Kia Niro používá benzinový motor o objemu 1,6 litru, který je propojen s elektrickým motorem o výkonu 44 koní. Všechno v kombinaci poskytuje ekvivalent 141PS, zatímco špičkový točivý moment je 265Nm a je k dispozici od pouhých 1000 otáček za minutu. Převodovka je šestistupňová automatická převodovka DCT, která má dva režimy pohonů - D a S - pro každodenní nebo řidší jízdu. Díky své baterii o objemu 1,56 kWh, což je vyšší kapacita než baterie Prius, může Niro pracovat v čistě elektrickém režimu na velmi omezených vzdálenostech a za určitých okolností, jako například při pomalém pohybu v provozu nebo při jízdě s konstantní rychlostí. Zbytek času motoru pracuje s motorem a dodává tak plynulý výkon s velkým množstvím střel ze stálého startu - zejména v režimu S. Není to příliš rychlé auto na cestách, zvláště pokud jde o předjíždění, ale je to víc než schopné v každodenním řízení. Navíc je to skutečně ekonomické. Oficiální čísla jsou 74,3 mpg pro automobily na 16-palcových kolečkách nebo 64,2 mph pro automobily na větších 18-palcových kolech. V reálném životě je 60mpg dokonale dosažitelná postava bez přílišné námahy. Na cestě je Niro velmi snadné řídit, ale není to bezchybné. Řízení, přestože je lehké a přesné, je samo-středově agresivní a kvalita jízdy je zaneprázdněna na drsných površích. Brzdy potřebují dobrý úder, ale jsou silné a manipulace je čistá, předvídatelná a bezpečná díky rohům. Ve výchozím režimu D se automatická převodovka brzy změní, aby se maximalizovala hospodárnost, ale je to na úkor odezvy škrticí klapky. Přepnutí na S naštěstí vyžaduje, aby řidič klepal na volič rychlostních stupňů na jednu stranu. To znatelně zrychluje znatelně a je šikovné, když projíždí pomalou dopravou. Pro ty, kteří přemýšleli o prvním přechodu na hybrid, je Niro dobrým místem pro start, protože se cítí přesně jako nějaký automatický vůz víceméně po celou dobu. Je to jen tehdy, když běžíte na nízké rychlosti, stejně jako při napájení z baterie, že Niro se cítí neobvyklý, ale zvyknutí si na to nemá čas vůbec.
80%