Řada motorů Rio má dva benzinové a dvě naftové motory, které začínají s 1.25-litrovým benzínem. S 85PS není to nejsilnější motor na světě, ale pro řidiče by to mělo být v pořádku. Oficiální ekonomika je 56,5 mpg a emise jsou 114 g / km, což znamená levné, ale ne svobodné roční VED. Ti, kteří opravdu ocení spotřebu paliva, si mohou vybrat 1,1-litrovou 75 PS tříválcovou CRDi diesel. Je to trochu na kruté straně, ale v základním Rio 1 má oficiální ekonomiku 88,3 mpg a emise 85 g / km. Dokonce i v horních úrovních výbavy se vyskytuje s emisemi pod 100g / km. Další dva motory, které nabízí Kia, jsou mnohem rozumnější pro řidiče, kteří pokrývají vyšší kilometry. K dispozici je benzinový motor o objemu 1,4 litru s výkonem 108 koní a 1,4-litrový naftový motor o výkonu 90 koní. Je zřejmé, že motorová nafta je ekonomičtější a oficiální číslo 70,6 m, ale 1,4-litrový benzín řídí úctyhodný 51,4 mph. Pokud potřebujete automatickou převodovku, je k dispozici jedna možnost, která je propojena s benzínem o objemu 1,4 litru. Jedná se o tradiční čtyřstupňový převodník točivého momentu, což znamená hladké změny, ale úspora spotřeby paliva a emise. Oficiální spotřeba spotřeby paliva je 44,1 mpg a emise jsou 150 g / km, takže roční cena VED činí 175 liber - strmé pro takové malé vozidlo. Rio není nejdražší vůz v prodeji. Všechny motory jsou slyšitelné a zvláště diesely jsou na kratší a tlusté straně při volnoběžných otáčkách, ačkoli nikdy dráždivě. Věci se však pohybují v pohybu, a to málo v cestě hluku větru nebo silnic. Závěs je zaměřen na komfort jízdy, spíše než na ovládání schopnosti a vzrušení. Z větší části funguje dobře. Nad otvory a rychlými nárazy zůstává kabina klidná a pohodlná, zatímco v rozích není příliš mnoho karoserie a vše je udržováno čisté a uklizené při nejvyšších rychlostech. To znamená, že to není dokonalé. Přes obzvláště špatné povrchy je jízda Rio na rušné straně a nikdy se opravdu nevyrovná. Navíc řízení neindukuje značnou důvěru přesahujícími rohy a otáčky při vyšších rychlostech. Zbývající části ovládacích prvků jsou však velmi dobře vážená - změny v řadě jsou hladké a pedály brzd a spojky nabízejí jen tu správnou úroveň odporu, která vám pomůže udržet jízdu hladkou.
60%