Grand Cherokee je velké auto a docela těžkopádné na silnici. Není pomáháno velmi pomalým a nereagujícím řízením, což znamená, že řezání ohybů s libovolným chutí neplní vás velkou důvěrou. To je škoda, protože v rohách není příliš mnoho karoserie, ale přední strana nemá pocit, že má příliš mnoho uchopení. Na dálnici je mnohem šťastnější. Modely Limited a Laredo jsou vybaveny 18palcovými koly, která pomáhají odpouštět jízdu, i když na úkor manipulace. Pohybující se na limitu Limited + získáte 20-palcová kola a mnohem tvrdší jízdu, která narazí a vyvrtá nad výklenky a kolem rohů. Velký rozdíl přichází s verzemi Overland a Summit, které mají vzduchové zavěšení, což umožňuje měkčí jízdu, která umocňuje jakékoliv otřesy cílené pneumatikami spodního profilu. Transformuje vozidlo z pocitu měkkosti a vlhkosti na mnohem ostřejší jízdu, s lepším řízením a více úchopy na přední straně. Když byl Grand Cherokee revidován v roce 2013, přinesl několik významných změn s pevnější strukturou karoserie a zvýšeným zastavením. Výsledkem je, že přepracovaný grand cherokee je obrovské zlepšení na silnici. Manipulace je značně zdokonalená a zvyšuje důvěru v rohy s lepším skusem předních pneumatik. Řízení bylo přeměněno s více dotykem (i když je stále velmi lehké) a lepší odezvou. V důsledku toho nebudete muset otáčet volantem na malých kruhových objezdích nebo v těsných křižovatkách. Další velkou změnou na faceliftu je přijetí nové osmistupňové automatické převodovky, která nahrazuje datovaný pětistupňový vůz, který byl předtím namontován. Osmistupňová převodovka ZF je podobná těm, které se nacházejí ve vozidlech Audi a Jaguar. V Grand Cherokee to funguje velmi dobře a je daleko hladší než stará převodovka s rychlejšími posuny a lepší kickdown. Dieselový motor 3.0 CRD pokračuje a nabízí dobrou tažnou sílu. Není to nejjemnější z motorů, ale je to méně hlučné, díky dobré zvukové izolaci v kabině. Model Laredo na základní úrovni dostane nižší verzi s výkonem 190 koní tohoto motoru, ale většina modelů Grand Cherokee bude mít plný výkon 250 koní. To, co tento motor opravdu znamená, je jeho 570 Nm točivého momentu, který je k dispozici již od 2000 ot / min. Existuje předvídatelný výkon, který pomáhá touto novou převodovkou, takže se táhne dobře, ale hladce od dolní části, cítit se silně přes rozsah otáček. Ekonomika se zlepšila oproti modelům před rekonstrukcí a dosahuje až 37,7 m / s při emisích 198 g / km - to je pro nižší i výkonovou verzi. Jako vlečný vůz se Grand Cherokee vždy ukázal jako populární a tento model je ideální se všemi točivými momenty. Maximální schopnost vlečení je až 3500 kg u všech modelů kromě summitu, který může vytažit až 2949 kg. Jak byste od Jeepu očekávali, Grand Cherokee je také správný off-road 4x4. Je to úžasně schopný na správném tvrdém terénu a bude vás nadále překvapovat tím, co může řešit. Pokud budete pravidelně pokrývat závažný terén, budete chtít modely Overland nebo Summit. Jedná se o systém Quadra-Drive II s pohonem všech kol, který je dodáván se zadním elektronickým diferenciálem s omezeným skluzem. Na kluzkých plochách systém automaticky přesměruje výkon mezi přední a zadní nápravy a navíc obsahuje správný snížený rozsah 4WD.
60%