat-Nav dodávají - jak můžete očekávat - plný navigační systém map s 6.5palcovým dotykovým displejem a reverzní kamerou, ačkoli bez šestikanálového autochangeru.
80%