Očekává se, jak se bude Pro_Cee'd řídit, ve srovnání s jeho pětidveřovým modelem sestřelených modelů, protože Pro_Cee'd má díky sportovnímu stylu sportovní konotace. Přístup k vozidlu s tímto myšlením a budete zklamáni, pokud nezvolíte model GT. Ve všech verzích, kromě verzí GT, je Pro_Cee'd nastaven mnohem víc pro komfort a zdokonalení na dlouhé vzdálenosti než krátké výbuchy nadšeného řízení. Zatímco to může být pro některé jako nájemné, je to dobrá zpráva pro většinu lidí, protože to znamená, že Pro_Cee'd je dobrá, jak se dostat odtud sem a tam, aniž by přitlačila své obyvatele. Tato jízda je více než schopná vypořádat se s rozbitými silničními plochami ve Velké Británii a má pohodlný polstrovaný komfort. Spolehlivě zdokonalený a izolovaný od hluku větru a silnice, Pro_Cee'd pokrývá půdu klidným a kompromisním způsobem. Pro nejdůležitější řidiče to však znamená, že Pro_Cee'd nenabízí správnou manipulaci nebo zábranu vozu Volkswagen Scirocco nebo Vauxhall Astra GTC, které se opírají mnohem méně v zákrutách, cítí více vysazené a mají výrazně lepší pocit řízení. Je to pocit řízení, který opravdu dovolí, aby byl Pro_Cee'd. V přímém směru je jen malý pocit, jaké jsou přední kola. Posuňte řízení směrem ven z centra, jako byste možná při změně jízdního pruhu na dálnici a stejný nedostatek spojení mezi rukama řidiče a předními koly zůstaly. Všechny modely Pro_Cee'ds kromě modelu SR7 přicházejí s systémem Kia FlexSteer, který umožňuje řidiči zvolit si ze tří různých režimů řízení. V oblasti sportu je řízení mnohem těžší než nabídnout větší citlivost řidiči. Zkuste Pro_Cee'd GT a věci jsou výrazně lepší. Zatímco řízení v GT není, má plný pocit jako Volkswagen Golf GTI, je mnohem přesnější než ostatní modely v řadě Pro_Cee'd, aby pracovaly s řidičem na zkroucené silnici. Turbotorový motor GT s výkonem 1,6 litru má takovou energii, která mu dává dostatek výkonu, aby byla zábavná. Musí být oživena, aby získala to nejlepší z toho, ale není to hnusný, když se řídí takhle. Ostatní benzinové motory v Pro_Cee'd fungují dobře, ačkoli 1,4 litrové jednotky musí být tvrdě pracovat, aby získaly to nejlepší z toho. Mnohem lepší je turbodiesel s objemem 1,6 litru s úhlopříčkou 260 Nm, aby byl překvapivě ostrý
80%